Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen, joka haluaa olla onnellinen, tulisi omistaa koira

Vierailija
19.04.2026 |

Yksinkertaisesti näin.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen, kun ei tarvitse rakkeja hyysätä. 

Vierailija
2/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan kaksi kissaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakin käy, jos jostakin syystä koiran hoitaminen on vaikeaa. Ei sellainen ihminen voi olla oikein onneton, joka voi silittää sylissään kehräävää kissaa.

Vierailija
4/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehräävä kisuli sylissä olen onnellisempi kuin räntäsateessa koiran ripulipaskapussi kourassa kolme kertaa päivässå

Vierailija
5/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sekä koiria että kissoja, olen sekä koira- että kissaihminen, ja sanon, että kissan kanssa elämä on tuhat kertaa helpompaa ja stressittömämpää. Kissa osaa pissata ilman ihmisen apua. Voit elää vapaammin. Se vähentää stressiä. Lisäksi kissan kehräys vähentää aivoinfarktin ja verisuoni-sydäntautien riskiä ihan tutkitustikin. Onnellisin on ihminen kissan kanssa

Vierailija
6/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jankuttava narkki harvoin omistaa koiraa tai mitään muutakaan.

Vierailija
7/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

v i h a a n koiria ja kartan niitä kadullakin aina etteivät saastaiset paskapäät tule haistelemaan minua. lapsena oli koiralaumoja vapaana ja ne tuli aina pelottelemaan meitä lapsia,

Vierailija
8/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sitten, jos ei halua mennä 3 kertaa päivässä ulos? Asun omakotitalossa, jossa on 0,6ha tontti, mutta tontin laitaa menee kylän päätie, jossa saa ajaa 50km/h, mutta osa ajaa kovempaa. 

Haluaisin pienen kiinanharjakoiran... 

Vierailija
9/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissakin käy, jos jostakin syystä koiran hoitaminen on vaikeaa. Ei sellainen ihminen voi olla oikein onneton, joka voi silittää sylissään kehräävää kissaa.

Kun mulla oli kissa, hermot meni sen jatkuviin hellyydenosoitus- ja kerjuupuuskiin. Ottakaa tyttökissa, poikakissat on ihan mahdottomia. 

Vierailija
10/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mikä tahansa eläin, jota rakastaa, tee elämästä onnellisemman kuin esim. pettävä ihminen.. voihan se olla vaikka pörrö kaniini, joka tulee syliin.. tosin sitten niitä papanoita on joka puolella. Koiran papanat pitää kerätä "pieneen pussiin" (yök)

Vierailija
11/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehräävä kisuli sylissä olen onnellisempi kuin räntäsateessa koiran ripulipaskapussi kourassa kolme kertaa päivässå

Mulla on kaksi koiraa, eikä kummallakaan ole koskaan ollut ripulia. Edellisellä koiralla oli kerran, mutta ei käynyt mielessäkään, että olisin sitä yrittänyt johonkin pussiin kerätä. 

Vierailija
12/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi koiraa, eikä kummallakaan ole koskaan ollut ripulia. Edellisellä koiralla oli kerran, mutta ei käynyt mielessäkään, että olisin sitä yrittänyt johonkin pussiin kerätä. 

Eli jätit sen toisten riemuksi siihen?

Vierailija
13/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri myös se koiran kanssa ulkoilu tuottaa onnellisuutta pitkässä juoksussa!

Vierailija
14/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten sitten, jos ei halua mennä 3 kertaa päivässä ulos? Asun omakotitalossa, jossa on 0,6ha tontti, mutta tontin laitaa menee kylän päätie, jossa saa ajaa 50km/h, mutta osa ajaa kovempaa. 

No aitaat sen pihan. Problem solved.

Vierailija
15/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jätit sen toisten riemuksi siihen?

Kyllä! Jos ymmärrät, mitä ripuli tarkoittaa, niin ymmärrät, miksi.

16/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukoista viis. Lapset tuovat todellisen onnen. Kun se pikkuinen on sylissä ja sanoo että "isi mä rakastan sua" Niin mikään asia mailmassa ei voita sitä hetkeä. 

Vierailija
17/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Mutta kissatkin rikkoo tavaroita, oksentaa ja pissaa vääriin paikkoihin. Raapii huonekaluja ja herättää aamuyöstä. Koirat tekee samaa ja vielä haukkuu ja haisee.

Vierailija
18/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....ja keräill' koiranpaskoja!

Vierailija
19/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on luukku kodinhoitohuoneen ovessa ja aidattuna 3 hehtaaria. Koiria neljä ja kissoja kaksi. 

Kulkevat luukusta ominpäin kesät talvet. 

Vierailija
20/180 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aita tontin ympärille