Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jokainen huolehtii omasta orkustaan". Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
19.04.2026 |

Että ihan vaan yhdessä runkkaillaan? Että mies panee sen aikaa, että saa orkkunsa ja alkaa nukkumaan? Nainen sitten runkkaa yksin, jos tuon jälkeen enää koko touhu kiinnostaa. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkös vaimosi että haluat että koskee siihen kaluuasi? Aivan sama asia. Vai eikö tiedä?

Vierailija
22/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkös vaimosi että haluat että koskee siihen kaluuasi? Aivan sama asia. Vai eikö tiedä?

Kyllä häntä opastaa saa, 30 vuoden jälkeenkin. Ei se pelkkä koskeminen riitä, täytyy osata myös oikeat otteet että kosketus tuntuisi hyvältäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 2026 pitää jo miehen tietää, että se klitoris on se juttu; joko sormettamalla tai nuolemalla.  Ei sitä enää tarvii erikseen kertoa, paitsi jos on toivoton torvi. Osaahan nainenkin tarttua kaluun ja sitä kosketella. Ei tarvii olla tähtitieteilijä.

Kyl sä olet ihan tampio.

Vierailija
24/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä ylimielinen pöljä, joka viimiseen asti yrittää kieltää totuuden. Aivan sama onko kyse klitasta vai kalusta; samaa ainetta molemmat. 

Vierailija
25/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häntä opastaa saa, 30 vuoden jälkeenkin. Ei se pelkkä koskeminen riitä, täytyy osata myös oikeat otteet että kosketus tuntuisi hyvältäkin.

En halua tuomita kun en tiedä millä kaikilla tavoilla ihmiset on erilaisia. Mutta minusta olisi henkilökohtaisesti aika kamalaa jos vuosien, jopa vuosikymmenten jälkeen kumppania pitäisi patistaa koskemaan minuun tai ohjeistaa miten se tehdään oikein. Tulisi hirveä eikä yhtään haluttu olo. 

Olenkin aina ottanut sen niin että jos toinen ei uskalla tai halua minuun pyytämättä koskea, eikä yritä itse kokeilla mistä pidän niin en harrasta seksiä sellaisen kanssa. Kuitenkin halukkaita ja yhteisestä nautinnosta kiinnostuneitakin löytyy. 

N, bi. 

Vierailija
26/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en käytä tuota sanontaa koskaan. Mielestäni  kaiken kohteliaisuuden ja kumppanista välittämisen  nimissä  asia on aivan päinvastoin.  Olisihan se outoa, jos joku tuttu tulis minun luokse kaffeele  ja minä en kaataisi hänelle kahvia kuppiin.  Jos sanoisin vaan, että tuossa on pannu ja tuolta saat vettä , senkun keität .  Ei  , kyllä minä kahvit keitän ja tarjoilen kuppiin asti  ja pulla ja pikkuleipää lisäksi , jos vain sattuu olemaan.  Meillä päin ei edes kysytty sitäkään saako olla lisää , vaan kaadettiin kuppiin   jos vieras ei  huomannut kieltää .  
No nyt sitten annan rouvallekkin niin monet orkut kunnes hän  hän itse kieltäytyy  enää ottamasta. 

Vierailija
27/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!!

Vierailija
28/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tuomita kun en tiedä millä kaikilla tavoilla ihmiset on erilaisia. Mutta minusta olisi henkilökohtaisesti aika kamalaa jos vuosien, jopa vuosikymmenten jälkeen kumppania pitäisi patistaa koskemaan minuun tai ohjeistaa miten se tehdään oikein. Tulisi hirveä eikä yhtään haluttu olo. 

Olenkin aina ottanut sen niin että jos toinen ei uskalla tai halua minuun pyytämättä koskea, eikä yritä itse kokeilla mistä pidän niin en harrasta seksiä sellaisen kanssa. Kuitenkin halukkaita ja yhteisestä nautinnosta kiinnostuneitakin löytyy. 

N, bi. 

Pitkässä rakkausliitossa saa puolin ja toisin aika paljon anteeksi, niin seksielämän kuin muutkin puutteet joita meissä kaikissa löytyy.

En voi kieltää etteikö se joskus voisi vähän harmittaa, että rakas vaimoni ei ole aivan samalla tavalla kiinnostunut minun tyydyttämisestäni ja seksuaalisesta nautinnostani kuin minä hänen. En voi enkä halua kuitenkaan häntä muuttaa, joten on punnittava ne muut asiat tätä vastaan, eikä sen jälkeen ole enää mitään epäselvää. Yksi ihan olennaisen tärkeä asia, varsinkin tätä palstaa jo pitkään lukeneena, on se että hän ei suhtaudu minun haluihin ja seksuaalisuuteen vihamielisesti, vaan minä saan haluta tavallani vaikkei hän kaikkeen pystykään vastaamaan. Toinen tärkeä seikka on se, että hän ei suhtaudu omiinkaan haluihinsa vihamielisesti, vaan aidosti haluaa seksiä ja nauttii siitä, omalla tavallaan. Siinä on jo aika paljon kohdallaan, kun nuo kaksi asiaa on kunnossa.

Vierailija
29/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se tarkoittaa sitä, että jos nainenkin haluaa nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin, on hän aktiivinen ja tekee kaikkensa sen saadakseen tai jopa ottaa sen miehen avulla omilla otteillaan. Näin vaimoni on tehnyt enimmän osan elämästään ja meillä on ollut sama tavoite, vaimon orgasmi yhdynnässä, jo alusta lähtien. Ilman hänen aktiivisuuttaan ei olisi onnistunut. Muista naisista minulla ei ole kokemusta, enkä ole kyllä kaivannutkaan. 

Eli, sinusta naisen pitääopetella saamaan kuten mies, tai muuten saa olla ilman. Itsekäs olet.

Ihan ollut vaimon oma halu, valinta ja vaatimus, joten pidä sinä tunkkisi. 

Vierailija
30/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se tarkoittaa sitä, että jos nainenkin haluaa nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin, on hän aktiivinen ja tekee kaikkensa sen saadakseen tai jopa ottaa sen miehen avulla omilla otteillaan. Näin vaimoni on tehnyt enimmän osan elämästään ja meillä on ollut sama tavoite, vaimon orgasmi yhdynnässä, jo alusta lähtien. Ilman hänen aktiivisuuttaan ei olisi onnistunut. Muista naisista minulla ei ole kokemusta, enkä ole kyllä kaivannutkaan. 

Eli, sinusta naisen pitääopetella saamaan kuten mies, tai muuten saa olla ilman. Itsekäs olet.

Onko nykyäänkin vaimon oma halu jäädä ilman? Tuskin. Vaimo haluaisi, mutta Pate ei enää osaa. Vaimon pillu on muuttunut, mutta Paten toimintatavat eivät ole.

Vierailija
31/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo nostaa sen kuuluisan kissan pöydälle.

Vierailija
32/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyäänkin vaimon oma halu jäädä ilman? Tuskin. Vaimo haluaisi, mutta Pate ei enää osaa. Vaimon pillu on muuttunut, mutta Paten toimintatavat eivät ole.

Vaimo ei ole tähänkään päivään mennessä jäänyt ilman. Ei vain halua edes yrittää saada, eikä ilmeisesti enää edes pysty liikkumaan niin että saisi yhdynnässä. Pillun puristus ei taasen ole muuttunut mitenkään. 

Kissan pöydälle nosto ei ole mun juttu.

Vierailija
33/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole tähänkään päivään mennessä jäänyt ilman. Ei vain halua edes yrittää saada, eikä ilmeisesti enää edes pysty liikkumaan niin että saisi yhdynnässä. Pillun puristus ei taasen ole muuttunut mitenkään. 

Kissan pöydälle nosto ei ole mun juttu.

Mutta vaimon kyllä olisi.

Vierailija
34/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla ilman. Itsekäs olet.

uttajossevaimo ei sun kovasta haluasta ja vaatimuksesta saa siinä yhdynnässä, niin sinäkö et sitten tee hänelle muuta, vaan sanot vaan voi voi.

Vierailija
35/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen antautuu mulle ja on muutenkin mukava siellä makkarissa, niin tietenkin vien hänet huipulle saakka. Naisen ei tarvitse sanoa mitä mun kuuluu tehdä, vaan tutkin mikä on hänen juttu. Ilmeistä, eleistä ja äänistä näkee mistä nainen pitää, jollei hän ole täysin lukossa jostain syystä.

Vierailija
36/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uttajossevaimo ei sun kovasta haluasta ja vaatimuksesta saa siinä yhdynnässä, niin sinäkö et sitten tee hänelle muuta, vaan sanot vaan voi voi.

Ilmeisen naisen logiikkaa kuvitella, etten olisi tehnyt. Ei jäänyt tähänkään päivään mennessä ilman, kun olen nuollut vaimon halutessa joku tuhat orgasmia. Ei meillä ole ollut väliä miten vaimo on saanut. On saanut aina niin kuin on itse valinnut ja halunnut ja saa yhä edelleen. 

Vierailija
37/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, eihän sun vaimosi kertakaikkiaan saa klitoriksella orgasmia!!! Mitä kohtaa olet nuollutkaan!  Apua miten oletkaan kummallinen.

Ei sormetuksella ei millään muutakuin "hinkataan häpyluita yhteen" öööei ole kovin nautittavaa.

Vierailija
38/45 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän jo muualle jankkaaja. Miehellä ja hänen vaimollaan on ilmeisen hyvä seksielämä, vaikka miten sinä täällä riehut pilaamassa ketjua väittämällä jotain soopaa. Ap

Vierailija
39/45 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen naisen logiikkaa kuvitella, etten olisi tehnyt. Ei jäänyt tähänkään päivään mennessä ilman, kun olen nuollut vaimon halutessa joku tuhat orgasmia. Ei meillä ole ollut väliä miten vaimo on saanut. On saanut aina niin kuin on itse valinnut ja halunnut ja saa yhä edelleen. 

Sulle sillä ei ole väliä, mutta vaimolle kyllä on. Sä et vaan enää kykene muuhun kun nuolemiseen. Jos sut karvattaisiin koiralla tai naisella, vaimosi olisi onnellisempi.

Vierailija
40/45 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän jo muualle jankkaaja. Miehellä ja hänen vaimollaan on ilmeisen hyvä seksielämä, vaikka miten sinä täällä riehut pilaamassa ketjua väittämällä jotain soopaa. Ap

Juttu on niin, että täällä voi olla poikkeavia mielipiteitä, ja nekin on vaan siedettävä.

Ei mene ketju pilalle toistenkaan ajatuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän