Joku 50v mummo koitti iskee mua eilen yökerhos.
Se oli kyllä hyvin säilynyt mut emmä sit lähtenyt siihen
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nelikymppinen papparainen ?
Hyvin säilynyt 38v jolta kysytään alkossa paperit.
Ap
Ja valkoisessa farkkuasussa menet 30-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut, sun ulkonäkö on selvästi "vaari".
Täällä te akat selitätte että kelpaa vain vähintään 10v nuorempi mies. Oman ikäiset kun ovat löysämunaisia papparaisia.
Eli mitä sä nyt puhut ristiin...
Mikäs tuossa oli ristiinpuhumista? Todellakin, vähintään 10v nuorempi, niinkuin tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä olen viisikymppinen nainen ja mua yritti perjantaina iskeä baarissa 26-vuotias mies. Kysyttyäni minkäikäiseksi hän mua luulee vastasi 35-v. En viitsinyt nolata poikaa kertomalla ikääni.
Heh, ja sä uskoit et se tosissaan sano ton..
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielestäsi se iskeminen oli? Jutteliko hän sulle? Onko se iskemistä? Itse en ajattele niin,mutta ilmeisesti moni mies kuvittelee noin. Ihan siis jos juna-asemalla kysyn vieressä seisovalta random mieheltä, että anteeksi kuuliko jän oliko äskeinen kuulutus raiteelle 1 vai 2, saatan saada vastaukseksi "minulla on tyttöystävä".
Heh, se veti sitä samaa settiä jota muijat vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälistä sen teki. Et ymmärtänyt olla kiitollinen.
Et sellaiset harhat akoilla. Thaimaassa panin alimmillaan 17v kaunotarta.
Ehkä eri asia rahasta
Onhan se hyvä, että joku yrittää iskeä sinuakin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkä ikäiset sinua saa yrittää iskeä?
Yleensä 16-30v. Vanhemmat muijat on tosi laiskoja siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi poikaa. Tervettä elämää viettävät 50v ei käy baareissa. En ikinä huolisi sinun ikäistä nuorta miestä. Teillä on kasvu monesti kesken.
N50
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielestäsi se iskeminen oli? Jutteliko hän sulle? Onko se iskemistä? Itse en ajattele niin,mutta ilmeisesti moni mies kuvittelee noin. Ihan siis jos juna-asemalla kysyn vieressä seisovalta random mieheltä, että anteeksi kuuliko jän oliko äskeinen kuulutus raiteelle 1 vai 2, saatan saada vastaukseksi "minulla on tyttöystävä".
No tämä. Kun hymyilet toiselle, kuten hymyilisit ihan kenelle tahansa samassa tilanteessa vauvasta vaariin, niin se otetaan iskuyrityksenä.
Kerran kehuin n. 20v nuoremman miehen hiuksia, niin hän vastasi etten ole hänen tyyppiään, ja olen ollut naimisissakin jo kohta että en tod. ollut iskemässä 30v :D
Outo maailma, en tiedä onko enemmän huvittavaa vai surullista!
Kai vanhempi nainenkin saa iskeä kun miehetkin iskevät nuorempia naisia ja sillä ylpeilevät vielä, pitävät itsestään selvänä. Miksi ei toisinpäinkin saisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Tuijottiko se mummo? Nyt tiedät miltä naisista tuntuu yökerhoissa.
Joo, sitäkin myös. Eikä mun elämä siitä särkynyt. Ei ollut tarvetta voivoitella kavereille tai uhriutua siitä lehden sivulla. Ottakaa opiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai vanhempi nainenkin saa iskeä kun miehetkin iskevät nuorempia naisia ja sillä ylpeilevät vielä, pitävät itsestään selvänä. Miksi ei toisinpäinkin saisi olla?
Kuka on sanonut et ei saisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Kun hymyilet toiselle, kuten hymyilisit ihan kenelle tahansa samassa tilanteessa vauvasta vaariin, niin se otetaan iskuyrityksenä.
Kerran kehuin n. 20v nuoremman miehen hiuksia, niin hän vastasi etten ole hänen tyyppiään, ja olen ollut naimisissakin jo kohta että en tod. ollut iskemässä 30v :D
Outo maailma, en tiedä onko enemmän huvittavaa vai surullista!
Sanajärjestys vaihtui, siis kohta olen ollut naimisissa 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi poikaa. Tervettä elämää viettävät 50v ei käy baareissa. En ikinä huolisi sinun ikäistä nuorta miestä. Teillä on kasvu monesti kesken.
N50
Ja sun oli tarve avautua siitä koska...?
Et sinä impotentti reppana olisi ymmärtänyt mitään sen naisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
N50
Vai niin! Kyllä minä ainakin joskus saatan käydä, vaikka tervettä elämää vietän. Ei se tarkoita että baarissa pitäisi pämpätä itsensä humalaan. t. N 60 v
Tuo on kiusallista. Itse vanha mutta nuori kuori.
Nuoret miehet jatkuvasti flirttailevat , joudun aina sanomaan jotain tyyppi Te nuoret ette tiedä ,miten hyvää aikaa elimme me nuorena. Oli töitä ja asuntoja, oli rahaa ja vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
N50
Oon 60+ ja todellakin käyn joskus baarissa valkkarilasillisella kun odotan bussia. Muutenkin voisi kyllä käydä. Ulkonäkö on ok. Terveys tiptop. Miksi ei voisi käydä baarissa? Ketään en ole iskemässä enkä huolisi riesakseni enää äijää. On vaan kiva poiketa katselemaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut, sun ulkonäkö on selvästi "vaari".
Täällä te akat selitätte että kelpaa vain vähintään 10v nuorempi mies. Oman ikäiset kun ovat löysämunaisia papparaisia.
Eli mitä sä nyt puhut ristiin...
Mikäs tuossa oli ristiinpuhumista? Todellakin, vähintään 10v nuorempi, niinkuin tässäkin tapauksessa.
Jos mun ulkonäkö on "vaari" niin sitten olisin sen mummon ikäisen näköinen eikä 15v nuoremma.
Ap
No höpölöpö.