Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmis kaupan lasagne ostettu, riittää yksinasuvalle 2-3 kertaa syötäväksi.

Vierailija
18.04.2026 |

Ostaako joku muukin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso saa olla.

Vierailija
2/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just jääkaapissa, ei tosin noin iso vaan kerta-annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin muuten, mutta on todennäköisesti pilattu sipulilla, niin kuin 99% valmisruuista. Eli en ota riskiä.

Vierailija
5/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso saa olla.

Kilon lasagnesta syö 2 - 3 kertaa.

Vierailija
6/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo yksinasuvan on turha tehdä ruokaa kun siitä menee iso osa roskiin eikä se tule sen halvemmaksi nykyään kuin ostaa valmiina. kilo lasagnea säilyy hyvin muutamia päiviä kun niissä on säilöntäaineita mitä itsetehdyssä ei ole.

Vierailija
7/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo yksinasuvan on turha tehdä ruokaa kun siitä menee iso osa roskiin eikä se tule sen halvemmaksi nykyään kuin ostaa valmiina. kilo lasagnea säilyy hyvin muutamia päiviä kun niissä on säilöntäaineita mitä itsetehdyssä ei ole.

Kyllä mä yksinasuvana teen itse ruokas, kiinnostaa maku ja laatu. Osasn tehdä pienia annoksia tai käyttää pakastinta.

Vierailija
8/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta paskaa! Teen itse!

Vierailija
9/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko säilöntäaineet hyvällekin? Kyllä itsetehty aina voiton vie valmisruoista ja säilyy aivan yhtä hyvin pari kolme päivää jääkaapissa. Minulla yksinasuvana ei tule hävikkiä, osaan suunnitella ja teen itse ruokani kun valmisruoat eivät yksinkertaisesti maistu eivätkä ne mitään halvempiakaan ole.

Vierailija
10/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku valmiseines, ne on ihan paskoja. Vai kaupan joku oma? Meillä jostain tuli kauppaan jossain vaiheessa lähes kotilasagnen kaltaista lasagnea. Oli siis pakattu ja punnittu ehkä kaupassa. Se oli ihan asiallista.

Vierailija
11/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä lasagne? Meillä perhe niin tehdään itse kun pakko tehdä. Jokainen syököön mitä haluaa.

Vierailija
12/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lämmittää ruokia uudelleen, etkö omista jääkaappia tai pakastinta?  Minä asun yksin, ruokahävikkiä ei tule koskaan. 

Vierailija
13/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä vasta onkin iso lasagne! Kerropa ap kilohinta? Lidlin lasagnen kilohinta on 4.49€/kg.
https://www.lidl.fi/p/chef-select-lasagne-bolognese/p10033153#searchTra…

Vierailija
14/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko säilöntäaineet hyvällekin? Kyllä itsetehty aina voiton vie valmisruoista ja säilyy aivan yhtä hyvin pari kolme päivää jääkaapissa. Minulla yksinasuvana ei tule hävikkiä, osaan suunnitella ja teen itse ruokani kun valmisruoat eivät yksinkertaisesti maistu eivätkä ne mitään halvempiakaan ole.

Säilöntäaineet eivät maistu millekään ja pitävät ruuan hyvänä. 

Vierailija
15/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän pelkällä lämpivämällä vedellä

Vierailija
16/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto... noi valmislasagnet näyttää joltain vauvanruualta. Ostat jonkun proteiinin ja ruskistat pannulla ja maustat makusi mukaan ja teet juustokastikkeen, ladot uunivuokaan järjestyksessä levyt, proteiini, juusto ja toista ja lätkäiset uuniin niin saat pienellä vaivalla huomattavasti laadukkaampaa. 

Vierailija
17/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin muuten, mutta on todennäköisesti pilattu sipulilla, niin kuin 99% valmisruuista. Eli en ota riskiä.

Miten lasagne pilataan sipulilla? Aika olennainen asia lasagnessa sekä sipuli, että valkosipuli

Vierailija
18/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market 4.63. t.ap

Vierailija
19/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kivasti on muutaman päivän ruoka. Vihannekset kylkeen. Ei leipää.

Vierailija
20/46 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä vasta onkin iso lasagne! Kerropa ap kilohinta? Lidlin lasagnen kilohinta on 4.49€/kg.
https://www.lidl.fi/p/chef-select-lasagne-bolognese/p10033153#searchTra…

Tuo on niin kuin muut eines lasagnet ihan paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi