Lestadiolaiset ei kestä arvostelua
Itsestään MUTTA arvostelevat toisia ! Kivet kourassa.
Kommentit (40)
KOSOSLAINEN HENKIDEMONI VAIVAA LESTADIOLAISIA .
Vähän kuin hellareissa KLEOPATRAT yrittää käyttää kristittyjä orjinaan! Lypsää tuet.
Kukin synneissään kuolee - kuolee synteihinsä - Mooses laki . Otetaan nyt ei riidan halusta vaan sanan väärentämätöntä maitoa . Galatalaiskirje luku 6. Otetaan nyt siitä ihan heti ne kaikki VELJET SANAT JA KÄÄNNETÄÄN NE SANAKSI M I E H E T . NYT KUN PUHUTAAN MIEHET MIEHILLE SIINÄ . NIIN JÄÄ NAISET LAPSET POIS . MIEHET PUHUU MIEHILLE . SELVITETÄÄN NYT TÄMÄ AIKUISET MIEHET AIKUISILLE MIEHILLE . ( PAUL oli jälkeen syntynyt vertaa muihin ) . Nyt ollaan 2000 vuotta vanhassa alkuajassa. ( Toinen pointti tässä on hengelliset voi vähän ojentaa ei - hengellisiä huomaa tämä ero tässä ). Lopulta päästään pääteemaan mikä on Kristus kreikaksi messias hebreaksi .
Ne on muslimeja, kommunisteja ja rysssssssssiäkin huumorintajuttomampia ja kiihkomielisempiä.
Vähä älyisten ymmärrys voi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on muslimeja, kommunisteja ja rysssssssssiäkin huumorintajuttomampia ja kiihkomielisempiä.
Juutalaisia ja jehovia ja budhia ja babtisteja vapareita metodisteja vaikeampia .
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö tollo-ap itse arvostelua?
Ap tuskin suojelee järjestelmällisesti oman viiteryhmänsä pedofiileja.
Venäläiset on narkomaaneja varkaita mutta silti huumoria.
Lopulta kun jokaisessa uskonnossa ja lahkoissa on vääräoppiset opettajat jotka vain yksin pelastuu voidaan ajatella ettei ne juuri pelastu.
Tyhjä pää on siitä hyvä että sen voi täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on arvostella muita, ap?
Aika paljon aiheellista kritiikkiä on esitetty vl-liikkeen johdon kivikautisista, syrjivistä ja julmista linjauksista. Eipä vaikuta mihinkään. Ei ihme, että yhä useampi jättää liikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kukin synneissään kuolee - kuolee synteihinsä - Mooses laki . Otetaan nyt ei riidan halusta vaan sanan väärentämätöntä maitoa . Galatalaiskirje luku 6. Otetaan nyt siitä ihan heti ne kaikki VELJET SANAT JA KÄÄNNETÄÄN NE SANAKSI M I E H E T . NYT KUN PUHUTAAN MIEHET MIEHILLE SIINÄ . NIIN JÄÄ NAISET LAPSET POIS . MIEHET PUHUU MIEHILLE . SELVITETÄÄN NYT TÄMÄ AIKUISET MIEHET AIKUISILLE MIEHILLE . ( PAUL oli jälkeen syntynyt vertaa muihin ) . Nyt ollaan 2000 vuotta vanhassa alkuajassa. ( Toinen pointti tässä on hengelliset voi vähän ojentaa ei - hengellisiä huomaa tämä ero tässä ). Lopulta päästään pääteemaan mikä on Kristus kreikaksi messias hebreaksi .
Tässä ei nyt haukuta lestaapalvovia sekin on kuollut kuin kuningas David on kuollut. Tässä opetetaan näkemään mitä kirjaimen vanhassa ... Kirjoituksessa oikeasti kerrotaan . Kenelle.
Gal 6 miehet opettaa miehiä siinä . Jätä muutenkin naiset rauhaan .
Vierailija kirjoitti:
Lestadiolaiset eivät varmaankaan kaipaa kenenkään arvioita heidän elämäntavastaan, eivät kiitoksia tai moitteita. Jokainen saa elää vapaassa maassa miten parhaaksi näkee.
No eivät varmasti kaipaa. Arvioivat kyllä itse muita senkin edestä. Ohis.
Ei niille voi sanoa mitään ja kovia ne on valehtelemaan, mutta meepäs sanomaan hihhulia valehtelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lestadiolaiset eivät varmaankaan kaipaa kenenkään arvioita heidän elämäntavastaan, eivät kiitoksia tai moitteita. Jokainen saa elää vapaassa maassa miten parhaaksi näkee.
No eivät varmasti kaipaa. Arvioivat kyllä itse muita senkin edestä. Ohis.
Mikä sua liikuttaa mitä mieltä jotkut lestadiolaiset ovat eri asioista? Kiinnostaako sinua, mitä mieltä hellarit tai jehovat ovat? Mitä mieltä motorisrit tai lapsettomat tai suomenruotsalaiset tai muualta tulleet?
Jos ei allekirjoita toisen näkemyksiä, niiden ei pitäisi liikuttaa sinua mitenkää. Elä omaa elämääsi, älä sen mukaan mitä toiset ovat SINUSTA mieltä. Jaksaa aina hämmästyttää tuollainen minä minä minä. kiviäkin kiinnostaa jotkut lestadiolaisten mielipiteet.
Miten paljon tehdään vääryyttä kun luetaan vanhoja textejä eikä nähdä edes mitä siinä lukee ja kenelle .
Varo vaan ettei juutalainen LUULEvaisuuden henki käy kimppuun tai epäuskon henki Juudas.