Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen uskaltaa pettää?

Vierailija
21.04.2026 |

Tulee suurella todennäköisyydellä sukupuolitauteja, jotka tarttuvat sitten puolisolle. Vai käyvätkö testeissä aina pettämisten jälkeen?

Kommentit (232)

Vierailija
161/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmin kai varatut keskenään on. Silloin tautiriski on pienempi, kun kummallakaan ei todennäköisesti ole jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita.

Sinkkuus ei tarkoita sitä, että on jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita. Itselläni on ollut suhde varatun miehen kanssa kolmen vuoden ajan eikä mulla ole muita ollut.

Tätä tarkotin tuolla aiemmin. Varmaan läksit ku ymmärsit, että sillä on muitakin samaan aikaan?

Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? 

Vierailija
162/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämisessä ole mitään pahaa. Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä ja ihme vinkumista siitä, jos joku nyt sattuu panemaan jonkun toisen kanssa. Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi ihmisiä hiertää muiden seksielämä. Milloin ei saa olla homo, milloin taas ei saa tehdä aborttia. Nyt sitten tämä,

Keskittykää teidän omaan seksielämään, että se on kumppanille tarpeeksi palkitsevaa! 

Vähän eri asia. Miksi pitää yllä suhdetta, johon ei ole sitoutuut ja haluaa rikkoa sen sirpaleeksi. Miksi ei vain eroa?

Erittäin usein seksuaalinen uteliaisuus ja erotyö käyvät tasatahtia, ei näitä voi lokeroida.

Naisen kannattaa pitää mies tyytyväisenä niin ei tule näitä "yllätyksiä". 

Pettäjä pettää heti tilaisuuden tullen, ihan sama onko mies tyytyväinen vai ei. Ja turha tuota asiaa on laittaa vain naisen hommaksi pitää mies tyytyväisenä, entäs se naisten tyytyväisyys? Siis kaikinpuolin, ei vain seksuaalisesti.

Pettäjä pettää suurimmaksi osaksi ja alitajuisesti aivan muista kuin seksuaalisista syistä. Siksihän nämä tapaukset eivät parane - harvemmin edes terapiassa. Minä en koskaan lähtisi pariterapiaan luottamukseni rikkoneen ihmisen kanssa, koska ko tyypi valehtelevat ns ammatikseen, puhuvat mustaa valkoiseksi. Nämä oppivat vain silmä silmästä - tekniikalla - jos silläkään. Käytännössä murentamalla heidän luottamuksensa täysin. Sitä saa mitä tilaa.

Pettäjä on voinut esimerkiksi lapsuudessa jäädä vaille kosketusta, lämpöä ja rakkautta. Hänelle on kerrottu sanoin ja teoin, ettei hänestä pidetä ja hänen olisi parempi kuolla - pienelle lapselle äiti kertoo tämän.

Silloin etsii kosketusta, hellyyttä, hyväksyntää jne. koko aikuisikänsä, eikä tämä varhaislapsuuden välttämätön, toteutumatta jäänyt tarve koskaan täyty.

Vihaamalla tai murtamalla tällainen ihminen ei muutu yhtään miksikään.

Suurin osa kuitenkin on jäänyt ilman kotiseksiä kun vaimo on alkanut pihtaamaan.

juuri näin

Vierailija
164/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pettänyt miestäni vain sellaisten miesten kanssa, joiden ammatista tai poliittisista suhteista saattaisi olla minulle hyötyä: it-ala; ydinvoimaloiden tietoliikennejärjestelmät , maanpuolustus, pelastusala, lastensuojelu, ilmailu, kokoomus.

Mielellään ovat kertoneet työstään, ihan omasta aloitteestaan.

Kyllähän nyt jokin hyöty tarvitsee tavaranjaosta saada ellet suoraan rahaa kehtaa pyytää. Suosittelen myös tuulivoima-alaa; siellä kuulemani mukaan liikuskelee supliikkeja häntäheikkejä jotka panostavat verkostoihin. Moraalina vain kaksinaismoraali.

He ovat hyötyneet asiantuntija-alastani myöskin. Eivät kuulemma ole aikaisemmin minun alani edustajan kanssa intiimisti olleetkaan. Olen hyvä kuuntelija :)

Huo ra.

Milläs perusteella? Miehet eivät koskaan petä?

