Miten ihminen uskaltaa pettää?
Tulee suurella todennäköisyydellä sukupuolitauteja, jotka tarttuvat sitten puolisolle. Vai käyvätkö testeissä aina pettämisten jälkeen?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus ei ole pettämistä puolustella, mutta monen ihmisen "uskollisuus" johtuu joko siitä että viehättävät tyypit eivät todellakaan tule iskemään tai sitten tosiaan siitä, ettei uskalla. Sitten pädetään moraalisella ylemmyydellä.
Juuri näin. Bodycount jäänyt alle 10 kun ei olla kelvattu oikein kellekään. Sitten on niitä, jotka valitsevat ja saavat aina sen jonka haluavat.
Onko sun elämän tarkoitus vaan kerätä panoja? Mulle riittää "bodycount" 1, kun se ihminen on se jonka kanssa haluan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus ei ole pettämistä puolustella, mutta monen ihmisen "uskollisuus" johtuu joko siitä että viehättävät tyypit eivät todellakaan tule iskemään tai sitten tosiaan siitä, ettei uskalla. Sitten pädetään moraalisella ylemmyydellä.
Juuri näin. Bodycount jäänyt alle 10 kun ei olla kelvattu oikein kellekään. Sitten on niitä, jotka valitsevat ja saavat aina sen jonka haluavat.
Onko sun elämän tarkoitus vaan kerätä panoja? Mulle riittää "bodycount" 1, kun se ihminen on se jonka kanssa haluan olla.
Kaikille ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskaltaisi pettää pelkästään siksi, että jos puoliso saisi tietää tulisi ero. On aivan liian paljon menetettävää pelkän panon takia.
Nämä panokaverit voisivat jäädä roikkumaan hihaan ja ehkä pahimmassa tapauksessa kertoisi puolisolleni. Se olisi kuin suoraan kauhuelokuvasta!
No ei pidä valita jotain matalasti koulutettuja, pienituloisia miehiä siihen puuhaan, vaan samasta yhteiskuntaluokasta, josta itsekin on.
Eikä se yksin eläminenkään nyt niin kamalaa olisi. En pelkää sitä, että omaisuus menee puoliksi.
En minä siihen miehiä valitsisi lainkaan. Olen hetero. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmin kai varatut keskenään on. Silloin tautiriski on pienempi, kun kummallakaan ei todennäköisesti ole jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita.
Sinkkuus ei tarkoita sitä, että on jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita. Itselläni on ollut suhde varatun miehen kanssa kolmen vuoden ajan eikä mulla ole muita ollut.
Mulla on suhde eronneen naisen kanssa (olen naimisissa), eikä mullakaan ole ollut muita, ei edes vaimon kanssa vaimon päätöksestä
Vaimo osaa varoa, oletan.
Vaimo päätti lopettaa seksin vuosia ennen kuin päätin etsiä muita ratkaisuja
Miten se sen lopetti? Sanoiko, että nyt ei enää panna ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei riitä.
Niin, kuten sanottu, yksi syy pettää on pettäjän alhainen itsetunto. Kun epävarmuus vaivaa, ei pysty sitoutumaan, vaikka vierellä on sellainen ihminen, jonka haluaa.
Toinen syy pettää on pettäjän käsitys siitä, että häntä eivät sido samat säännöt kuin muita. Että vaikka kaikki olisi hyvin, minulla on oikeus ottaa vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmin kai varatut keskenään on. Silloin tautiriski on pienempi, kun kummallakaan ei todennäköisesti ole jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita.
Sinkkuus ei tarkoita sitä, että on jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita. Itselläni on ollut suhde varatun miehen kanssa kolmen vuoden ajan eikä mulla ole muita ollut.
Mulla on suhde eronneen naisen kanssa (olen naimisissa), eikä mullakaan ole ollut muita, ei edes vaimon kanssa vaimon päätöksestä
Vaimo osaa varoa, oletan.
Vaimo päätti lopettaa seksin vuosia ennen kuin päätin etsiä muita ratkaisuja
Miten se sen lopetti? Sanoiko, että nyt ei enää panna ikinä?
Tämä on oikeasti hyvä kysymys. Puoliso väittää ääni väristen, että "Sinä et halua minua", vaikka kukaan ei ole näin hänelle sanonut. Itse ei ole tehnyt yhtään romanttista elettä vuosikausiin. Pitäisikö hänet ottaa väkisin?
Laiskuuden huippu.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei riitä.
Mulle olisi kyllä riittänyt, mutta en ole siitä onnekas, että olisin löytänyt sen ainoan ja oikean jo teini-ikäisenä.
Pettäminen on elämän suola eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde varatun miehen kanssa eikä mies kyllä mitään tauteja minulta saada koska ei minulla ole sellaisia. Mies myöskään tuskin jaksaa muuta kuin puolisoaan ja minua koska alkaa jo ikä painamaan ja sen huomaa ja on itsekin asian myöntänyt. Parisuhteeseen en tuota miestä huolisi. Jos vielä joskus parisuhteen haluan, niin sitten oman ikäisen kanssa. Olen 46v siis.
Ei uskois. Vanha mummo eikä vieläkään oppinut että muiden miehiin ei kosketa.
Anna kun arvaan, olet ollut muutamassa lyhyess suhteessa, muttet ikinä vakavassa.. ollut kenenkään vaimo tai avovaimo.
Tai sitten miehesi petti sinut.
Uskaltaa pettää, kun tietää että toinen on jumissa. Ei haittaa vaikka jää kiinni. Kiistää vaan kaiken. Valehtelee ja uskottelee, myös itselleen.
Mutta ei meillä ole ollut seksiä oikestaan ollenkaan. Kävi melkein vuosikymmenen jälkeen ilmi, että olen miehen mielestä kehitysvammaisen tasolla ja muutenkin kaikinpuolin ärsyttävä ja kamala, mutta irti ei päästä, kun on tosi mies eikä perhettään jätä.
Henkinen ero on tehty jo. Askel kerralla.
Mutta ne sadat miehet joita on seurannut kauempaa ja lähempää niin eipä heistä kukaan ollut kummoinen.
Lähemmät tuttavuudet on kaikki olleet paskoja.
Kuvittelin oikeasti löytäneeni yksisarvisen, joka on kiltti, rakastava ja uskollinen. Olikin päinvastainen.
Ennemmin olisin valinnut komeimman miehen, ainakin olisi ollut selvää, että miehelle riittää tarjonta ja siinäpä nauttii elämästä.
Pahimmat on vanhemmat miehet, niille riittää kuin viehättävänä naisena vähän hymyilee ja ovat valmiita jättämään vuosikymmenien elämänkumppanin.
Up