Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappuna -1kg?

Vierailija
18.04.2026 |

Terveellinen laihdutusvauhti on puoli kiloa per viikko eli noin niinku suunnilleen Vappuna pitäisi olla kilon kevyempi. Mulla on noin 4 liikakiloa joita olen yrittänyt tiputella syksystä saakka, mutta itsekuri on olematon ja etanakin liikkuu mua enemmän. Nyt sitten epätieteellinen koe eli jos oikein kunnolla yritän, saanko sen hemmetin kilon pois kahdessa viikossa. Tervetuloa -1kg talkoisiin jos ketä kiinnostaa. Tuskin olen ainoa jolla toiveissa keventyä enemmän tai vähemmän. 

Hyvin tämä laihdutus alkoikin kun aamupalana 2 tölkkiä keskiketterää. Suomeksi sanottuna korjaussarja eilisen synninteon eli 🍻 takia. Mitä te syötte, juotte ja miten liikutte kun laihdutatte? 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois ja hiilihydraatit minimiin. Kyllä lähtee.

T. N52v

Vierailija
22/48 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun alkoa +1 ltr ja promilleja +2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi pois ja hiilihydraatit minimiin. Kyllä lähtee.

T. N52v

Joo, kiitos. Korkki saa nyt pysyä kiinni, toivottavasti ainakin 2 viikkoa, ja leivän liiallinen pupeltaminen saa loppua. Laitan pastankin boikottiin, mutta sopivasti ruisleipää ja kaurapuuroa kyllä. Ostin Mehustamon inkivääri shotin 500ml ja mitä hittoa, avattu pullo säilyy jääkaapissa 2vrk. Jos shottia saisi juoda n. 50cl per päivä, niin tulipa turha ostos. Viemäriinkö 2vrk jälkeen? 

Vierailija
24/48 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän se meni, tuo hiilarien välttely. 2 lautasellista riisipuuroa ja 2 näkkäriä. Söin kun joku muu teki. Seli seli. 

Vierailija
25/48 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaa'alla. 100gr. Mutta tuo on 100gr lisää. Mitä helevettiä 😡

Vierailija
26/48 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei +1000g 👍

Vierailija
27/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen -600gr ja tänä aamuna lähtöpainoon takaisin lähtöpainoon. Mitä helevettiä taas? 

Sapuskat ovat olleet paljon kasviksia, sekä lisukkeena liha, kala tai kana. Kaurapuuroa, max 2 voikkaria per päivä, marjoja, pari banskua muutamana päivänä ja rasvatonta rahkaa. Ehkä eilinen muutamakin olunen ja pizza nosti painon lähtölukemiin? Selitys: Kävin työlääkärillä, sain pois lastan jalasta ja luvan alkaa pikkuhiljaa kävelemään.. ja työkamut houkutti yhdelle, joka ei yhdeksi jäänyt. Oikeasti minä yritän, mutta watuiksi taitaa mennä. Syyllinen katsoo peilistä. 

Vierailija
28/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo! 

Vierailija
29/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo! 

Olen

Vierailija
30/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla painikisat tulossa vai Mikdi pitää saada kilo alas?

Mene saunaan. Sillä lailla ne muutkin nopeasti saa kilon pois. Hiloilemalla.

Vai onko tää vitsi turhamaisuudesta?

😲🤷‍

Vierailija
31/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissasi.

70 kilosta 100 grammaa sinne tai tänne.😂

Kovin ei ole merkittäviä lukuja nuo.

Jos 500 kiloinen norsu lisää tai vähentää kilon, niin yks lysti.

Pikkusen suhteellisuuden tajua nyt.

Vierailija
32/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen -600gr ja tänä aamuna lähtöpainoon takaisin lähtöpainoon. Mitä helevettiä taas? 

Sapuskat ovat olleet paljon kasviksia, sekä lisukkeena liha, kala tai kana. Kaurapuuroa, max 2 voikkaria per päivä, marjoja, pari banskua muutamana päivänä ja rasvatonta rahkaa. Ehkä eilinen muutamakin olunen ja pizza nosti painon lähtölukemiin? Selitys: Kävin työlääkärillä, sain pois lastan jalasta ja luvan alkaa pikkuhiljaa kävelemään.. ja työkamut houkutti yhdelle, joka ei yhdeksi jäänyt. Oikeasti minä yritän, mutta watuiksi taitaa mennä. Syyllinen katsoo peilistä. 

Mulla tulee lisää, koska treenaan. Litra lihasta painaa enemmän kuin litra läskiä.

Vierailija
33/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on varmaankin kymmeniä laihdutusketjuja, joista löytyy vihjeitä laihduttamiseen.

Kyllä on ja olen minä niitä lukenut tässä kuukausien aikana. Yksi syy omaan aloitukseeni on se, että aion rehellisesti kirjata mitä olen syönyt, juonut ja olenko liikkunut vai en. Tulee ikään kuin henkinen pakko edes yrittää olla itseään huijaamatta. Tietysti kaikkein parasta olisi jos joku muukin kertoilisi miten vaikka vain parin viikon aikana on onnistunut tai ollut onnistumatta. 

Aamiainen oli siis 2 keskiolutta, lounas kananjalka ilman nahkaa ja pakastevihanneksia. Ruikajuomana vesi. Nyt on nälkä, noin 4h ruokailusta. Onko oikeasti nälkä vai vain korvieni välin häröilyä? Taidan syödä vähän marjoja. 

Toisen puolesta ei voi sanoa, mutta lounaasi ei ollut raskas, joten neljässä tunnissa voi hyvin tulla oikea nälkä. Marjat on hyvä ratkaisu mutta jotain protskua kannattaisi syödä myös, vaikka rahkaa, se vie nälän paremmin.

Ostoslistalle rahka. Sen olen autuaallisesti unohtanut. Hyvä kun muistutit. Ennen söin rahkaa marjojen kanssa melkein joka päivä. Puolijäiset marjat pitää poissa pahanteosta kuten juustovoikkarin pupeltamisesta, mutta taidan pyöräyttää kaurapuuron kun jääkaapissa on raejuustoa protskuksi. Rehellisesti voin sanoa, että tänään muutama oluttölkki aukeaa, sillä kun sitä sattuu olemaan. Joo, joo, kyllä mä tiedän että turhia kaloreita taas tulee 🤬 Mutta huomenna ei tipan tippaa! 

Salaattia, tomaatti, puolikas kurkku, paprikaa, joku viinirypäle, purkki tonnikalaa sekaan, salaattikastiketta. On proteiinia, mutta kevyt olo. Iltapalaksi marjoja ja maustamatonta jogurttia. Puoli vuotta -10kg M40

Vierailija
34/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttia.

Ei tuo ole päivän tai viikon juttu.

Ota vuosi tavoitteeksi.

Ja ole itsellesi armollinen, nyt itse syyllistät itseäsi kovasti. Se ei oikein kannA.

Vuoden tavoite. 
Lisää lihasta-  ja kannustimiksi kivaa mieltä kohottavaa liikuntaa. 

Vierailija
35/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paini, en ole ainakaan omasta mielestäni turhamainen, ja olen yrittänyt extrakiloja 4kg tiputtaa syksystä lähtien tuloksetta. Syyllinen edelleenkin tuijottaa peilistäni eli pelleilyksi menee 🍻 Lähtöpaino ei ole 70kg, mutta oli mikä oli niin painoindeksi on 22,8 eli normaali, mutta silti 4kg on ylimääräistä kun housut ja puserot ovat kutistuneet, sekä mahamakkarat ovat komiat. Tiedetään, tiedetään 🍺ja sen jälkeen 🍕🍔🧀 Siinäpä se syy. Kuonokoppa? Lukko jääkaapin oveen? Käsiraudat.. hmm.. 😂

Vierailija
36/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudat ja jesaria suuhun!!!! 👍

Vierailija
37/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin. Saat varmasti jopa olemattomalla tahdonvoimalla kilon Vapuksi pois, mutta senhän sitten saa näppärästi parissa päivässä takaisin. Munkkeja, simaa, tippaleipiä, perunasalaattia, lihapullia...makkaraa + olutta, siideriä jne. Eli onko hyötyä?

Oli hyötyä. Saa syödä enemmän.

Vierailija
38/48 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappuna voit pudottaa 1 kg helposti. Ota täysi 1 l maitotölkki ja pudota se.

Tai käy isolla kakalla

Vierailija
39/48 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappuna voit pudottaa 1 kg helposti. Ota täysi 1 l maitotölkki ja pudota se.

Tai käy isolla kakalla

Paskella käyminen painoa kyllä pudottaa, mutta ei laihduta. 

Vierailija
40/48 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähtöpainosta -200gr eli eipä naurata, eikä Vappuna todellakaan ole -1kg. Mitähän minä teen väärin? Noudatan aika säännöllistä ateriarytmiä ja kaiken kaikkiaan syön vähäkalorisesti, mutta silti terveellisesti. Paheistani juuston olen karsinut, enkä edelleenkän syö kuin 2 voikkaria per päivä tai yksi päivä söin 3. Paljon kasviksia ja lisänä vähärasvaista proteiinia. Alkoholia vain vähän ja sekin kuivaa valkkaria. Liikunta on ollut pyöreä nolla, mutta siihen on ollut syynsä eli hajonnut jalka joka nyt jo kävelykuntoinen. Turhauttaa, mutta eihän tämä ole uutta kun kuukausia tulos on ollut sama. Tietty laihtuisi jos eläisi vain salaatinlehdellä ja auringonvalolla 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi