Työtön, millaista työtä etsit, olisit valmis tekemään?
Kommentit (43)
Miksi haluaisin töitä. Olen pärjännyt työttömänä hyvin ja rahaa on säästynyt. Monet työssä olevat valittaa kun on velkaa ja kaikkea eroja ja ongelmia. Minulla ei ole mitään ongelmia ja hyvin menee. Jos menisin töihin niin tulisi varmaan kaikkea ongelmia ja muut työssä oleva valittaisivat miten huonosti niillä menee enkä jaksa niitä kuunella. Lainaa pitäisi ottaa uuteen autoon ja varmaan selkä tulisi kipeeksi ja sairastuisin töissä.
No vaikka astronautin tai kirurgin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen kunto on mennyt työttömän niin huonoksi että kykenisin vain johonkin tietokoneella tehtävään työhön, mutta eihän sellaisia enää ole kun tekoäly on vienyt ne hommat.
pitkäaikaistyöttömyydellä on se huono puoli että lopulta sinne töihin ei enää jaksa mennä ja aloittaa sitä. seuraavan kerran kun olen työtön niin todennäköisesti en saa ollenkaan enää, ikä tulee olemaan yksi syrjintä asia varmasti.
Etätyö tästä sohvalta käsin ja yli 50e tunti.
Jos on kunto huono niin voi mennä työkkäriin toimisto töihin.
En minkäänlaista....vappukin pukkaa päälle,ja kesä..ei jouva mitään töitä etsimään..
Sellaista jota jaksaisin tehdä, johon olisin edes jollain tasolla soveltuva ja jolla ansaitsisi edes siedettävän summan. Tällaisia töitä haenkin, mutta niitä on vähän tarjolla, koska minulta puuttuu tarvittava koulutus ja työkokemus. Tarjolla olisi vain fyysisiä töitä tai puhelinmyyntiä. Kumpaankaan en sovellu ja toinen luultavasti ei edes tarjoaisi sellaista ansiotasoa, jolla voisin tulla toimeen. Työnhakuni on siis tällä hetkellä melko turhauttavaa ja siksi en jaksa siihen paljoa panostaa. Olen hyväksynyt jatkuvan työttömyyteni.
Kotona tai ulkona yksin tehtävää työtä. Fyysistä tai kirjallista. Illalla tai alkuyöstä. Palkka min. 3000.
Istumatyö enää onnistuu. Tein fyysistä työtä 30 vuotta. Terveys on mennyttä.
Kaikkea mitä pystyn ja se ei lopulta ole paljon (fyysiset alat poissuljettuja). Paperinpyörittely-toimistohommat, + 5 erikoisalaa asiantuntijatehtäviin. Lähinnä on ylitarjontaa meistä, josta työttömyyteni johtuu. Risa kroppa taas ei taivu siivoukseen tms. ei olisi henkisesti mitään siivoustakaan vastaan. Että olisiko toimistotyötä tarjolla ap? Kuukausipalkka väh. 2190 nykyisellä vuokratasolla ja tulen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on sähköpöydät, voi seisoa.
Osa-aika työtä, ei ole enää kokopäivä työhön minusta. Kahvilassa tykkäsin olla
Jos uskot Jeesukseen et saa töitä. Mohametti budha ja Mooses vie ne paikat .
Työn ei kuulu maksaa vaivan palkkaa, sitä tehdään rakkaudesta lajiin.
Haluan valtiovarain ministeriksi toteuttamaan psykopatiaani. Ja viemään köyhälistöltä ensin tuhkat, sitten pesät yms. Saksien teroitus myös unelmissani. HEIL !
Olutpanimolla laadunvalvonnassa. Työpäivän jälkeen jokainen valotolppa on paras ystäväsi kun yrittää kävellä kotiin rankan työpäivän jälkeen.
kaikki työt kelpaa mitä osaan tai opin nopeasti.jopa toimistotyö.työ matka max 10km minkä pyörällä kulkee mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on sähköpöydät, voi seisoa.
Selkäsairaus ja muu sairaus estää sen. Sanoin että terveys on mennyttä.
Mitä vaan työtä josta tienaa vähintään kympin tunnissa. Mihinkään kovin fyysiseen työhön ei kyllä riitä terveys, kokeiltu on kun pätkätöitä saa silloin tällöin
Sanoppa muuta, ilmeisesti se AI ei ihan vielä olekkaan tasolla jossa porvarit vois alkaa syljeskelemään varsinaisen tekevän työn tekijöiden päälle, mutta he aloittivat jo syljeskelyn. En minä aio alkaa korjaamaan heidän järjestelmiä nyt kun on tiedossa jo mitä he haluavat tehdä. He haluavat minut takas töihin vain siksi aikaa että syljeskely voi jatkua myöhemmin kun se on mahdollista, jännä nähdä kuinka moni yritys kaatuu lähi-tulevaisuudessa tähän ylimielisyyteensä.