Onkohan mun mies pettäjä? Ainakin tuon pettäjä-ketjun tuntomerkit sopivat täysin :(
Nimikirjaimet, lasten iät, kaikki...
Kommentit (10)
listata pettäjän nimikirjaimet ja paikkakunta :`(
Mä olen se jonka nuorin on 6 vkoinen...
että mulla on tuttavapiirissä tuollainen ihminen, joka laittelee tällaisia asioita nettiin :´(
Täytyypä alkaa miettiin että kukahan olet, tuntuu tosi pahalta, enkä itseasiassa edes tiedä kumpi tällähetkellä tuntuu pahemmalta, ajatus että mies saattaa pettää, vai se että lähipiirissä on sinunlainen ihminen :(
Sitäkö sä enemmän murehdit, että joku laittaa tällasta nettiin vai sitä, että sun äijäs haluu vierasta pillua. No ehkä olet kohtalosi ansainnutkin.
pettäminenkin satuttaa, mutta satuttaa myös se että ystävänäni pitämäni ihminen laittaa noin tarkkoja tietoja (tästä voi useakin meidät tunnistaa), eikä uskalla tulla itse sanomaan minulle mitään...
Tarkkaile hieman miehen käytöstä, tai ota asia puheeksi. Vaikka oman miehen paljastuminen pettäjäksi on kamalaa ja sydämensärkevää, niin toisaalta on varmaan hyvä tietää. Saa puhuttua asiat selviksi ja jatkettua elämää joko yhdessä tai erillään.
Ikävintä olisi varmaan saada tietää vuosikymmenien pettämisestä myöhäiskeski-ikäisenä, tulisi vielä katkerampi tunne elämänsä hukkaan heittämisestä miehen takia, joka ei toista kunnioita ja rakasta oikeasti.
mutta voit uskoa, kuka oletkaan että tarkkailen myös lähipiiriäni....!
Tietenkin ikävää, jos ap:n kaveripiirissä on ilkeä ihminen, joka levittää valheellisia juttuja. -12
-viestin lähettäjälle, huomasin itsekin huonon sananvalintani...
Vierailija:
Tietenkin ikävää, jos ap:n kaveripiirissä on ilkeä ihminen, joka levittää valheellisia juttuja. -12
Tarkkailemalla saat selville onko pettäjä! Täällä varmasti petettyjä, jotka voivat jakaa mahdollisia tuntomerkkejä pettämisestä ja epäilyttävää käytöstä