Jokaisen, joka haluaa olla onnellinen, tulisi omistaa koira
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Tai mieluummin kaksi. 😉
Miksei vaikka kolme 🐕🐕🐕
Jokaisen joka haluaa olla onnellinen tulisi omistaa naapuri, jolla ei ole koiraa. Ei ainakaan luonnevikaista 24/7 räksyttävää rakkia.
Juuri nähtiin telkusta elokuva Marley ja minä ja sitten ap koittaa suositella meille koiraa. 😂
Ei ole minulla mitään naapureita eikä koiria vastaan mutta meille ei koirat käy kun enää ei oteta kissaakaan.
kissaa ku ne isaa enää edes syrjäkylillä vapaana pitää muutoi nlöytyy kissataloisa jakoiraa ei voi ottaa kun pitää mennä kahden paikan väliä ja koiraa ei voi autossa pitää jos jossain käy.
Että sen verran olen eläinystävällinen et annan sen tehtävän muile koska itse tiedän etten siitä suoriudu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nähtiin telkusta elokuva Marley ja minä ja sitten ap koittaa suositella meille koiraa. 😂
Siinähän se pariskunta oppii elämästä monta arvokasta asiaa Marleyn avulla.
Marley on ihana, joskin kuriton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehräävä kisuli sylissä olen onnellisempi kuin räntäsateessa koiran ripulipaskapussi kourassa kolme kertaa päivässå
Mulla on kaksi koiraa, eikä kummallakaan ole koskaan ollut ripulia. Edellisellä koiralla oli kerran, mutta ei käynyt mielessäkään, että olisin sitä yrittänyt johonkin pussiin kerätä.
Eli jätit sen toisten riemuksi siihen?
Kerro, miten sellainen llysä ripuli kerätään pussiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Saat kuitenkin raitista ilmaa. Ei tarvitse huhkia hienhajuisissa saleissa ja saada jalkasientä."
Miten sun koiralenkkisi vertautuu kuntosaliharjoitteluun?
Koiralenkki = töllötella koiran paskantamista ja seisoskella paikallaan kun koira nuuhkuttelee kaikki pusikot ja postilaatikot ja nostaa koipea.
Ilmankos koirallisilla on sen seitsemän sairautta mukaan lukien 2 tyypin diabetes.
Mieluummin lenkkeilen reippaasti yksin.
Onkos tuohon ihan tutkimustuloksia? Että koiran omistajilla on seitsemän sairautta, joista yksi on vielä diabetes?
Verrattuna tietysti niihin, joilla ei ole koiraa eikä koskaan ollutkaan.
Hurjaa tietoa.
Ei tutkittua tietoa, mitta empiiristä tutkimusta lähipiiristä.
Koirattomat ovat kovempia lenkkeilemään yksin tai pariskunnittain. He voivat mennä lenkille just silloin kun on päivittäin se lenkkifiilis. Ei silloin kun koiraa kusettaa.
Katsopas silmät auki, millaisia ihmisiä siellä narun toisessa päässä on. Melkoisia löllyköitä. Ei näy juoksijoita, ei edes hölkkääjiä. Enemmän niitä jotka seisoo tyhjä ilme kasvoillaan rööki huulessa.
Mä en vain halua olla onnellinen, vaan olen onnellinen. Ilman mitään lemmikkiä voi olla kaikkein onnellisin, kun on rakas puoliso. Lapset jo maailmalla. Elämän parasta aikaa.
Taidan olla ns. koiravihaaja, kun en voi käsittää miten koira voisi tehdä ihmisrestä onnellisen. 🤔
Se on valtava rahareikä
Sotkee ja likaa kodin
Ei anna aamulla nukkua pitkään
Rikkoo kengät, sukat ja huonekalut pentuna
Häslää kimpussa, jollei satu nukkumaan
Saa naapurisi vihaamaan sinua
Melkonen masokisti pitää en ihmisen olla, joka koiran ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ns. koiravihaaja, kun en voi käsittää miten koira voisi tehdä ihmisrestä onnellisen. 🤔
Se on valtava rahareikä
Sotkee ja likaa kodin
Se antaa niin paljon rakkautta ja iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomat
Tutkimus: Pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä
Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1 800 samanikäistä aikuista.
Pikkulasten vanhemmat ovat tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.
Kun lapset muutti pois kotoa, kaipasin hoivattavaa. Pieni koirani on aivan ihana. Me rakastetaan sitä niin, että aivan sydän pakahtuu. Rescue ja kolme vuotta ollut nyt ilonamme. Oli yksivuotias kun saimme sen. Kotikoirana oli ollut, mutta jostain syystä hylätty. En ymmärrä miksi, kun on aivat täydellinen koira.
Koko ajan pakko käydä ulkona sen kanssa, onpa ihanaa.
Joillekin se on ihanaa. Tykkäävät ulkoilla ja käydä kävelyillä ja kiva saada koira kaveriksi siihen ajanviettoon.
Se vaan, että kuvittelevat kaikkien nauttivan samasta.
Aloittaja kuvittelee näin, mutta ei siitä voi tehdä johtopäätöstä, että me muut koiranomistajat näin ajattelemme. Päin vastoin, en halua koiraa sellaiselle ihmiselle, joka ei jaksa tai pysty eläimeen panostamaan ja jolle eläin olisi vain rasite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä pitäisi puhua enemmäkin.
Koiria on ihan liikaa joka paikassa, ja niiden jätökset on oikeasti iso ympäristöongelma: https://helda.helsinki.fi/handle/10138/277639
🤢
Yksi pieni koira per perhe. Ei isoa koiraa, eikä laumaa. Ja aina pitää kerätä kakat roskikseen.
Pakollinen DNA rekisteröinti kaikille koirille ja jätöksistä näyte ja kunnon lasku perään. Tyyliin 1000€. Ranskassa on jossain kaupungissa tämä käytössä.
Haluaisin tämän. Kerään aina pienen koirani kakat ja olen kerännyt pois myös laiskojen koiranomistajien jättämiä läjiä, koska minua niin tympäsee ihmisten välinpitämättämyys, jonka vuoksi osa ihmisistä vihaa koiria.
Vierailija kirjoitti:
Se on valtava rahareikä
Sotkee ja likaa kodin
Mikään muu ei minun koirani kohdalla osu kohdalleen, kuin että koiran pohjavillaa irtoaa ja tiettyinävuodenaikoina eteiseen kulkeutuu hiekkaa ja koiraa pitää huuhdella joka kerta kun käydään ulkona.
Jep