Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisosi huomioinut sinua mitenkään silloin kun sinulla on ollut kuukautiset? Ostanut herkkuja, hieronut jalkoja...

Vierailija
20.04.2026 |

Tehnyt kotitöitä enemmän ja antanut sinun levätä?

Tai jollain muulla tavalla huomioinut kurjan olosi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huomioitte miehiänne aina kun heillä krapulapäivä? Hierotteko jalkoja, tuotteko kylmän krapulakaljan, tilaatteko pitsat, lähdettekö lasten kanssa mummolaan jotta mies saa toipua rauhassa tms?

Krapula on itseaiheutettu ongelma, kuukautiskivut eivät. 

Vierailija
42/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kuukautiset jotta voivat liittyä ja kantaa elämää sisällään 9 kk. Palstan inceleiden tulisi kunnioittaa naisia, me luomme elämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas 😂

Vierailija
44/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää pysyä loitommalla, eli kyllä, huomioi juuri kuten toivon.

Vierailija
45/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kuukautiset jotta voivat liittyä ja kantaa elämää sisällään 9 kk. Palstan inceleiden tulisi kunnioittaa naisia, me luomme elämää. 

Älä viitsi. Se on vain elämää. Nainen

Vierailija
46/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huomioitte miehiänne aina kun heillä krapulapäivä? Hierotteko jalkoja, tuotteko kylmän krapulakaljan, tilaatteko pitsat, lähdettekö lasten kanssa mummolaan jotta mies saa toipua rauhassa tms?

Onko nää nyt sit verrattavissa?

Vierailija
47/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei varmaan edes muista, että endometrioosi aiheuttaa minulle kovat kivut. Kun hampaani leikattiin, hänellä just silloin revähti selkä just niiden lääkärin määräämien kahden päivän ajaksi, ettei voinut auttaa mitenkään tai tehdä kotitöitä. Kun venäytin nilkkani, hänellä oli niin paha lorvikatarri (en muista oikeaa sepitettä, ehkä päänsärky?) ettei voinut esimerkiksi viedä roskia puolestani ulos. Onneksi hän jaksaa kuitenkin muistuttaa, miten paljon "auttaa" minua kotitöissä. En tiedä, kuka hänen puolestaan kaikki kotityöt tekisi jos hän asuisi yksin, ehkä hänen logiikkansa ei ulotu niin pitkälle.

Vierailija
48/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta en mennyt ala-arvoisempaan suuntaan. Taidan sulkea sen. Hei hei incelit! Pitäkää paska päivä!

No hei hei sinnekin femcelille🤗👋

Nähdään taas huomenna.....paitsi jos käykin niin hyvin että tukehdut pullaasi, niin sitten ei nähdä😁

Vierailija
49/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, jos olen kovin kipeä. Käy ostamassa siteitä, jos tarvii ja tuo yleensä karkkia samalla. Hänellä on isosisko, ehkä se vaikuttaa siihen, että ymmärtää menkkojen päälle. Ymmärtää kyllä, jos en pysty kipujen takia tekemään mitään.

Reilusti yli 20 vuotta takana pariduhde-elämää, eikä ikinä ole miehen tarvinnut käydä side ostoksilla. Ihan itse osaan varautua. Harvoinpa nuo kiin yllätyksenä tulee. Välillä ihmetyttää, miten nämä tällaiset ihmiset pärjäävät, jos parisuhde kaatuu???

Kuule joskus vain unohtuu ostaa kaupasta. On ihan normaalia ettei ihminen muista kaikkea. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää tämän.

Vierailija
50/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostaa herkkuja ja hieroo selkää. Mutta tämä aika on joka kerta kuusta, joten...

Miksi kysyt?

T: Tuntematon 

Vierailija
51/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, jos olen kovin kipeä. Käy ostamassa siteitä, jos tarvii ja tuo yleensä karkkia samalla. Hänellä on isosisko, ehkä se vaikuttaa siihen, että ymmärtää menkkojen päälle. Ymmärtää kyllä, jos en pysty kipujen takia tekemään mitään.

Reilusti yli 20 vuotta takana pariduhde-elämää, eikä ikinä ole miehen tarvinnut käydä side ostoksilla. Ihan itse osaan varautua. Harvoinpa nuo kiin yllätyksenä tulee. Välillä ihmetyttää, miten nämä tällaiset ihmiset pärjäävät, jos parisuhde kaatuu???

Kuule joskus vain unohtuu ostaa kaupasta. On ihan normaalia ettei ihminen muista kaikkea. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää tämän.

Olen eri, ja minulle tulee aina näiden mies ostaa siteitä -juttujen myötä vähän sellainen olo, kuin kyseessä olisi jonkinlainen sankaruuskoe. 

Varmasti mieheni ostaisi siteitä ja tamponeita ja vaikka kuukupin jos pyytäisin, mutta lasken siteiden oston niihin asioihin, jotka minä kerta kaikkiaan osaan hoitaa paremmin, eikä minulla ole mitään tarvetta testailla miestäni. En toisaalta myöskään osta miehelleni boksereita. 

Vierailija
52/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomioin olemalla mahdollisimman paljon pois kotoa. Ei tuota menkkaränkkää kukaan kestä.

Vierailija
53/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. No ei huomioi mitenkään erityisesti, miksi pitäisi? Ei menkat ole mikään sairaus enkä ymmärrä, mistä mun mies edes tietäisi milloin ne mulla on, ellei sitten olla menossa petipuuhiin.

Vierailija
54/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naida jumputtamut.

Vierailija
55/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa täh? Tuskin edes tietää, milloin on mulla on menkat, ainakaan joka kerta. Otan särkylääkettä ja elän normaalisti. 

Vierailija
56/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ostaa aina menkka päivinä 4ää eri luksus leikkelettä pastrami kylmäsavu poro pancetta spiniata picante juustoja myös mums mums nautimme myös champagne 90 neliön lasitetulla terassillamme klassinen musiikki soi genelec järjestelmästä

Uiddu vuotaa 

Miestä vastapäätä jalat leveellään auki

Punasta on

Nettiin

Vierailija
57/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Menkat on vaan menkat. En tarvitse mitään herkkuja tai jalkahierontaa sen enempää kuin tavallisena tiistainakaan. Ja mistä mun mies edes tietäisi milloin mulla on menkat? 

Vierailija
58/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä ole unohtunut koskaan. Hoidan täydennyksen kaappiin mahdollisimman pian menkkojen loputtua. Nyt kun tytärkin tarvitsee, niin entistäkin tarkemmin pidän huolen siitä, että niitä aina on kaapissa riittävästi. Ehkäpä tämä johtuu siitä, että itse jouduin teininä tekemään siteet talouspaperista, pumpulista ja muovipusseista teipillä kasaten, koska aina mulla ei ollut rahaa ostaa ja äiti käytti tamponeja, eikä koskaan ostanut siteitä mua varten. 

Vierailija
59/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, ja minulle tulee aina näiden mies ostaa siteitä -juttujen myötä vähän sellainen olo, kuin kyseessä olisi jonkinlainen sankaruuskoe. 

Varmasti mieheni ostaisi siteitä ja tamponeita ja vaikka kuukupin jos pyytäisin, mutta lasken siteiden oston niihin asioihin, jotka minä kerta kaikkiaan osaan hoitaa paremmin, eikä minulla ole mitään tarvetta testailla miestäni. En toisaalta myöskään osta miehelleni boksereita. 

Ihmisiä on erilaisia. Meille nää on ihan normaaleja asioita. Ostan joskus esim. niitä boksereita miehelleni, jos satun olemaan vaatekaupoilla ja hän pyytää, että ostappas samalla kun käyn. Ilmoittaa minulle koon ja merkin. Käyn myös rautakaupassa ostoksille hänelle, jos satun olemaan samalla suunnalla. Turha se on toisen erikseen lähteä ostoksille, jos toinen voi hoitaa ne kätevästi. Hoidamme vastavuoroisesti toistemme ostoksia, jos se on logistisesti järkevää.

Vierailija
60/64 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on taas outo ajatus nähdä tavallisten asioiden ostaminen jonain testailuna tai sankaruuskokeena. Jos mies käy kaupassa ja pyytää lähettämään viestillä mitä tarvitsen ja satun tarvitsemaan siteitä, kyllä mä ne laitan sinne listalle siinä missä muutkin tarpeet. 

Toki tässä voi olla myös jotain ikäpolvieroja. Me ollaan vähän alle nelikymppisiä, eikä tämän ikäisille miehille kuukautiset ja siteet ole mikään ihmetystä tuottava asia siinä määrin, että minä naisena osaisin sen saman sidepaketin ostaa jotenkin paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä