Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äiti lähtee?

Vierailija
09.05.2007 |

Mikä ajaa 2 lapsen äidin vieraan syliin? Miksi äiti lähtee ja jättää perheensä? Vaikea katsoa ystäväni toilailuja vierestä, en voi käsittää,,,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarpeeksi huonosti kotona menee, kelpaa ensimmäinen lyhtypylväskin tilalle...

Vierailija
2/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei riittänyt että lähti kun olin kymmenen vuotias, vaan nyt hän lähti uudestaan, kun pikkuveljeni on kaksitoista. kaikki kärsivät! ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on todella hyvä ja mukava tyyppi. Ei juo eikä polta oikein hyvä esimerkki lapsilleen. En ymmärrä...

Vierailija
4/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää sen pariskunnan parisuhteen todellista tilaa, vaikka olisit läheinenkin ystävä. Täydellisen totuuden tietää ja tuntee vain suhteen osapuolet ja hekin vain omasta näkökulmastaan.

Perheitä rikkoutuu varmaan toiseen naiseen tai mieheen eniten siksi, että lähtijä kokee elämänsä tyhjäksi. Kun arki on kurjaa ja raskasta, ajatellaan, että pää hajoaa, jollei elämä muutu. Muutoksen ajatellaan tulevan uudesta suhteesta. Itse olen kovin epäileväinen tuon suhteen. JOS avioliitto on kamala, niin lähteä kannattaa, mutta asua ja elää ensin omillaan ja setviä edellisen liiton karikot päässään selviksi. Tuollaiset suhteet, joihin rynnätään kesken edellistä, aika usein ovat sellaisia ylimenovaiheen suhteita. Toki osa niistä kestää, mutta riskinsä siinä on.

Vierailija
5/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinu

Vierailija
6/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka moni mies kohtelee vaimoaan ala-arvoisesti(:

Vierailija
7/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unelmamies muille, mutta avioliitto tälläisen ihmisen kanssa on todellista helvettiä. Siksi äiti lähtee.