Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moppasin juuri lattian. Sitä ennen ajoin uuden sillan läpi. Nyt teen hyvää ruokaa. Riittävän vauras. Olen sinkku. M52

Vierailija
18.04.2026 |

.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Itse olen ulkomailla matkalla, kävin keskiaikaisessa linnassa ja nyt menossa syömään kivaan ravintolaan. Hotelli on upea. Riittävän vauras. Olen sinkku.

N42

Ihanaa iltaa! Pidä hauskaa!

Vierailija
42/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskiaikaisessa linnassa mikä keli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä siis.

T. Nainen

Vierailija
44/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta siltaa pitkin vai sen läpi? 

Vierailija
45/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen perso kutsuille jotka menevät jotakuinkin näin: ”tuletko tänään saunomaan/iltateelle?”

Sitten kun soitan ovikelloa kuulen korkokenkien kannan kopinan naisen kävellessä avaamaan ovea. Tällöin huomaan sukkanauhaliivin ja kauniit alusvaatteet. Tästä ei paljoa voi paremmaksi tilanne mennä. Saunaa ja hyvää ruokaa ennen seksiä. M53

Vierailija
46/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moppasin juuri uuden sillan ja sitten ajoin lattian läpi. 

Kiitos tästä, illan naurut! 😂

Vierailija
47/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko taivaaseen enkä helvettiin, mutta edellä kuvailtu tilanne on minun taivas.

Vierailija
48/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös aika tylsältä vaikutat. 

Älkää nyt hyvänen aika lytätkö meidän miestä! ! Hirveet, ootteko ite jotain kiinnostavia muka vai?

Vierailija
49/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puhkomassa pomon autosta renkaat, kun kuulin huhun, että olisi antanut minulle kenkää. Onneksi huhu ei ollutkaan tosi.

Vierailija
50/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoit sillan läpi? Kerro, missä kohdassa siinä on aukko. 

Vierailija
51/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtee sillalle? Mulla menee noin 40 minaa ja oon siellä. Honestly. Nyt tai ei tänään.

Vierailija
52/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA EKANA SILLALLLA LÄLÄLÄLÄÄÄ`!

Vierailija
53/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites meidän neiti siellä keskiaikaisessa eikun hienossa hotellissa vai onko nyt jo kynttiläillallisellaan? 

Vierailija
54/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän vanhemmista miehistä jotka ajavat uuden sillan läpi. Varsinkin jos alla on Ferrari T:N19

Sen sillan läpi saa ajaa vain polkupyörällä, eli köyhän kulkupelillä. 

Tuota vanhojen ukkojen perään kuolaavaa teinityttöä larppaava setämies ei ole niin fiksu, että sen tietäisi.

Vierailija
55/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän vanhemmista miehistä jotka ajavat uuden sillan läpi. Varsinkin jos alla on Ferrari T:N19

Sen sillan läpi saa ajaa vain polkupyörällä, eli köyhän kulkupelillä. 

SIKA!!!! JÄTÄ MUT RAUHAAN!!!! ÄÄÄÄÄÄ TÄÄ SETÄMIES AHDISTELEE MUA!!!! KUULETTEKO KAIKKKI!!!! LIMAINEN SETÄMIES EI JÄTÄ MUA RAUHAAN!!!!!

Vierailija
56/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Itse olen ulkomailla matkalla, kävin keskiaikaisessa linnassa ja nyt menossa syömään kivaan ravintolaan. Hotelli on upea. Riittävän vauras. Olen sinkku.

N42

Ja vähän väliä piipahdat kirjoittelemassa vauvapalstalle. 

Vierailija
57/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena pohdiskelen, miten tämä liittyy vaurauteen. Käsittääkseni sillan läpi ajamiseen pyörällä menee noin 7-8 minuuttia, se on ilmaista ja samoin lattian moppaus on lyhytkestoinen ja edukas ajanviete. Tietenkin, jos ostaa usean tonnin pyörän ja kalleimman mopin, mikä kaupasta löytyy, niin välineurheilu on toki mahdollista. 

Naiset eivät ymmärrä. 

Juu, ei. Eikä vieläkään selitetty!

Vierailija
58/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olen perso kutsuille jotka menevät jotakuinkin näin: ”tuletko tänään saunomaan/iltateelle?”

Sitten kun soitan ovikelloa kuulen korkokenkien kannan kopinan naisen kävellessä avaamaan ovea. Tällöin huomaan sukkanauhaliivin ja kauniit alusvaatteet. Tästä ei paljoa voi paremmaksi tilanne mennä. Saunaa ja hyvää ruokaa ennen seksiä. M53

Meillä on kaikilla kulahtaneet leggarit ja virttynyt t-paita. Villasukat on jalassa. Sohvalla löhötään. Rentous on kivaa. Tästä ei voi paljoa paremmaksi tilanne mennä. 

Vierailija
59/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta lauantailta kuulostaa, mutta sitten alat höpistä vauraudesta, miksi?

Koska pöydästä löytyy 3ea eri leikkelettä.

Vierailija
60/72 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet ei mitään lattioita moppaa. Paitsi ehkä vihamiehillään.

Mutta jos vaimo käskee?

Jos hallitus niin sanoo. Se on eria asia. Mutta muuten minä päätän mitä tehdään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän