HS: Silmiä vääntelevät persut ikuistettiin japanilaiseen manga-sarjakuvaan
Japanissa ihmisoikeustaistelija taistelee suomalaisia perussuomalaisia vastaan.
"Japanissa hiljattain julkaistussa sarjakuvassa esiintyy silmiään venyttävä valkoinen mies, jota nimitetään suomalaiseksi kansanedustajaksi.
”Ihmisoikeusaiheiseksi kamppailumangaksi” luonnehditussa tarinassa kuvataan kamppailua, jossa korealainen päähenkilö taistelee silmiään venytteleviä suomalaismiehiä vastaan.
Yksi hahmoista näyttää samalta kuin kansanedustaja ja eduskunnan entinen varapuhemies Juho Eerola (ps) kohua herättäneessä silmienvenyttelykuvassaan. Toinen silmien venyttelijä muistuttaa erehdyttävästi europarlamentaarikko Sebastian Tynkkystä (ps).
Eerola-hahmon kuvassa on sekä japaniksi että suomeksi teksti ”vinot silmät yhdellä kädellä”. Sitä ennen sarjakuvan korealaistaistelija oli onnistunut tyrmäämään Tynkkys-hahmon, joka ei pystynyt puolustautumaan, koska käytti molempia käsiään silmien venyttelyyn."
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS tarjoilee jälleen viihdettä kansalle, myös ulkomailla!
Pörähti peräluukku.
Noinko paljon pierettää?
Olin kahden vaiheella äänestänkö SDP:tä vai PS:ää, mutta arvostin sitä, että PS tuki missiä, joten ääni menee mulla ainakin persuille. Oliko pikkainen ylilyönti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS tarjoilee jälleen viihdettä kansalle, myös ulkomailla!
Pörähti peräluukku.
Noinko paljon pierettää?
Vassua aivopierettää.
Vierailija kirjoitti:
Olin kahden vaiheella äänestänkö SDP:tä vai PS:ää, mutta arvostin sitä, että PS tuki missiä, joten ääni menee mulla ainakin persuille. Oliko pikkainen ylilyönti
Tukensa ja mielipiteensä olisi voinut myös ilmaista aikuisella ja asiallisella tavalla eikä taaperon tasolla ilvehtien julkisesti. Mutta kun on lusikalla annettu.....
Pörähti peräluukku.