Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yritetään huijata porukkaa tekemään töitä kevytyrittäjänä!

Vierailija
21.04.2026 |

Vaikka tuon ilmoituksen perusteella kyseinen tehtävä täyttää työsuhteen tunnusmerkit.

"Työsuhteesta on kyse silloin, kun työtä tehdään sopimuksen perusteella, henkilökohtaisesti, toisen lukuun, vastiketta vastaan sekä johdon ja valvonnan alaisena."

https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/varastovastaava-sneak-sdsuu-20201910

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaari ilmoittaa, tulkaa tänne työttömät siivooääääääöääääi elukoitten paskaa ilman korvausta. Pientä kunnioitusta. Haloo

Vierailija
22/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei oy kelpaa tuohon?

Osakeyhtiössä kirjanpitäjä sanoo, ettei nuo sun tulot riitä mun palkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sneak Oy:n sivuilta bongattu teksti: "Haluamme tarjota turvallisen ja luotettavan tavan ostaa sneakereita ja vaatteita."

Huutoyrjöä. Kuulostaa joltain parikymppisen pisnismestarin suoltamalta tekstiltä.

Vierailija
24/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on sellainen tilanne että harva auto asentaja on työn antajalla täissä esim auto tubettaja simolammikko Vagen Oy kehuu että heillä kaikki asentajat on töissä kevyt yrittäjinä yms.

Vierailija
25/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiton ilmoitus. Ehdoissa kuvastaan selvästi työsuhde, ja palkan suuruuskin on linjassa sen kanssa. Ei yrittäjälle edes makseta mitään "palkkaa", mitä ilmoituksessa kuvaillaan. Yrittäjä laskuttaa palvelun tuottamisesta (mikä maksaa aika paljon enemmän kuin 15€/tunti).

Ilmotuksessa luki 15 € + alv, eli 15 euroa on se, mitä tekijä saa, kun alvi otetaan pois.

Vierailija
26/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Siivojatkin laskuttaa 39€/tunti...

Lääkärinä minulla ei ole varaa siivoojaan kun peruspalkka on vain 48 euroa tunnissa

Niinkö? Mun äiti on eläkkeellä ja sen siivooja velottaa 100 euroa tunti. 

Vierailija
27/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle sopiva homma,korvaus ihan kohtuullinen varsinkin jos saa tehdä pitempää päivää. Mutta kun laiton työnkuvaus ja saikullekkin pitää päästä.Kyllä mulla oli rahasta puute nuorena,ois tämä  homma kelvannut.

Vierailija
28/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa yritystä nimeltä Suomen Jalometallikierrätys Oy. Ostaa kultaa ja kouluttaa kullanostajia siis. Tarjoaa puhelinmyyntihommaa ja jokainen työntekijä on pakotettu maksamaan yel-maksua, kun työ alkaa. Ottavat helposti työhaastatteluun ja koulutukseen ja vasta kun ilmestyt töihin, 1. työpäivän aamuna vihjataan "ai niin sun täysyy sitten ruveta kevytyrittäjäksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan