Joku 50v mummo koitti iskee mua eilen yökerhos.
Se oli kyllä hyvin säilynyt mut emmä sit lähtenyt siihen
Kommentit (80)
Nyt tuli jäälle se ruma pelaaja. Yök. Perunanenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se luuli sua samanikäiseksi.
Lol eihän tuon ikäiset naiset haluaa oman ikäistä vaan teinin.
Teinit on vain epävarmojen miesten unelma. Kyllä viihdekäyttömiehen täytyy olla 25-35-vuotias.
Kyllä ollaan naurettu, kun yhdellä entisellä jääkiekonpelaajalla on länkisääret. Nykyään poliisi ja on hauskaa, kun se juoksee ihmisiä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se luuli sua samanikäiseksi.
Lol eihän tuon ikäiset naiset haluaa oman ikäistä vaan teinin.
Hyi hitto. En todellakaan. Paras on omaa ikäluokkaa.
On hauskaa katsoa, kun poliisi, jolla on länkisääret juoksee.
Olisit voinut oppia jotain häneltä...
Heh, mä olen viisikymppinen nainen ja mua yritti perjantaina iskeä baarissa 26-vuotias mies. Kysyttyäni minkäikäiseksi hän mua luulee vastasi 35-v. En viitsinyt nolata poikaa kertomalla ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Kuten että vanhoilta naisilta lirahtelee helposti seksin aikana ja ominaishaju alastomana on vähän eltaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten että vanhoilta naisilta lirahtelee helposti seksin aikana ja ominaishaju alastomana on vähän eltaantunut.
Nämä yritykset saada naisten itsetuntoa alas on aika säälittäviä 😄
Mitä mielestäsi se iskeminen oli? Jutteliko hän sulle? Onko se iskemistä? Itse en ajattele niin,mutta ilmeisesti moni mies kuvittelee noin. Ihan siis jos juna-asemalla kysyn vieressä seisovalta random mieheltä, että anteeksi kuuliko jän oliko äskeinen kuulutus raiteelle 1 vai 2, saatan saada vastaukseksi "minulla on tyttöystävä".
Vierailija kirjoitti:
Olit yökerhossa, ja klo 7 olit sitten vauvapalstalla
Luehan tarkemmin, vai olisko optikolla käyntiin aihetta? Klo: 10,17 hän oli vauvapalstalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai että nuori mies ei kestä kuin kaksi työntöä, kun jo tulee siemensyöksy ja sulla on seisokki ongelmaa + pieni ohut vehje.
En usko! Se nainen on sanonut sulle jotakin, ohimennen, ja sinä jäänyt märehtimään mitähän se tarkoitti "väisty vähän, että tästä pääsee muutkin menemään". Jos on vielä sanonut anteeksi, niin sehän se tietenkin tarkoittaa jo selkeästi iskemistä.
Itsekin joskus törmännyt nuorempiin heppuihin, jotka hihittelee kohteliaille, vanhemmille naisille ja ovat aivan pihalla kohteliaasta käytöksestä.
Elämä ei pyöri sinun ympärilläsi.
No höh. Siinä meni mahdollisuus vuosisadan romanssiin 😩
Hei nyt tiedät miltä tuntuu kun selvästi vanhemmat miehet lähestyy nuoria naisia. Ei tunnu oikein kivalta, eihän?
Kuule, pelkkä vehkeen pituus ei ole tärkeää vaan paksuus.
Se olin minä!
Sitä paitsi lähdit innolla nukaan 😘
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä!
Sitä paitsi lähdit innolla nukaan 😘
Oli söpöä viedä sun poikuutes mutta usko jo, etten halua enempää.
Joo, vain pari vuotta viisikymppistä naista enemmän elinvuosia jäljellä, koska miehet vanhenevat sekä biologiansa että elintapojensa vuoksi nopeammin.