Malmin hautausmaa - kannattaako maksaa liki 700 e haudanhoidosta?
Sisältää kukat ja nurmikonleikkuun.
Kuulostaa järjettömältä hinnalta. Onko joku jättänyt maksamatta - miltä hauta näyttää ilman nurmikonleikkuuta?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluan tuhkauksen ja tuhkat voi sirotella jonnekin.
Sama. Lisäksi valkkaan paikan jo nyt. Lupahakemus vetämään.
Jos maanomistaja vaihtuu, niin lupa raukeaa.
Sit uusi hakemus tulille.
Aika noloa jos omaiset eivät järjestä hoitoa, ainakin me saimme kuulla yhtä ja toista. Nyt vastuu minulla maksuista.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan vainajia kunnioitettiin, rakennettiin monumentteja, mausoleumeita ja pyramideja.
Nyt itketään, kun nurmikonleikkuu maksaa.
Kynimiseksihän se on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan vainajia kunnioitettiin, rakennettiin monumentteja, mausoleumeita ja pyramideja.
Nyt itketään, kun nurmikonleikkuu maksaa.
Ennen uskottiin jumalaan.
Ennen ei myöskään ollut epäjumalia kuten persut tai kokoomus.
Tunnetko nyt itsesi viisaaksi uskoton punakoira.
Vierailija kirjoitti:
Taas te ääliöt tarjoatte sirottelua, vaikka tämä keskustelu koskee jo haudattuja ihmisiä ja heidän hautansa hoitamista. Myös uurnahautoja hoidetaan, jos ne ovat hautausmaalla. Ottakaa nyt vähän asioista selvää.
Aloituksessa ei noin lue. Ap ei myöskään ole kertonut, että hoitaako/hoidattaako jonkun hautaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa jos omaiset eivät järjestä hoitoa, ainakin me saimme kuulla yhtä ja toista. Nyt vastuu minulla maksuista.
Mun broidi pitkin hampain maksoi 25 euroa yhtenä vuonna hautakukista. Isä ollut jo 40 vuotta hsudassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun broidi pitkin hampain maksoi 25 euroa yhtenä vuonna hautakukista. Isä ollut jo 40 vuotta hsudassa.
*haudassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Rahan haaskausta. Sukulaisen tuhkat haudattiin Maunulan uurnalehdon, Muistolehtoon. Ei tarvita hautakiveä, ei laattaa, eikä haudan ylläpitoa.
Samaa mieltä, mutta meillä vanhukset vaatimalla vaatii viimeisenä tahtonaan, että
arkkuhautaus. Vai pitäisikö tuhkata vastoin tahtoa?
Kyllä kunnon ihmiset haudataan hautaan nyt ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Rahan haaskausta. Sukulaisen tuhkat haudattiin Maunulan uurnalehdon, Muistolehtoon. Ei tarvita hautakiveä, ei laattaa, eikä haudan ylläpitoa.
Samaa mieltä, mutta meillä vanhukset vaatimalla vaatii viimeisenä tahtonaan, että
Kyllä kunnon ihmiset haudataan hautaan nyt ja aina.
Ei haudata. Kunnon ihmiset tekee sopimuksen etukäteen hautaustoimiston kanssa. Sopii, minne tuhkat sirotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan hyvin voi tuhlata, eipä se kuollut sitä ole meinaan näkemässä mitä sille ruumiille tapahtuu.
Miten pitkältä ajalta 700 euroa ?
Jos maanomistaja vaihtuu, niin lupa raukeaa.