Moppasin juuri lattian. Sitä ennen ajoin uuden sillan läpi. Nyt teen hyvää ruokaa. Riittävän vauras. Olen sinkku. M52
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena pohdiskelen, miten tämä liittyy vaurauteen. Käsittääkseni sillan läpi ajamiseen pyörällä menee noin 7-8 minuuttia, se on ilmaista ja samoin lattian moppaus on lyhytkestoinen ja edukas ajanviete. Tietenkin, jos ostaa usean tonnin pyörän ja kalleimman mopin, mikä kaupasta löytyy, niin välineurheilu on toki mahdollista.
Naiset eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän vanhemmista miehistä jotka ajavat uuden sillan läpi. Varsinkin jos alla on Ferrari T:N19
Sen sillan läpi saa ajaa vain polkupyörällä, eli köyhän kulkupelillä.
No kiva. Itse olen ulkomailla matkalla, kävin keskiaikaisessa linnassa ja nyt menossa syömään kivaan ravintolaan. Hotelli on upea. Riittävän vauras. Olen sinkku.
N42
No hei, ihan hyvät meriitit miehellä lauantain saldoksi, toisin kuin meillä, jotka ollaan lusmuiltu surffaten virtuaalimaailmassa jo hyväsen tovin.. Ja kuka muka muu muka on siivonnut tänään?? NOT ME!
Minkä sillan? Helsingissä ainakin silta avattiin muille kuin autoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moppasin juuri uuden sillan ja sitten ajoin lattian läpi.
Mies joka tietää mitä tahtoo! 😍 T;N19
Mies 60v siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tapaamme sinut Mantan patsaalla Vappuna?
Pönöttää siellä nohevana, lunta paskahuusin katolla...
Kuka ikinä tän kommentin jätti, ansaitsee Nauru-Nobelin! Pliis, lisää tätä shittiä, että saa nauraa! 🤣🤣😂
Ole hyvä, kiva että ilahdutti sinua noin paljon :)
- se joka laittoi kyseisen kommentin
Vierailija kirjoitti:
No kiva. Itse olen ulkomailla matkalla, kävin keskiaikaisessa linnassa ja nyt menossa syömään kivaan ravintolaan. Hotelli on upea. Riittävän vauras. Olen sinkku.
N42
MATCH💖💖💖💘💘💘🎉🎉🎉
Vierailija kirjoitti:
HELLsinkiloiset ihmeissään🤣
Uuh, silta👀
Loiset? Elättävät koko muuttotappiosuomen.
Sillan hintaa kauhisteleville junteille laskin, ettei se maksa kuin 185 egeä stadilaista kohti. Se on sama summa joka menee teillä bensaan kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
No hei, ihan hyvät meriitit miehellä lauantain saldoksi, toisin kuin meillä, jotka ollaan lusmuiltu surffaten virtuaalimaailmassa jo hyväsen tovin.. Ja kuka muka muu muka on siivonnut tänään?? NOT ME!
Hep! Minä olen siivonnut tänään, vaikka olenkin nainen. Enkä ole vauras, vaan melkoisen rutiköyhä.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ei mitään lattioita moppaa. Paitsi ehkä vihamiehillään.
Mutta jos vaimo käskee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
MATCH💖💖💖💘💘💘🎉🎉🎉
Ei. Oot liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Myös aika tylsältä vaikutat.
Ihana sporttikarju, tule ja moppaa lattiani, jääkaapissani on tofua, laittaisitko meille jotain sapuskaa siitä? Tule ja yllätä minut.. N40+
ps: En ole edukseni tänään, sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Olet vain surkea homo.
Et ole pelkästään surkea homo, vaan myös Jonny Rottenin sanoin "boring"!
Jännämies on tähän mennessä viikonloppuna ajellut korkeintaan alapäänsä.
Ihan kivalta lauantailta kuulostaa, mutta sitten alat höpistä vauraudesta, miksi?
Mies joka tietää mitä tahtoo! 😍 T;N19