Valmis kaupan lasagne ostettu, riittää yksinasuvalle 2-3 kertaa syötäväksi.
Kommentit (46)
Mulla on just jääkaapissa, ei tosin noin iso vaan kerta-annos.
https://www.google.com/search?q=xtra+lasagne&oq=xtra+lasagne&gs_lcrp=Eg…
Kerran ostin tämän, ku oli -30 😅
Ostaisin muuten, mutta on todennäköisesti pilattu sipulilla, niin kuin 99% valmisruuista. Eli en ota riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika iso saa olla.
Kilon lasagnesta syö 2 - 3 kertaa.
joo yksinasuvan on turha tehdä ruokaa kun siitä menee iso osa roskiin eikä se tule sen halvemmaksi nykyään kuin ostaa valmiina. kilo lasagnea säilyy hyvin muutamia päiviä kun niissä on säilöntäaineita mitä itsetehdyssä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
joo yksinasuvan on turha tehdä ruokaa kun siitä menee iso osa roskiin eikä se tule sen halvemmaksi nykyään kuin ostaa valmiina. kilo lasagnea säilyy hyvin muutamia päiviä kun niissä on säilöntäaineita mitä itsetehdyssä ei ole.
Kyllä mä yksinasuvana teen itse ruokas, kiinnostaa maku ja laatu. Osasn tehdä pienia annoksia tai käyttää pakastinta.
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko säilöntäaineet hyvällekin? Kyllä itsetehty aina voiton vie valmisruoista ja säilyy aivan yhtä hyvin pari kolme päivää jääkaapissa. Minulla yksinasuvana ei tule hävikkiä, osaan suunnitella ja teen itse ruokani kun valmisruoat eivät yksinkertaisesti maistu eivätkä ne mitään halvempiakaan ole.
Siis joku valmiseines, ne on ihan paskoja. Vai kaupan joku oma? Meillä jostain tuli kauppaan jossain vaiheessa lähes kotilasagnen kaltaista lasagnea. Oli siis pakattu ja punnittu ehkä kaupassa. Se oli ihan asiallista.
Siis mikä lasagne? Meillä perhe niin tehdään itse kun pakko tehdä. Jokainen syököön mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lämmittää ruokia uudelleen, etkö omista jääkaappia tai pakastinta? Minä asun yksin, ruokahävikkiä ei tule koskaan.
Lidlissä vasta onkin iso lasagne! Kerropa ap kilohinta? Lidlin lasagnen kilohinta on 4.49€/kg.
https://www.lidl.fi/p/chef-select-lasagne-bolognese/p10033153#searchTra…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko säilöntäaineet hyvällekin? Kyllä itsetehty aina voiton vie valmisruoista ja säilyy aivan yhtä hyvin pari kolme päivää jääkaapissa. Minulla yksinasuvana ei tule hävikkiä, osaan suunnitella ja teen itse ruokani kun valmisruoat eivät yksinkertaisesti maistu eivätkä ne mitään halvempiakaan ole.
Säilöntäaineet eivät maistu millekään ja pitävät ruuan hyvänä.
Minä elän pelkällä lämpivämällä vedellä
No hyi hitto... noi valmislasagnet näyttää joltain vauvanruualta. Ostat jonkun proteiinin ja ruskistat pannulla ja maustat makusi mukaan ja teet juustokastikkeen, ladot uunivuokaan järjestyksessä levyt, proteiini, juusto ja toista ja lätkäiset uuniin niin saat pienellä vaivalla huomattavasti laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin muuten, mutta on todennäköisesti pilattu sipulilla, niin kuin 99% valmisruuista. Eli en ota riskiä.
Miten lasagne pilataan sipulilla? Aika olennainen asia lasagnessa sekä sipuli, että valkosipuli
Joo kivasti on muutaman päivän ruoka. Vihannekset kylkeen. Ei leipää.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä vasta onkin iso lasagne! Kerropa ap kilohinta? Lidlin lasagnen kilohinta on 4.49€/kg.
https://www.lidl.fi/p/chef-select-lasagne-bolognese/p10033153#searchTra…
Tuo on niin kuin muut eines lasagnet ihan paskaa
Aika iso saa olla.