Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisosi huomioinut sinua mitenkään silloin kun sinulla on ollut kuukautiset? Ostanut herkkuja, hieronut jalkoja...

Vierailija
20.04.2026 |

Tehnyt kotitöitä enemmän ja antanut sinun levätä?

Tai jollain muulla tavalla huomioinut kurjan olosi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa taas hattarapään aivopieru!

Vierailija
22/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suklaata ja halii, mutta sitä hän tekee aina.

Unohtui sanoa, että painan 156 kiloa.

Hiljaa törkimys. Tämä en ollut minä. Oikeasti painan 178 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kiukkuisia nämä naiset keiden miehet neglegtoivat heitä suhteessa. Olisivat varmaan onnellisimpia sinkkuina.

Vierailija
24/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta en mennyt ala-arvoisempaan suuntaan. Taidan sulkea sen. Hei hei incelit! Pitäkää paska päivä!

Vierailija
25/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos olen kovin kipeä. Käy ostamassa siteitä, jos tarvii ja tuo yleensä karkkia samalla. Hänellä on isosisko, ehkä se vaikuttaa siihen, että ymmärtää menkkojen päälle. Ymmärtää kyllä, jos en pysty kipujen takia tekemään mitään.

Reilusti yli 20 vuotta takana pariduhde-elämää, eikä ikinä ole miehen tarvinnut käydä side ostoksilla. Ihan itse osaan varautua. Harvoinpa nuo kiin yllätyksenä tulee. Välillä ihmetyttää, miten nämä tällaiset ihmiset pärjäävät, jos parisuhde kaatuu???

Vierailija
26/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa aina menkka päivinä 4ää eri luksus leikkelettä pastrami kylmäsavu poro pancetta spiniata picante juustoja myös mums mums nautimme myös champagne 90 neliön lasitetulla terassillamme klassinen musiikki soi genelec järjestelmästä

Vierailija
27/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta en mennyt ala-arvoisempaan suuntaan. Taidan sulkea sen. Hei hei incelit! Pitäkää paska päivä!

Minä ajattelin ihan samaa. Tuo aloitus on vain jonkun incel-trollin kyhäelmä. Ei kukaan täyspäinen nainen oikeasti ole tuollainen. 

Vierailija
28/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni huomioi minua ihan joka päivä, kuten toivottavasti minäkin häntä. En tarvitse mitään kuukautiskohtelua siihen päälle. 

Vierailija
29/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toki huomioi. Mulla viikko ennen menkkoja on pahin, itse menkat menee taas helposti. Edeltävänä viikkona mulla saattaa laueta migreeni ja olen ihan sairaan väsynyt. Mies hoitaa tuolloin ruokakauppareissut yksin, vaikka normaalisti käydään aina yhdessä, kun ne kaupan kirkkaat valot ja hälinä edesauttaa migreenin ilmestymistä.

Hellyys ja huomioiminen kuuluu meillä molemmin puolin arkeen, joten sen osalta ei muutosta. Mies myös jo tapailuvaiheessa oli oma-aloitteisesti ostanut himaansa oikeanlaisia tamponeja jos mulla sattuu siellä ollessa alkamaan menkat.

Vierailija
30/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huomioitte miehiänne aina kun heillä krapulapäivä? Hierotteko jalkoja, tuotteko kylmän krapulakaljan, tilaatteko pitsat, lähdettekö lasten kanssa mummolaan jotta mies saa toipua rauhassa tms?

Vierailija
31/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tavaton sentään kuukautiset mikään poikkeustila ole.

Vierailija
32/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleen valittaa kuukautisista. Ja puoliso pysyy hiljakseen, koska olen silloin äreä. 

Vierailija
33/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt hitto soikoon ensin oppia elämään normaalien elintoimintojenne kanssa ja aloittakaa vasta sitten suhde, kun sen osaatte.

Vierailija
34/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huomioitte miehiänne aina kun heillä krapulapäivä? Hierotteko jalkoja, tuotteko kylmän krapulakaljan, tilaatteko pitsat, lähdettekö lasten kanssa mummolaan jotta mies saa toipua rauhassa tms?

Eri asia. Itse hankittu sairaus. 

Vierailija
35/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku biologinen fakta että miehellä on säännöllisesti krapula? :D

Vierailija
36/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehenne huomioi teitä kun teillä on mahat kuralla? Pyyhkiikö perseen/suihkutteleeko bideellä ripuliroiskeet, hierooko jalkoja jne?

Vierailija
37/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liittyy?

Vierailija
38/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liittyy?

No siten että menkoille ei mahda mitään, krapulaa ei ole ikinä mikään pakko hankkia.

Vierailija
39/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipa taas hattarapään aivopieru!

Espanjassa ja muissa katolilaisissa maissa  ja myös Usassa on normaalia naisen hoivaaminen kuukautisten aikaan. Naista kunnioitetaan muutenkin eri tavalla kuin täällä.

https://yle.fi/a/74-20018420

Palstan incelit varatkaa halpa matka Espanjaan ja tarkkailkaa miten espanjalainen mies huomioi naisia.

Vierailija
40/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut mieleen valittaa kuukautisista. Ja puoliso pysyy hiljakseen, koska olen silloin äreä. 

Eli mies on toistuvan henkisen väkivallan uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi