Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentäjien vaimot, pelkäättekö miestenne pettävän?

Vierailija
18.04.2026 |

Luin pitkää ketjua täällä tuosta aiheesta. Aikamoinen ketju ja varmaan provoa paljon. 
Miten on, lentäjien vaimot, luotatteko miehiinne? 

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tottakai ne pettää. Minulla on ainakin mieheni kanssa sanaton sopimus, että jos ja kun siellä reissuissa hotellissa jotain tapahtuu, niin minä en saa koskaan niistä yhtään mitään kuulla. Hyvin on mennyt. Meillä on iso talo ja hoidan sitä ja lapsia, kun mieheni tuo rahan.

Vierailija
42/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tottakai ne pettää. Minulla on ainakin mieheni kanssa sanaton sopimus, että jos ja kun siellä reissuissa hotellissa jotain tapahtuu, niin minä en saa koskaan niistä yhtään mitään kuulla. Hyvin on mennyt. Meillä on iso talo ja hoidan sitä ja lapsia, kun mieheni tuo rahan.

Lentäjän vaimo täälläkin. Harmi kirjoittaa, mutta en usko sinua. Me puolisot ollaan fiksuja ja vahvoja ja miehemme sitä arvostavat. Pitkään F:n piireissä pyörineenä en ole pettämisiä nähnyt tai kuuluu enkä tunnista sinunlaisia vaimoja. Toki varmasti poikkeuksiakin aina löytyy. Sääli sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pelkää?

Vierailija
44/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on lentäjiin fiksoitunut liikkeellä. Samaa duunia mitä muutkin, vain kultaiset nauhat hihansuussa.

F hopeiset 

Vierailija
45/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysely.

Vierailija
46/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme pelkää. Olemme niin kauniita laatunaisia, että yksi jos jättää niin kymmenen ottajaa on jonossa. Voi valita itse.

Uskon sen, että kauniita laatunaisia, mutta silti…tuskin noin tunteetonta kuitenkaan?

Vierailija
47/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl täs vilkas pelko on, että J. E. E. Tekee taas sen virheen, että lentoemoa liehittää. Tai muuta lentoyhtiön naista, ellei sitten ihan matkustavasita naista tai turvapalvelun typyjä ja lentokentän supwaytarhoilijaa. Mies kun on kuin kimalainen kukkakedolla, pörräämässä orgideasta toiseen. Sopii kyllä lentäjäksi ja on komee kuin toteemi lännenleffassa. Mulla on pakkomielle lentäjiin, erityisesti retkumaisiin. Fiksaatio, sanoi työpaikan kallonkutistaja tästä viasta. Pitääkö Kysyjä alias Ap lentojätkistä? 

Vierailija
48/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseton mies seurustelee naisen kanssa jolla on edellisestä suhteesta lapsi. Mies sitten käy vieraissa, niin se ei ole pettämistä.

Vierailija
49/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl täs vilkas pelko on, että J. E. E. Tekee taas sen virheen, että lentoemoa liehittää. Tai muuta lentoyhtiön naista, ellei sitten ihan matkustavasita naista tai turvapalvelun typyjä ja lentokentän supwaytarhoilijaa. Mies kun on kuin kimalainen kukkakedolla, pörräämässä orgideasta toiseen. Sopii kyllä lentäjäksi ja on komee kuin toteemi lännenleffassa. Mulla on pakkomielle lentäjiin, erityisesti retkumaisiin. Fiksaatio, sanoi työpaikan kallonkutistaja tästä viasta. Pitääkö Kysyjä alias Ap lentojätkistä? 

Et varmasti ole lentoalalla

Vierailija
50/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme pelkää. Olemme niin kauniita laatunaisia, että yksi jos jättää niin kymmenen ottajaa on jonossa. Voi valita itse.

Minäkin kävelin yksi viikonloppuyö Kaisaniemen puiston läpi, ei mennyt kauaa kun useampia ottajia oli jonossa.

Vaikka olen ylipainoinen, toimeentulotuella elävä melkein viisikymppinen nainen...

Olenko minäkin laatunainen?

Irmeli?? Tuntomerkit sopii! Me sovimme, että pokaat ainoastaan lentäjiä, ei siipeilijöitä. Ryhdisty ja keskity kurssiin: näin otat ohjausauvat haltuun - avain ilmailupartnerin löytämiseen. 

Vierailija
51/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävelin yksi viikonloppuyö Kaisaniemen puiston läpi, ei mennyt kauaa kun useampia ottajia oli jonossa.

Vaikka olen ylipainoinen, toimeentulotuella elävä melkein viisikymppinen nainen...

Irmeli?? Tuntomerkit sopii! Me sovimme, että pokaat ainoastaan lentäjiä, ei siipeilijöitä. Ryhdisty ja keskity kurssiin: näin otat ohjausauvat haltuun - avain ilmailupartnerin löytämiseen. 

Kelpaisi lentäjille, hah?!

Vierailija
52/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjä on myös kapteeni kuumailmapallon.

Vierailija
53/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjä on myös kapteeni kuumailmapallon.

Juu tai legolentokoneen. 

Vierailija
54/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi edes pelätä? Tuskin he sen enempää pettävät kuin muutkaan ihmiset 

Vierailija
55/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti, jos on lentoemäntä. Alkoihan suhde pettämisestä. Siellä on jonossa kärkkymässä jo toiset emot, eikä niitäkään turhat estot rasita.

Vierailija
56/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti, jos on lentoemäntä. Alkoihan suhde pettämisestä. Siellä on jonossa kärkkymässä jo toiset emot, eikä niitäkään turhat estot rasita.

Siis mikä suhde? Puhutko jostain omasta kokemuksesta ? 

Vierailija
57/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs juttu tää? 

Vierailija
58/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin lentäjät valitsevat vaimoikseen muita kuin laatunaisia. 

Vierailija
59/106 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
60/106 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko jostain omasta kokemuksesta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme