Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentäjien vaimot, pelkäättekö miestenne pettävän?

Vierailija
18.04.2026 |

Luin pitkää ketjua täällä tuosta aiheesta. Aikamoinen ketju ja varmaan provoa paljon. 
Miten on, lentäjien vaimot, luotatteko miehiinne? 

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelättävää siinä on? Muista en tiedä, mutta minä en ainakaan suostu elämään parisuhteessa, missä pitää pelätä. N44

Jep, jos ei voi luottaa niin ei kannatta olla suhteessa.

Ei edes rahan takia. 

Jotkut kyllä sen takia pysyvät huonossa suhteessa.

Vierailija
82/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelättävää siinä on? Muista en tiedä, mutta minä en ainakaan suostu elämään parisuhteessa, missä pitää pelätä. N44

Jep, jos ei voi luottaa niin ei kannatta olla suhteessa.

Ei edes rahan takia. 

Jotkut kyllä sen takia pysyvät huonossa suhteessa.

Kulissit pystyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat pilotit jaksavat vielä höylätä kohteissa yövyttäessä matkustamohenkilökuntaa ahkerasti ja osa lähtee suhteisiinkin, mutta varttuneemmille kippareille useimmiten riittää jos emo (tai stuertti) tarjoaa rentouttavat imut silloin tällöin.

Vierailija
84/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat pilotit jaksavat vielä höylätä kohteissa yövyttäessä matkustamohenkilökuntaa ahkerasti ja osa lähtee suhteisiinkin, mutta varttuneemmille kippareille useimmiten riittää jos emo (tai stuertti) tarjoaa rentouttavat imut silloin tällöin.

Siis tämä on täyttä kuraa! Yhdessä saatetaan käydä syömässä tai kohdetta katselemassa mutta siihen se jääkin. Lentäjät ovat suurin osa perheellisiä ja ei matkustamohenkilökunta heitä, ainakaan varattuja, koita iskeä. Eikä todellakaan mitään irtosuhteita harrasteta, täyttä puppua. 

Vierailija
85/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne pelkää, kun tietävät niin tapahtuvan. Kuuluu sopimukseen.

Vierailija
86/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä on täyttä kuraa! Yhdessä saatetaan käydä syömässä tai kohdetta katselemassa mutta siihen se jääkin. Lentäjät ovat suurin osa perheellisiä ja ei matkustamohenkilökunta heitä, ainakaan varattuja, koita iskeä. Eikä todellakaan mitään irtosuhteita harrasteta, täyttä puppua. 

Tästä aina jaksetaan vääntää. 

Vierailija
87/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne pelkää, kun tietävät niin tapahtuvan. Kuuluu sopimukseen.

Höpö höpö!

Vierailija
88/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hiljattain lomani aikana lomaromance lentäjämiehen kanssa, joka kertoi olevansa naimisissa oleva perheenisä :D eipä se minua haitannut eikä nähtävästi miestäkään, kun tiesi itsekin ettei voi jäädä kiinni. Elämä on.

Vierailija
89/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hiljattain lomani aikana lomaromance lentäjämiehen kanssa, joka kertoi olevansa naimisissa oleva perheenisä :D eipä se minua haitannut eikä nähtävästi miestäkään, kun tiesi itsekin ettei voi jäädä kiinni. Elämä on.

Tuskin ainakaan oman sinivalkoisten siipien lentäjä? 

Vierailija
90/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tuskin ainakaan suomalainen. 

Vierailija
91/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän sen detailin kuitenkin kertomatta, ettei lentäjien vaimot ala panikoimaan :D

Vierailija
92/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän sen detailin kuitenkin kertomatta, ettei lentäjien vaimot ala panikoimaan :D

Paras varmaa niin :D

Vierailija
93/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That dog älähts to which kalikka kalahts

- Anonymous

Vierailija
94/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on sanomattakin selvää että  kotimaisen lentoyhtiömme keskivertokärttyisä mummoikäinen lentoemo on näiden pelien ulkopuolella ja täysin tietämätön.

Vierailija
95/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Kukaan täysjärkinen ei kerro olevansa naimisissa jollekin randomina panolle. 

Vierailija
96/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä vastaa lentäjän vaimo. En pelkää enkä ole koskaan asiaa pelännyt/murehtinut. Lentää kaukolentoja ja layoverilla en voi tietenkään valvoa mitä tapahtuu, mutta luotettava se on ja ei ole yhtään syytä miksi en luottaisi. 

Tuttavapiirissä on monen monta miehen lentäjäkollegaa ja kellään ei tietääkseni ole ollut mitään ongelmia uskottomuuden kautta. Vain parilla kymmenistä tutuistamme on lentoemäntä vaimona, suurin osa meistä puolisoista on ihan muulla alalla. 

”tietääkseni”

Vierailija
97/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä vastaa lentäjän vaimo. En pelkää enkä ole koskaan asiaa pelännyt/murehtinut. Lentää kaukolentoja ja layoverilla en voi tietenkään valvoa mitä tapahtuu, mutta luotettava se on ja ei ole yhtään syytä miksi en luottaisi. 

Tuttavapiirissä on monen monta miehen lentäjäkollegaa ja kellään ei tietääkseni ole ollut mitään ongelmia uskottomuuden kautta. Vain parilla kymmenistä tutuistamme on lentoemäntä vaimona, suurin osa meistä puolisoista on ihan muulla alalla. 

Eihän siitä uskottomuudesta ongelmia tulekaan jos ei jää kiinni. Ja umpihölmöhän pitää olla jos jää, tyyliin lentoemon stringit taskussa, huulipunaa kullin ympärillä, tippuritartunta ja hajuveden tuoksu vaatteissa.

Vierailija
98/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä uskottomuudesta ongelmia tulekaan jos ei jää kiinni. Ja umpihölmöhän pitää olla jos jää, tyyliin lentoemon stringit taskussa, huulipunaa kullin ympärillä, tippuritartunta ja hajuveden tuoksu vaatteissa.

Älkää viitsiikö. Tämä on kohta samaa skeidaa kun tuo yksi ketju. 

Vierailija
99/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suurin osa miehistä pettää , oli lentäjä tai ei

Mitä ihmettä? Ei todellakaan! 

Vierailija
100/106 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun mukaan kaikille lennoille varmistamaan missä lentäjä yönsä nukkuu. Näinhän toimii jo eräs Marian......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan