Jokaisen, joka haluaa olla onnellinen, tulisi omistaa koira
Kommentit (180)
Lenkkeilen mieluiten yksin tai vain puolison kanssa. En tarvitse mitään narussa talutettavaa mukaani. Eikä tarvitse kylkiä keräämään haisevat jätöksiä. Onko se muka onnea? 🤮
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen mieluiten yksin tai vain puolison kanssa. En tarvitse mitään narussa talutettavaa mukaani. Eikä tarvitse kylkiä keräämään haisevat jätöksiä. Onko se muka onnea? 🤮
Kylkeä = kykkiä (saatanan puhelin)
Vierailija kirjoitti:
Joo asia tuli jo selväksi älä enää jankuta.
Vierailija kirjoitti:
"Saat kuitenkin raitista ilmaa. Ei tarvitse huhkia hienhajuisissa saleissa ja saada jalkasientä."
Miten sun koiralenkkisi vertautuu kuntosaliharjoitteluun?
Hölmö kysymys.
Se oli vastaus sille, joka mieluummin suosii liikuntaa sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kun saadaan sharialaki Suomeen, ei ole enää koiria lemmikkeinä. Sitä h-hetkeä odotellessa...
Sitä sinä saatkin odotella. Ei taida ikäsi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.
Kävin jo aamulla koiran kanssa.
mut älä enää kusipää jankuta toi sun kanta on tullut jo selväksi.
Vierailija kirjoitti:
"Saat kuitenkin raitista ilmaa. Ei tarvitse huhkia hienhajuisissa saleissa ja saada jalkasientä."
Koiralenkki = töllötella koiran paskantamista ja seisoskella paikallaan kun koira nuuhkuttelee kaikki pusikot ja postilaatikot ja nostaa koipea.
Ilmankos koirallisilla on sen seitsemän sairautta mukaan lukien 2 tyypin diabetes.
Mieluummin lenkkeilen reippaasti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit ovat onnellisia ilman koiriakin.
ON on ja kummatkin omaa saman älykkyyden koirat eivät vaan ole niin rasittavia mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt onnellisempi, kun ei enää ole koiraa eikä kissaa. Ihana vapaus.
AHA.
Minä olin onnellinen, kun pääsin eroon alkoholistimiehestä. Aah mitä onnea!!! Ihana vapaus!
Koirani on aina selvin päin ja ymmärtää, mitä sille sanon.
En todellakaan olisi yhtn onnellisempi jos pitäisi herätä aamulla tuntia aikaisemmin vain sen takia, että koiraa pitää käyttää ulkona. Enkä olisi yhtään onnellisempi jos saisin eläinlääkäriltä tonnin laskun. Eli ei, onnellisuus ei vaadi koiran omistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt onnellisempi, kun ei enää ole koiraa eikä kissaa. Ihana vapaus.
AHA.
Minä olin onnellinen, kun pääsin eroon alkoholistimiehestä. Aah mitä onnea!!! Ihana vapaus!
Koirani on aina selvin päin ja ymmärtää, mitä sille sanon.
Eikä itke siitä että olet lihava ja vittumainen akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiralenkki = töllötella koiran paskantamista ja seisoskella paikallaan kun koira nuuhkuttelee kaikki pusikot ja postilaatikot ja nostaa koipea.
Ilmankos koirallisilla on sen seitsemän sairautta mukaan lukien 2 tyypin diabetes.
Onkos tuohon ihan tutkimustuloksia? Että koiran omistajilla on seitsemän sairautta, joista yksi on vielä diabetes?
Verrattuna tietysti niihin, joilla ei ole koiraa eikä koskaan ollutkaan.
Hurjaa tietoa.
Tykätään puhtaasta kodista ja mennä miten halutaan, joten eipä kiitos, lisäksi allergiat, joten ainoa mahdollinen taitais olla karvaton rotukissa, lenkittelyt nyt ei vois vähempää kiinnostaa. Muuta kuin oman itsen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tuohon ihan tutkimustuloksia? Että koiran omistajilla on seitsemän sairautta, joista yksi on vielä diabetes?
Verrattuna tietysti niihin, joilla ei ole koiraa eikä koskaan ollutkaan.
Hurjaa tietoa.
Älä välitä koiran vihaaja hullu pisti oman paska kommenttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tykätään puhtaasta kodista ja mennä miten halutaan, joten eipä kiitos, lisäksi allergiat, joten ainoa mahdollinen taitais olla karvaton rotukissa, lenkittelyt nyt ei vois vähempää kiinnostaa. Muuta kuin oman itsen siis.
AHA.just just.
Koiranvihaaja mulkku on päässyt taas avohoidon puolelle.
noh kohta laitos kutsuu taas.
Oispa varaa olla työtön niin ottaisin koiran heti. Nyt ei olis aikaa tai energiaa ulkoilutuksille :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sitten, jos ei halua mennä 3 kertaa päivässä ulos? Asun omakotitalossa, jossa on 0,6ha tontti, mutta tontin laitaa menee kylän päätie, jossa saa ajaa 50km/h, mutta osa ajaa kovempaa.
Haluaisin pienen kiinanharjakoiran...
Aitaat sen tonttisi. Tosin meidän koira ei halua hienoja kakkojansa jättää omaan pihaan, kun ne on viestivälineitä kavereille. Meidän koira käy ulkona lukemassa kavereiden viestejä 4 kertaa päivässä. Joskus jopa 5 kertaa. Hyvällä säällä on kiva kun on syy lähteä ulos. Huonolla säällä joskus tympäsee, mutta koira on minulle niin rakas ja parasta seuraa, että jaksan sen. Ja aina on innokkaasta lähdössä seuraksi kaikkeen.
Millaista seuraa koira on?
Koirani on aina kiinnostunut minusta. Kun olen lähdössä jonnekin, katsoo kysyvästi ja ymmärtää, jos sanon "Onni ei nyt lähde". Metsässä pysyy lähelläni, eli minulla on marjanpoimintaan kaveri. Kun lähden puutöihin ja puutarhahommiin, on aina mukana eikä ole mitään haittaa kun on kaupungissa aidattu piha ja mökillä saa olla vapaana. Tulee käytyä metsälenkeillä kun on koira. Kotona seuraa perässä kunvaihdan huonetta, koska haluaa olla aina lähelläni. Ei kuitenkaan ole eroahdistusta, hyvin pärjää työpäivän ajan. Ja välillä koulutan ja koira on aivan into pinkeänä ja tarjoaa kaikki mahdolliset temput. Ja tulee sohvalla viereen silitettäväksi ja nukkuu sänkyni vieressä ja suojelelee minua. On niin rakas! Meillä kävi hyvä tuuri.
Mun elämä on sellaista, että käyn töissä 3-4 päivää viikossa. Lopun ajan olen aika pitkälti kotona. Olen käytännössä koko ajan läppärillä tai teen kotiaskareita. Kun olen läppärillä, katson joko ohjelmia ja kudon tai sitten palstailen. En usko, että koira olisi minulle mielenkiintoista seuraa.
Minä kaipasin seuraa kun lapset aikuistui ja puolisoni ei ole puhelias ja puuhaa omiaan. On mahtavaa kun sinulla on tiivis yhteys olentoon, joka ei puhu, mutta ymmärtätte silti toisianne ja rakastatte toisianne täysillä.
No tollaiset lapsistaan riippuvaiset ei ihan täysillä käy muuteskaan, jos tarttee ottaa joku korvikekoira.
AHA.