Jokaisen, joka haluaa olla onnellinen, tulisi omistaa koira
Yksinkertaisesti näin.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt onnellisempi, kun ei enää ole koiraa eikä kissaa. Ihana vapaus.
AHA.
Minä olin onnellinen, kun pääsin eroon alkoholistimiehestä. Aah mitä onnea!!! Ihana vapaus!
Koirani on aina selvin päin ja ymmärtää, mitä sille sanon.
Eikä itke siitä että olet lihava ja vittumainen akka.
Väärin. Olen laiha ja mukava. Nyt on kiva viettää aikaa ystävien ja sukulaisten ja kivojen työkavereiden kanssa. Exäni ollessa kuvioissa siihen ei ollut mahdollisuutta. Mutta ei siitä sen enempää, pitää katsoa elämää eteen- eikä taaksepäin.
Melkein kaikilla kavereillanikin on joku lemmikkieläin. Lapset ja eläimet on aivan ihania ja lähellä sydäntäni.
Älä sinä ole ilkeä ja tee tahallasi pilkallisia johtopäätöksiä. Maailmaa voi katsoa iloisemminkin.
Eläimet on <3
Näitä kommentteja lukiessa herää kysymys, onko teillä kaikki hyvin? Hirveän vihamielistä ja suorastaan v*ttumaista kommentointia ja saavat vielä paljon tykkäyksiä. Jos on noin paha olla, niin saattaa olla ihan tosta asenteesta/mielentilasta johtuvaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHA.
Minä olin onnellinen, kun pääsin eroon alkoholistimiehestä. Aah mitä onnea!!! Ihana vapaus!
Väärin. Olen laiha ja mukava. Nyt on kiva viettää aikaa ystävien ja sukulaisten ja kivojen työkavereiden kanssa. Exäni ollessa kuvioissa siihen ei ollut mahdollisuutta. Mutta ei siitä sen enempää, pitää katsoa elämää eteen- eikä taaksepäin.
Melkein kaikilla kavereillanikin on joku lemmikkieläin. Lapset ja eläimet on aivan ihania ja lähellä sydäntäni.
Älä sinä ole ilkeä ja tee tahallasi pilkallisia johtopäätöksiä. Maailmaa voi katsoa iloisemminkin.
Vittumaine akka olet älä selitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri myös se koiran kanssa ulkoilu tuottaa onnellisuutta pitkässä juoksussa!
Ei, kun nimenomaan tämä on harha: ei tuota. Opiskelu- tai työpäivän jälkeen tahdot harrastaa liikuntaa, mutta et voi koskaan tehdä mitään kivaa kuten lähtä zumbaan tai tanssitunnille tai kuntosalille, vaan liikunnan harrastuksestasi tulee aina
tylsää samojen pylväiden päälle kusemista.
Metsään hyvä ihminen. Se on tutkitusti hyväksi ihmiselle (ja varmasti koirallekin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHA.
Vittumaine akka olet älä selitä muuta.
Niin varmaan sinusta. Mutta nyt sanomme bye bye emmekä enää jatka tästä. Hyvää päivänjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ollut onnellinen kun oli koira. Oli kyllä laiska mieskin.
Vittumaisella akalla oli mies.
No nyt on jollain hermot pinnassa. Hui kuinka hirvittää....
Mulla on koira ja mulla on mieskin, ei sen puoleen. Koira on vielä pieni. Se on sitten hauska! Se on tomera ja viisas ja kaikki merkit on, että siitä kasvaa täydellinen kaveri.
Ei kai kukaan otakaan lemmikkiä, jos tietää, ettei jaksa sen kanssa olla tai ei ole varaa siihen. Tai ainakin toivoisin näin.
Lapsena mulla oli kaksi kissaa. Ne sai silloin elää vapaina ulkona, yöksi ne tuli kotiin. Ja iltapäivällä kun isä tuli töistä, ne oli rappusilla odottamassa kun tiesi että isä toi niille aina jotain makkaraa tai silakoita. Ihmeteltiin, mistä ne tiesi kellonajan, kun aina ne osasi tulla oikeaan aikaan. Se on vähän mysteeri vieläkin, kun koirakin oppii ikäänkuin tuntemaan kellon.
En muista mitään kissan tai koiran vihaaja olleen, niitä kun oli melkein joka talossa.
Nykyajan ilmiö, vihataan kaikkea kun kaikki koetaan itselle uhaksi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jollain hermot pinnassa. Hui kuinka hirvittää....
Mulla on koira ja mulla on mieskin, ei sen puoleen. Koira on vielä pieni. Se on sitten hauska! Se on tomera ja viisas ja kaikki merkit on, että siitä kasvaa täydellinen kaveri.
Ei kai kukaan otakaan lemmikkiä, jos tietää, ettei jaksa sen kanssa olla tai ei ole varaa siihen. Tai ainakin toivoisin näin.
Lapsena mulla oli kaksi kissaa. Ne sai silloin elää vapaina ulkona, yöksi ne tuli kotiin. Ja iltapäivällä kun isä tuli töistä, ne oli rappusilla odottamassa kun tiesi että isä toi niille aina jotain makkaraa tai silakoita. Ihmeteltiin, mistä ne tiesi kellonajan, kun aina ne osasi tulla oikeaan aikaan. Se on vähän mysteeri vieläkin, kun koirakin oppii ikäänkuin tuntemaan kellon.
En muista mitään kissan tai koiran vihaaja olleen, niitä kun oli melkein joka talossa.
Nykyajan ilmiö, vihataan kaikkea kun kaikki koetaan itselle uhaksi.
Vittumaisella akalla oli mies.
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomalainen pysty asialliseen keskusteluun?
Jankuti jankuti jankuti............................
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla 90% on mt-ongelmaisia tai trolleja.
Tai jankuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sitten, jos ei halua mennä 3 kertaa päivässä ulos? Asun omakotitalossa, jossa on 0,6ha tontti, mutta tontin laitaa menee kylän päätie, jossa saa ajaa 50km/h, mutta osa ajaa kovempaa.
Haluaisin pienen kiinanharjakoiran...
Aita käsitteenä ei ilmeisesti ole sinulle tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sitten, jos ei halua mennä 3 kertaa päivässä ulos? Asun omakotitalossa, jossa on 0,6ha tontti, mutta tontin laitaa menee kylän päätie, jossa saa ajaa 50km/h, mutta osa ajaa kovempaa.
Haluaisin pienen kiinanharjakoiran...
Aita käsitteenä ei ilmeisesti ole sinulle tuttu?
Ei.
Mulla on kaksi koiraa ja olisihan tämä elämä synkkää ilman niitä. Liikuttuakin tulisi paljon vähemmän, koska en mä lenkille joka säässä, enkä joka päivä edes hyvällä säällä, lähtisi ilman noita karvakavereita.
Koirat ovat parasta seuraa-läsnä, mutteivät ikinä ärsyttäviä tai raskaita. Aina iloisia, aina valmiita touhuamaan. Ja kaksi on vielä parempi kuin yksi, niiden keskinäistä vuorovaikutusta seuratessa unohtuu kaikki huolet.
Vierailija kirjoitti:
Kehräävä kisuli sylissä olen onnellisempi kuin räntäsateessa koiran ripulipaskapussi kourassa kolme kertaa päivässå
Mitä nyt vähän kissanpissa haisee ja rapakunto vaivaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehräävä kisuli sylissä olen onnellisempi kuin räntäsateessa koiran ripulipaskapussi kourassa kolme kertaa päivässå
Mitä nyt vähän kissanpissa haisee ja rapakunto vaivaa...
Kuselle haiseva narkki haisee siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa sitten säännön. Olen entinen koiranomistaja ja onnellisempi ilman koiraa.
Kiitos! Tämän tarvitsin kuulla!
Poikkeus vahvisti sen säännön, jonka tarvitsit kuulla, ja minä myös :) Olen entinen koiranomistaja ja todella onnellinen nyt kahden kissan kanssa. Ei mitään stressiä. Kisulit ovat yhtä fiksuja ( fiksumpia) kuin koirat, niistä on enemmän seuraa, sillä niillä on oma tahtokin, eivät alistu komenteluihini, eli aseta minua keisarin asemaan palvovalla tuijotuksellaan ja hännän heilutuksellaan.
En tahdo alistuvaa eläintä, koulutettavaa eläintä, alistuvaa miestäkään.
Haluan tasavertaista seuraa rakkaasta eläimestä. Siksi kissa :) Olihan ne kaksi koiraakin ihania, mutta jestas sitä taluttamista kaupunkiympäristössä... ei enää ikinä
Sanoisin että kaikki lemmikit tuovat omistajilleen onnellisuuden tunnetta, tavalla tai toisella. Mutta se tunne loppuu kun se lemmikki sairastuu vakavasti ja tarvitsee lääkintää, tutkimuksia ja erityisruokavaliota. Kyllä lemmikkiä silloin vielä rakastaa muttei se tunnu onnelta jos ei ole varaa jatkuviin hoitoihin.