Onko puolisosi huomioinut sinua mitenkään silloin kun sinulla on ollut kuukautiset? Ostanut herkkuja, hieronut jalkoja...
Tehnyt kotitöitä enemmän ja antanut sinun levätä?
Tai jollain muulla tavalla huomioinut kurjan olosi?
Kommentit (50)
Naisilla on kuukautiset jotta voivat liittyä ja kantaa elämää sisällään 9 kk. Palstan inceleiden tulisi kunnioittaa naisia, me luomme elämää.
Ymmärtää pysyä loitommalla, eli kyllä, huomioi juuri kuten toivon.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kuukautiset jotta voivat liittyä ja kantaa elämää sisällään 9 kk. Palstan inceleiden tulisi kunnioittaa naisia, me luomme elämää.
Älä viitsi. Se on vain elämää. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Miten huomioitte miehiänne aina kun heillä krapulapäivä? Hierotteko jalkoja, tuotteko kylmän krapulakaljan, tilaatteko pitsat, lähdettekö lasten kanssa mummolaan jotta mies saa toipua rauhassa tms?
Onko nää nyt sit verrattavissa?
Hän ei varmaan edes muista, että endometrioosi aiheuttaa minulle kovat kivut. Kun hampaani leikattiin, hänellä just silloin revähti selkä just niiden lääkärin määräämien kahden päivän ajaksi, ettei voinut auttaa mitenkään tai tehdä kotitöitä. Kun venäytin nilkkani, hänellä oli niin paha lorvikatarri (en muista oikeaa sepitettä, ehkä päänsärky?) ettei voinut esimerkiksi viedä roskia puolestani ulos. Onneksi hän jaksaa kuitenkin muistuttaa, miten paljon "auttaa" minua kotitöissä. En tiedä, kuka hänen puolestaan kaikki kotityöt tekisi jos hän asuisi yksin, ehkä hänen logiikkansa ei ulotu niin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Palsta en mennyt ala-arvoisempaan suuntaan. Taidan sulkea sen. Hei hei incelit! Pitäkää paska päivä!
No hei hei sinnekin femcelille🤗👋
Nähdään taas huomenna.....paitsi jos käykin niin hyvin että tukehdut pullaasi, niin sitten ei nähdä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos olen kovin kipeä. Käy ostamassa siteitä, jos tarvii ja tuo yleensä karkkia samalla. Hänellä on isosisko, ehkä se vaikuttaa siihen, että ymmärtää menkkojen päälle. Ymmärtää kyllä, jos en pysty kipujen takia tekemään mitään.
Reilusti yli 20 vuotta takana pariduhde-elämää, eikä ikinä ole miehen tarvinnut käydä side ostoksilla. Ihan itse osaan varautua. Harvoinpa nuo kiin yllätyksenä tulee. Välillä ihmetyttää, miten nämä tällaiset ihmiset pärjäävät, jos parisuhde kaatuu???
Kuule joskus vain unohtuu ostaa kaupasta. On ihan normaalia ettei ihminen muista kaikkea. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää tämän.
Joskus ostaa herkkuja ja hieroo selkää. Mutta tämä aika on joka kerta kuusta, joten...
Miksi kysyt?
T: Tuntematon
Krapula on itseaiheutettu ongelma, kuukautiskivut eivät.