Aikuiset naiset, onko elämänne mielenkiintoista?
Kommentit (27)
No ei kyllä ole mielenkiintoista. Elelen arkea vuosi toisensa jälkeen ja oikein muuhun ei riitä jaksaminen tai mielenkiinto. Harrastankin tylsiä juttuja.
Varmasti mielenkiintoisempaa kuin sinun.
Joo. Säätila vaan väsyttää ettei aina ehdi kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
why so angry?
On mielenkiintoista, ja suhtaudun uteliaisuudella. 61 v mittarissa.
Ei one. Koska saavutukseni jäivät vaatimattomiksi.
Sopivan mielenkiintoista.
Arki on tasaisen rauhallista ja rutiininomaista, mutta sitten vapaalla käyn erilaisissa kulttuuritapahtumissa, matkustelen ja kokeilen paljon uusia juttuja. Osaan nauttia ja innostua sekä pienistä että isommista asioista.
Huumeita, väkivaltaa, itsetuhoisuutta ym. päivittäin. On ihan tarpeeksi jännää. Töissä nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuumia aaltoja ja hiekkaa pimperossa?
On. Työelämässä olen tekemisissä paljon kansainvälisten kumppaneiden kanssa, ja olen myös asunut monissa eri maissa. Tästä johtuen koen, että myös siviilielämäni on mielenkiintoista. Minulla on myös puoliso, joka tykkää touhuta ja tehdä monenlaista, myös matkustella.
Vierailija kirjoitti:
On mielenkiintoista, ja suhtaudun uteliaisuudella. 61 v mittarissa.
Sama. Aina löytyy jotain uutta koettavaa ja ihmeteltävää!
65v
Ei ja en.
Teen töitä, ja niitäkin vastahakoisesti.
Harrastuksia ei ole.
Puolielämää.
Asia ei kuulu sinulle millään tavalla, ap. Tyydy vain omaan elämääsi.
Tällä hetkellä sairaus rajoittaa todella paljon mielenkiintoisen elämän elämistä, suurin osa kiinnostavista asioista kun vaatii hyvää terveyttä ja rahaa, jota ei työkyvyttömänä juurikaan ole.
On minusta, mutta ei tämä varmaan ihan kaikille kelpaisi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuumia aaltoja ja hiekkaa pimperossa?
Ei, onko sinun pimperossa hiekkaa? Onko sinulla myös kuumia aaltoja ja ärtyisyyttä?
Kyllä minun elämäni on mielenkiintoista ja aika paljon siihen vaikuttaa työni, joka on mielenkiintoista ja sellaista, että joutuu edelleenkin haastamaan itseään ja oppimaan uutta, vaikka kohta alkaa eläkeikä lähestymään. Ja mitä vapaa-aikaan tulee, niin huomasin juuri, että marraskuussa on joka viikonloppu joku meno/hotelliyöpyminen joko ystävien, työkaverien tai jonkun muun tuttavaryhmän kanssa.
Jaa-a, vaikea kai sitä on itse sanoa. Asun pienessä mökissä jossa on sähköt ja kylmä vesi tulee keittiöön. Puulämmitys. Vesi lämmitetään puuhellalla/vesipadassa. Peseydytään pihasaunassa. Ulkohuussi.
Minusta elämäni on hyvää, helppoa ja mielenkiintoista.
Joo kyllä, tykkään tästä normi arjesta. Joskus kun on juhla juttuja niin niistä osaa nauttia. Vaikka fysiikka ei enää olekkaan kun ennen, niin pää toimii. Ei ainakaan tarvitse täällä nimettömänä kiusata ketään:)
En mä kaipaa mitään erityistä mielenkiintoisuutta elämääni. Olen tyytyväinen tasaiseen hyvään arkeen.