Paljonko internetyhteytesi maksaa toukokuussa 2026?
Ja mikä firma. Entä puhelimen osamaksu päälle jos on.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska sisältyy vuokraan. Puhelin on maksettu vuosia sitten pois. Puhelinliittymä on 28,99.
Juu. Puhelinliittymän hinnan voi lisätä samaan. Usein samassa netin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
0 euroa. Taloyhtiössämme on talonetti.
Montako megabittiä?
Kerrostalon oma netti, mutta sillä ei juurikaan pärjää kun pelaan netissä. Pätkii pahasti.
Elisa 5g 200M 21,90 euroa
Dna:lta olisin saanut 4g liittymän 19,90 ja 50 euro s-ryhmän lahjakorti, mut otin Elisan vasta tarjouksen.
Dna:n halvin 5g liittymä olis ollu 24,90.
Taloyhtiö netti Lounealta, olisko joku 12 euroo kk
Lounean kuitu noin 40€. Ihan sika hintainen.
Puhelin on erikseen.
Nettiyhteys DNA 17,99€/kk. Huhtikuun alussa tein vuoden sopimuksen. Viimeisin puhelin maksoi käytettynä 30 euroa. Ihan kertamaksuna maksoin.
Vierailija kirjoitti:
13.99,500 mbts telia.
Miten olet saanut tuon noin halvalla?
1e/kk taloyhtiön 100M netti. Ilmainenkin on mutta se on hitaampi.
17 euroa nettiliittymästä kun otin vähän lisää nopeutta. Puhelin 0 euroa ja itse lititymä 8 euroa.
Kodin kiinteä netti sisältyy vastikkeeseen.
Elisalta 14,99 euroa, 200 Mb
Telialta rajaton puhelinliittymä 20,90 e
Ei osamaksuja
Ei erikseen mittän, jaan puhelimesta. Se maksaa sen 23,99 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-10 ekee kuussa, käytön mukaan, yhteydet toimittaa DNA ja hyvin futaa. Nyttenkin palstailen, samalla o musaketju päällä sekä älytöllö, kohta soitan kaverille saaristoon, eli pahimmillaan neljä systeemiä päällänsä ja hyvin pelittää...Papparainen, 62 vuotta nuori!
Tuo 7€ nettiyhteys jolla on mainostettu 10M nopeus ei riitä videoiden katseluun.
Mää en tiedä tuosta nopeudesta hevon humppaa, tää on prepaid liittymä mokkulan kautta...Hyvin pyörii leffat ym., kai mää itte sen tiiän paremmin ku kattelen... Maksu siis maks 1 eke/ vrk. ja käytön mukaan...siittä muodostuu mun 5-10 euroo kuussa! (Arvasin että joku inttää vastaan...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-10 ekee kuussa, käytön mukaan, yhteydet toimittaa DNA ja hyvin futaa. Nyttenkin palstailen, samalla o musaketju päällä sekä älytöllö, kohta soitan kaverille saaristoon, eli pahimmillaan neljä systeemiä päällänsä ja hyvin pelittää...Papparainen, 62 vuotta nuori!
Tuo 7€ nettiyhteys jolla on mainostettu 10M nopeus ei riitä videoiden katseluun.
Mää en tiedä tuosta nopeudesta hevon humppaa, tää on prepaid liittymä mokkulan kautta...Hyvin pyörii leffat ym., kai mää itte sen tiiän paremmin ku kattelen... Maksu siis maks 1 eke/ vrk. ja käytön mukaan...siittä muodostuu mun 5-10 euroo kuussa! (Arvasin että joku inttää vastaan...)
No mikäs siinä jos ei paremmasta tiedä.
Moi Rento 4G maksaa 15e kuussa, dna:n laajakaista kaapelin kautta taloyhtiön perusnopeudella 0e/kk.
Parempia nettiyhteyksiä ei mulle tule ennenkuin tulot paranee ensin! Jos ei tulot parane, ei kasva panostukset nettiyhteyksiinkään!
Samoin ja älyttömän puhelimen prepaid-liittymään riittää 10€ saldon lataus vuodeksi ;)