Jos mun hiuksista ottaisi 2/3 pois, niin ne eivät olisi siltikään erityisen ohuet. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Entäs noin muuten? Onko muuta millä voisit tänään päteä? 😇
Eipä oikein ole. Olen pitkällä sairauslomalla eikä ole mitään takuuta siitä, että paranen koskaan.
Ap
Kuinka monta pakettia menee väriainetta, kun värjäät hiuksiasi? Paljonko värjääminen maksaa kampaajalla?
Sama, mutta pitäis vaan ottaa latvoista se 2/3 😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne viimeistään viisikymppisenä alkavat ohentua.
Ei alkanut mulla ainakaan. Vasta 53v syöpähoidoissa lähti 2/3 osaa, mutta jäljelle jääneet olivat silti kuin normihiukset muilla. Noin 1/3 palautui eli mulla on nyt 58v paksut hiukset vaikkei ihan yhtä paksut kuin ennen hoitoja.
Ohuthiuksisilta ohenee lisää 50+.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta pakettia menee väriainetta, kun värjäät hiuksiasi? Paljonko värjääminen maksaa kampaajalla?
En värjää hiuksia.
Ap
Mikä on motiivisi postata tämä asia?
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys.
Ap
Minulla on samanlaiset kuin ap:lla. Kampaajani aina vitsailee kun ei voi ottaa 3x hintaa vaikka aikaa ja aineita menee 3x kv suomalaiseen verrattuna.
Miksi ei voisi ottaa? Luuletko, että kampaajilla muutenkaan on identtiset hinnat pitkin poikin Suomea?
En tiedä, ehkä joku ottaa. Omani ei. Olen käynyt hänellä 30 vuotta
Miksi haluat ihmisten kyselevän sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys.
Ap
Tylsillä ihmisillä on tylsää.
Mikä on ponnarin ympärys sentteinä? Mulla 10cm eli ei vielä paksut
Onko sinussa muutakin paksua kuin hiukset? 🤭
Itepä käskit kysellä...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ponnarin ympärys sentteinä? Mulla 10cm eli ei vielä paksut
Ei ole mittaa, joten en tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinussa muutakin paksua kuin hiukset? 🤭
Itepä käskit kysellä...
Reidet, takapuoli, hauikset ja kämmenet.
Ap
Ihanaa, että sun päässäsi on edes jotain!
En halua kysyä mitään, mutta onnea hiusgeeneistä.
Miksi aloit pätemään täällä pää virtsaa täynnä?
Minulla oli vielä 18-vuotiaana tavallisen paksut hiukset. Laihduin kuvottavasta ylipainosta (liikaa oli n. 40 kiloa ja 35 lähti)
alle vuodessa ja sulkasato oli valtava.
Takasin eivät ole kasvaneet eikä lekureita kiinnosta tippaakaan, nyt oon 40 vuotta nuori ja nainenkin vielä
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloit pätemään täällä pää virtsaa täynnä?
Minulla oli vielä 18-vuotiaana tavallisen paksut hiukset. Laihduin kuvottavasta ylipainosta (liikaa oli n. 40 kiloa ja 35 lähti)
alle vuodessa ja sulkasato oli valtava.
Takasin eivät ole kasvaneet eikä lekureita kiinnosta tippaakaan, nyt oon 40 vuotta nuori ja nainenkin vielä
Pätemään? Kylläpä nyt meni sulla pahasti tunteisiin. Miksi?
Ap
Niin? Pitäisikö sitä murehtia ja voivotella jo etukäteen vai mikä tän kommentin pointti oli?
Ap