Mitkä asiat eivät tee vaikutusta sinuun?
Mulla:
Peritty omaisuus
Avantouinti
Opinnot yli 40-vuotiailla
Influensserina olo
Mensan jäsenyys
Muhun tekee vaikutuksen:
Kielitaito
Kova kunto, jos sillä ei brassaile
Itse tienattu omaisuus
Taidot monella alalla
Kommentit (89)
Jonkun ihmisen mittava työura ei tee minkäänlaista vaikutusta. Ei vaikka olisi edennyt kuinka pitkälle organisaatiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tienattu omaisuus
Kova fyysinen kunto
Pidän näitä melko yhdentekevinä ja pinnallisina ominaisuuksina.Mitä pinnallista on siinä, että tienaa itse omaisuuden? Kova fyysinen kunto kertoo myös siitä, että on pitkäjänteinen ja arvostaa terveyttä, ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo.
Mielestäni elämässä on tärkeämpiäkin asioita, ja vaikka nuo asiat ovat sinällään ihan mukavia, ei ne tee minuun vaikutusta. Materialistisia arvoja.
Miksi itse tienattu omaisuus kertoo pelkästään materialistista arvoista? Voihan se olla, että se henkilö on tienannut sen omaisuutensa just siksi, että on seurannut unelmiaan sen työn suhteen. Ja harva asia on tärkeämpää elämässä kuin oma terveys.
Noin yleisesti yksittäinen asia ei tee vaikutusta, koska ihminen on kokonaisuus. Minua ei erityisemmin kiinnosta onko ihminen tuttu julkisuudesta, puolisoilla tai lapsilla päteminen esim. ammatti/varallisuus/koulutus, kallis auto, merkkilaukut tai vaatteet, seksihurjastelut, suurperheet, todella moni koulutus, ryyppyreissut tai päihdetarinat, exteme lajit, saavutukset vuonna miekka ja kilpi urheilussa, monien kielien osaaminen, fine dining-kokemukset yms.
Autot, kodin sisustus, ruualla hifistely.
Avantouimarina minuun kyllä tekee vaikutuksen tosiharrastaja.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ihmisen mittava työura ei tee minkäänlaista vaikutusta. Ei vaikka olisi edennyt kuinka pitkälle organisaatiossa.
Minä puolestani ihailen monien työuria, etenkin taiteilijoiden uria ja sellaisten jotka ovat perustaneet oman menestyneen yrityksen.
Muhun tekee vaikutuksen ihminen itsessään. Ei mikään ammatti, koulutus, raha, materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tienattu omaisuus
Kova fyysinen kunto
Pidän näitä melko yhdentekevinä ja pinnallisina ominaisuuksina.Mitä pinnallista on siinä, että tienaa itse omaisuuden? Kova fyysinen kunto kertoo myös siitä, että on pitkäjänteinen ja arvostaa terveyttä, ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo.
Mielestäni elämässä on tärkeämpiäkin asioita, ja vaikka nuo asiat ovat sinällään ihan mukavia, ei ne tee minuun vaikutusta. Materialistisia arvoja.
Miksi itse tienattu omaisuus kertoo pelkästään materialistista arvoista? Voihan se olla, että se henkilö on tienannut sen omaisuutensa just siksi, että on seurannut unelmiaan sen työn suhteen. Ja harva asia on tärkeämpää elämässä kuin oma terveys.
Lähinnä se, että se omaisuus tekisi muihin vaikutuksen, on aika materialistinen ajatus.
Paljon esillä oleminen, ei siis minään julkkiksena vaan vaikka asiantuntijana. Omalta alalta tiedän että esillä olevat ovat siellä koska tyrkyttävät itseään joka paikkaan, eivät osaamisensa takia. Ja koska ovat esillä, heitä pyydetään sen takia aina vaan uusiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Muhun tekee vaikutuksen ihminen itsessään. Ei mikään ammatti, koulutus, raha, materiaali.
Ajatukset, mielenmaisema ja keskustelutaito. Tätähän ei tosin kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianhimo (en ymmärrä, mitä hienoa on tehdä jotain saadakseen muitten ihmisten arvostusta), varallisuus (riittää kun kykenee huolehtimaan itsestään ja jälkikasvustaan), namedroppailu
Kunnianhimo ei tarkoita sitä, että asioita tehdään pelkästään muiden arvostuksen takia. Kunnianhimo voi myös olla sisäistä motivaatiota, halua kehittyä, saavuttaa omia tavoitteita tai tehdä jotain, joka tuntuu merkitykselliseltä itselle. Se on pikemminkin oman potentiaalin tavoittelua ja itsensä ylittämistä.
Päällepäin mä näytän ihan siltä niin kuin eilenkin 😍
Mul on samat puheet samat vaatteet 🥸💜
Kuljen samat reitit jotka joka päivä ennenkin 🏪🧺🥩👴🏻👵🏻💖
Pidän kasvoillani samat ilmeet 👹
Kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa 😢🌬
Metsät taipuu ja seiniä kaatuu 🥹
Kukaan ei saa tietää mitä aattelen 👴🏻💜
Mitkä on mun salaisuudet 🙈👙💋💃🏻
Raha, julkisuus, ulkonäkö, tittelit, ylipäätään mikään materia ei tee vaikutusta.
Minuun tekee vaikutuksen aito ja lämmin luonne. Ruuanlaittotaito. Luovuus. Positiivinen asenne. Kädentaidot. Erätaidot. Taito aidosti kuunnella.
Vahva rusketus. Lerpakehuulet. Blondatut hiukset. Seksikäs pukeutuminen (mm. niukat vaatteet, korkeat korot,...) Rintojen korostaminen. Näitä näkee paljon, mutta sääliksi käy.
Sitä vastoin Ihastelen raikkautta, liikunnallisuutta ja ystävällisyyttä.