Vierailija
165/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysytään, miten ihminen USKALTAA pettää. Ei kysytty, miksei häpeä, kadu tms. tunneasiaa.

Uskalluksesta siinä on kyse. Ja jokainen ihminen pettää, jos tarpeeksi houkutteleva tilaisuus osuu kohdalla. 

Höpö höpö.

Vierailija
166/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi ihmisiä hiertää muiden seksielämä. Milloin ei saa olla homo, milloin taas ei saa tehdä aborttia. Nyt sitten tämä,

Keskittykää teidän omaan seksielämään, että se on kumppanille tarpeeksi palkitsevaa! 

Vähän eri asia. Miksi pitää yllä suhdetta, johon ei ole sitoutuut ja haluaa rikkoa sen sirpaleeksi. Miksi ei vain eroa?

Koska lasten vuoroviikkoasuminen olisi paska juttu. Muilta osin menee hyvin. On rauhallisia koti-iltoja ja mukavaa yhdessäoloa. Tehdään matkoja retkiä perheenä.  Autetaan ja palvellaan toisiamme. Yhdessä yli 20 vuotta ja ollaan tuona aikana riidelty kerran. Rakastetaan toisiamme ja meidän perhettä.

Jos oikeasti rakastatte toisianne, voitte yhdessä sopia avoimesta suhteesta, jolloin lasten perhe säilyy. Sellainen ihminen, joka yksipuolisesti päättää pettää, ei todellakaan rakasta tai kunnioita puolisoaan.

Miksi turhaan, säilyy se lasten perhe näinkin. Miksi tehdä yksinkertaisista asioista niin vaikeita?

Vierailija
167/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmin kai varatut keskenään on. Silloin tautiriski on pienempi, kun kummallakaan ei todennäköisesti ole jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita.

Sinkkuus ei tarkoita sitä, että on jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita. Itselläni on ollut suhde varatun miehen kanssa kolmen vuoden ajan eikä mulla ole muita ollut.

Mulla on suhde eronneen naisen kanssa (olen naimisissa), eikä mullakaan ole ollut muita, ei edes vaimon kanssa vaimon päätöksestä

Vierailija
168/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pettänyt miestäni vain sellaisten miesten kanssa, joiden ammatista tai poliittisista suhteista saattaisi olla minulle hyötyä: it-ala; ydinvoimaloiden tietoliikennejärjestelmät , maanpuolustus, pelastusala, lastensuojelu, ilmailu, kokoomus.

Kyllähän nyt jokin hyöty tarvitsee tavaranjaosta saada ellet suoraan rahaa kehtaa pyytää. Suosittelen myös tuulivoima-alaa; siellä kuulemani mukaan liikuskelee supliikkeja häntäheikkejä jotka panostavat verkostoihin. Moraalina vain kaksinaismoraali.

He ovat hyötyneet asiantuntija-alastani myöskin. Eivät kuulemma ole aikaisemmin minun alani edustajan kanssa intiimisti olleetkaan. Olen hyvä kuuntelija :)

Huo ra.

Milläs perusteella? Miehet eivät koskaan petä?

Meillä on maa täynnään pettäviä huoramarkoja, omia tuhnujaan imppaavia, narsistisia mukamiehiä.

Vierailija
169/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysytään, miten ihminen USKALTAA pettää. Ei kysytty, miksei häpeä, kadu tms. tunneasiaa.

Uskalluksesta siinä on kyse. Ja jokainen ihminen pettää, jos tarpeeksi houkutteleva tilaisuus osuu kohdalla. 

Höpö höpö.

Et lukea osaa?

Vierailija
170/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt Supo käy parhaillaan sun tiedostoja läpi :D 

Kannatti avautua!

Vierailija
171/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei ole pettämistä puolustella, mutta monen ihmisen "uskollisuus" johtuu joko siitä että viehättävät tyypit eivät todellakaan tule iskemään tai sitten tosiaan siitä, ettei uskalla. Sitten pädetään moraalisella ylemmyydellä. 

Juuri näin. Bodycount jäänyt alle 10 kun ei olla kelvattu oikein kellekään. Sitten on niitä, jotka valitsevat ja saavat aina sen jonka haluavat.

Höpö höpö. Asia on juuri päin vastoin. Ne tasoikkaimmat eivät petä, koska ne ovat valinneet sen rakkaimman kaikista hyvistä. Ne pettävät, jotka vahingossa jotain edes saavat. Monet myös sanovat pettävänsä heikomman kanssa. 

Tuosta puutuu logiikka. Tasokas on yhtä kuin haluttu. Jos on vahingossa jonkun saanut, tuskin saa ketään, jonka kanssa pettää. En tunne pettyneitä, joten en tiedä, mitä he sanovat siitä, jonka kanssa ovat pettäneet.

Tasokkaan logiikka on se, että kokee itsensä hyväksi, myös omissa silmissään. Ei tällainen ihminen halua rypeä paskassa ja luikkia nurkkia pitkin. Hän on valinnut ihmisen, jota arvostaa, ja kokee arvoisekseen.

Ne jotka eivät pidä itseään arvossa, luulevat jokaista pillun vilausta armopalaksi, joka pitää ottaa.

Vierailija
172/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei ole pettämistä puolustella, mutta monen ihmisen "uskollisuus" johtuu joko siitä että viehättävät tyypit eivät todellakaan tule iskemään tai sitten tosiaan siitä, ettei uskalla. Sitten pädetään moraalisella ylemmyydellä. 

Juuri näin. Bodycount jäänyt alle 10 kun ei olla kelvattu oikein kellekään. Sitten on niitä, jotka valitsevat ja saavat aina sen jonka haluavat.

Sitten on niitä, jotka valitsevat, ja valitsevat olla uskollisia. Ihan oman itsekunnioituksensa vuoksi.

Minäkuva on tärkeä ihmisen hyvinvoinnille.

Vierailija
173/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos elää oikeasti intiimissä parisuhteessa pettämistä on vaikea peitellä, ellei sitä tee esim. matkustaessa muualle. Hajut tarttuvat, epätavallinen käytös (esimerkiksi peseytyminen, hajusteiden lisäys, hampaiden pesu) kiinnittää partnerin huomion. Harmaata arkea elävässä suhteessa saattaa onnistua helpommin.

Kyllä puoliso sen aistii. Mutta että jotain selkeitä todisteita jää, se on vaikeampaa. Kuka? Missä? Milloin? Nämä jää avoimeksi.

Etsivät eivät ole kovin kalliita, suosittelen. 

Ei tarvitse arvailla ja on se narauttaminen nautinnollista, sen jälkeen, kun on päässyt luuserista yli. Sitä voi vähän pitkittää ja kupata idioottia, jos kostonhalua haluaa tyydyttää.

Myös asian tunnustaminen on nautinnollista, on omakohtaista kokemusta tästä. Kertoa yksityiskohdista jne.

okei, sairasta

Vierailija
174/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten hoidot uskaltaa? Eikö pelkää yhteisön vihaa? Häpeää? Sinut leimataan loppu elämäksesi. Ja häntä koipien välissä sitte toiseen kaupunkiin.

Jokapaikan jörnijää kunnioitetaan ja ihaillaan syvästi työyhteisössä, harrastepiireissä sekä suvun taholta. 

Vierailija
175/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde eronneen naisen kanssa (olen naimisissa), eikä mullakaan ole ollut muita, ei edes vaimon kanssa vaimon päätöksestä

Just näin, muuten saisit tuta aviomiehen raivon. 

Vierailija
176/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten hoidot uskaltaa? Eikö pelkää yhteisön vihaa? Häpeää? Sinut leimataan loppu elämäksesi. Ja häntä koipien välissä sitte toiseen kaupunkiin.

Jokapaikan jörnijää kunnioitetaan ja ihaillaan syvästi työyhteisössä, harrastepiireissä sekä suvun taholta. 

Ei täällä ainakaan. Ehkä naisten keskuudessa, tiedä häntä.

Vierailija
177/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on keksitty, lapsipieni. 

Vierailija
178/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä.

Onhan se tietysti totta, että joissakin suvuissa pettäminen kulkee verenperintönä. Se on se arvomaailma, tai sen puute, joka periytyy.

Vierailija
179/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo osaa varoa, oletan.

Vierailija
180/232 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää voi muutenkin kuin käymällä kapisissa maksullisissa. Suurimmalla osalla naisista ei ole tauteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi