Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat eivät tee vaikutusta sinuun?

Vierailija
20.04.2026 |

Mulla:

Peritty omaisuus

Avantouinti

Opinnot yli 40-vuotiailla

Influensserina olo

Mensan jäsenyys

Muhun tekee vaikutuksen:

Kielitaito

Kova kunto, jos sillä ei brassaile

Itse tienattu omaisuus

Taidot monella alalla

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva rusketus. Lerpakehuulet. Blondatut hiukset. Seksikäs pukeutuminen (mm. niukat vaatteet, korkeat korot,...) Rintojen korostaminen. Näitä näkee paljon, mutta sääliksi käy. 

Sitä vastoin Ihastelen raikkautta, liikunnallisuutta ja ystävällisyyttä.

Vierailija
22/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ihmisen mittava työura ei tee minkäänlaista vaikutusta. Ei vaikka olisi edennyt kuinka pitkälle organisaatiossa. 

Vierailija
24/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tasapäistäminen.

Vierailija
25/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tienattu omaisuus

Kova fyysinen kunto

Pidän näitä melko yhdentekevinä ja pinnallisina ominaisuuksina.

Mitä pinnallista on siinä, että tienaa itse omaisuuden? Kova fyysinen kunto kertoo myös siitä, että on pitkäjänteinen ja arvostaa terveyttä, ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo.

Mielestäni elämässä on tärkeämpiäkin asioita, ja vaikka nuo asiat ovat sinällään ihan mukavia, ei ne tee minuun vaikutusta. Materialistisia arvoja.

Miksi itse tienattu omaisuus kertoo pelkästään materialistista arvoista? Voihan se olla, että se henkilö on tienannut sen omaisuutensa just siksi, että on seurannut unelmiaan sen työn suhteen. Ja harva asia on tärkeämpää elämässä kuin oma terveys.

Vierailija
26/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti yksittäinen asia ei tee vaikutusta, koska ihminen on kokonaisuus. Minua ei erityisemmin kiinnosta onko ihminen tuttu julkisuudesta, puolisoilla tai lapsilla päteminen esim. ammatti/varallisuus/koulutus, kallis auto, merkkilaukut tai vaatteet, seksihurjastelut, suurperheet, todella moni koulutus, ryyppyreissut tai päihdetarinat, exteme lajit, saavutukset vuonna miekka ja kilpi urheilussa, monien kielien osaaminen, fine dining-kokemukset yms.

Vierailija
27/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot, kodin sisustus, ruualla hifistely.

Avantouimarina minuun kyllä tekee vaikutuksen tosiharrastaja.

Vierailija
28/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun ihmisen mittava työura ei tee minkäänlaista vaikutusta. Ei vaikka olisi edennyt kuinka pitkälle organisaatiossa. 

Minä puolestani ihailen monien työuria, etenkin taiteilijoiden uria ja sellaisten jotka ovat perustaneet oman menestyneen yrityksen. 

Vierailija
29/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tekee vaikutuksen ihminen itsessään. Ei mikään ammatti, koulutus, raha, materiaali. 

Vierailija
30/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tienattu omaisuus

Kova fyysinen kunto

Pidän näitä melko yhdentekevinä ja pinnallisina ominaisuuksina.

Mitä pinnallista on siinä, että tienaa itse omaisuuden? Kova fyysinen kunto kertoo myös siitä, että on pitkäjänteinen ja arvostaa terveyttä, ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo.

Mielestäni elämässä on tärkeämpiäkin asioita, ja vaikka nuo asiat ovat sinällään ihan mukavia, ei ne tee minuun vaikutusta. Materialistisia arvoja.

Miksi itse tienattu omaisuus kertoo pelkästään materialistista arvoista? Voihan se olla, että se henkilö on tienannut sen omaisuutensa just siksi, että on seurannut unelmiaan sen työn suhteen. Ja harva asia on tärkeämpää elämässä kuin oma terveys.

Lähinnä se, että se omaisuus tekisi muihin vaikutuksen, on aika materialistinen ajatus.

Vierailija
31/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteidenkäyttö ja avioehdon käyttö, nounou

Vierailija
32/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status, varallisuus, ulkonäkö. 

Vierailija
33/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka ei osaa käyttää lauseenvastikkeita, on förbi mulle

Vierailija
34/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon esillä oleminen, ei siis minään julkkiksena vaan vaikka asiantuntijana. Omalta alalta tiedän että esillä olevat ovat siellä koska tyrkyttävät itseään joka paikkaan, eivät osaamisensa takia. Ja koska ovat esillä, heitä pyydetään sen takia aina vaan uusiin juttuihin.

Vierailija
35/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit. 

Vierailija
36/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun tekee vaikutuksen ihminen itsessään. Ei mikään ammatti, koulutus, raha, materiaali. 

Ajatukset, mielenmaisema ja keskustelutaito. Tätähän ei tosin kysytty.

Vierailija
37/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimo (en ymmärrä, mitä hienoa on tehdä jotain saadakseen muitten ihmisten arvostusta), varallisuus (riittää kun kykenee huolehtimaan itsestään ja jälkikasvustaan), namedroppailu

Kunnianhimo ei  tarkoita sitä, että asioita tehdään pelkästään muiden arvostuksen takia. Kunnianhimo voi myös olla sisäistä motivaatiota, halua kehittyä, saavuttaa omia tavoitteita tai tehdä jotain, joka tuntuu merkitykselliseltä itselle. Se on pikemminkin oman potentiaalin tavoittelua ja itsensä ylittämistä.

Vierailija
38/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäin mä näytän ihan siltä niin kuin eilenkin 😍
Mul on samat puheet samat vaatteet 🥸💜
Kuljen samat reitit jotka joka päivä ennenkin 🏪🧺🥩👴🏻👵🏻💖
Pidän kasvoillani samat ilmeet 👹

Kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa 😢🌬
Metsät taipuu ja seiniä kaatuu 🥹

Kukaan ei saa tietää mitä aattelen 👴🏻💜
Mitkä on mun salaisuudet 🙈👙💋💃🏻

Vierailija
39/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machomiehet. Tykkään pikemminkin herkistä ja tunteellisista.

Vierailija
40/89 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, julkisuus, ulkonäkö, tittelit, ylipäätään mikään materia ei tee vaikutusta. 

Minuun tekee vaikutuksen aito ja lämmin luonne. Ruuanlaittotaito. Luovuus. Positiivinen asenne. Kädentaidot. Erätaidot. Taito aidosti kuunnella.