Lentäjien vaimot, pelkäättekö miestenne pettävän?
Luin pitkää ketjua täällä tuosta aiheesta. Aikamoinen ketju ja varmaan provoa paljon.
Miten on, lentäjien vaimot, luotatteko miehiinne?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Uuuuuu lentokapteeni.
Myös perämies kävisi, iuiuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Emme pelkää. Olemme niin kauniita laatunaisia, että yksi jos jättää niin kymmenen ottajaa on jonossa. Voi valita itse.
Ovatko lentäjien vaimot pettäjiä?
Olen lentänyt yli 10v, enkä ole kuullut tai nähnyt yhtään pettämistapausta. Taitaa olla urbaani legenda. T.
Vierailija kirjoitti:
Mies lentää Bangkokin-reittiä ja on kyllä jatkuva pelko päällä, että mitä ikävää voisi tuoda tuliaisena. Thaimaa on kuitenkin hiv-maa.
2%:lla väestöstä hiv
Suomessa alle 0,1%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme pelkää. Olemme niin kauniita laatunaisia, että yksi jos jättää niin kymmenen ottajaa on jonossa. Voi valita itse.
Kauniita pakko ollakin
Luonne on tärkein. Jos on kaunis tyhjäpää, huono homma. Itsevarma, vahva nainen joka tietää oman arvonsa ei tarvitse pelätä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita pakko ollakin
Luonne on tärkein. Jos on kaunis tyhjäpää, huono homma. Itsevarma, vahva nainen joka tietää oman arvonsa ei tarvitse pelätä mitään.
Sen tiedän, että lentäjät arvostavat älykkyyttä. Toki ei se kauneus ja äly samassa paketissa ole poissuljettua, mutta tuskin kukaan lentäjä huolii itselleen ketään bimboa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt yli 10v, enkä ole kuullut tai nähnyt yhtään pettämistapausta. Taitaa olla urbaani legenda. T.
Olen samaa mieltä. En ole myöskään huomannut että cabin crewn varatut jäsenet harrastaisivat pettämuspuuhia, eikä vapaillakaan taida sen kummempia sutinoita olla. Kun on päivän töissä ja pääsee hotelliin, ei tee mieli muuta kuin syödä, pestä vaatteita jos tarvis ja nopeasti unta palloon. Kuitenkin aika monta vuotta olin ohjaamossa kuskina tai apukuskina, nyt jo eläkkeellä. 50+ ex naiskippari
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävelin yksi viikonloppuyö Kaisaniemen puiston läpi, ei mennyt kauaa kun useampia ottajia oli jonossa.
Vaikka olen ylipainoinen, toimeentulotuella elävä melkein viisikymppinen nainen...
Olenko minäkin laatunainen?
Lopetin pelkäämisen ja hyväksyin, että mieheni nyt vain panee kauniimpia ja nuorempia naisia matkoillaan. Minkäs sille mahtaa. Olen jo vanha kuivahtanut nainen. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita pakko ollakin
Sen tiedän, että lentäjät arvostavat älykkyyttä. Toki ei se kauneus ja äly samassa paketissa ole poissuljettua, mutta tuskin kukaan lentäjä huolii itselleen ketään bimboa.
Tämä. Lentäjiä on maailmassa miljoonia, on tärkeää tietää, mistä he tykkäävät.
En pelkää, tiedän hänen pettävän. Meillä on sanaton sopimus, käyn itsekin vieraissa silloin tällöin.
Itse olen Lentäjä ja petän vaimoani melko usein. Hän kyllä tietää sen mutta hyväksyy asian.
Me Lentäjän vaan olemme sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Lentäjä ja petän vaimoani melko usein. Hän kyllä tietää sen mutta hyväksyy asian.
Me Lentäjän vaan olemme sellaisia.
Taidat olla minun mieheni. Ei se mitään, en minäkään yksiavioinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin pelkäämisen ja hyväksyin, että mieheni nyt vain panee kauniimpia ja nuorempia naisia matkoillaan. Minkäs sille mahtaa. Olen jo vanha kuivahtanut nainen. N38
Et takuulla ole vaimo. Lentäjien vaimot ovet itsevarmoja mutta fiksuja. Ei kukaan tuollaiseksi lampaaksi ala.
No täällä vastaa lentäjän vaimo. En pelkää enkä ole koskaan asiaa pelännyt/murehtinut. Lentää kaukolentoja ja layoverilla en voi tietenkään valvoa mitä tapahtuu, mutta luotettava se on ja ei ole yhtään syytä miksi en luottaisi.
Tuttavapiirissä on monen monta miehen lentäjäkollegaa ja kellään ei tietääkseni ole ollut mitään ongelmia uskottomuuden kautta. Vain parilla kymmenistä tutuistamme on lentoemäntä vaimona, suurin osa meistä puolisoista on ihan muulla alalla.
Vierailija kirjoitti:
No täällä vastaa lentäjän vaimo. En pelkää enkä ole koskaan asiaa pelännyt/murehtinut. Lentää kaukolentoja ja layoverilla en voi tietenkään valvoa mitä tapahtuu, mutta luotettava se on ja ei ole yhtään syytä miksi en luottaisi.
Tuttavapiirissä on monen monta miehen lentäjäkollegaa ja kellään ei tietääkseni ole ollut mitään ongelmia uskottomuuden kautta. Vain parilla kymmenistä tutuistamme on lentoemäntä vaimona, suurin osa meistä puolisoista on ihan muulla alalla.
Kuulostaa hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Missä lennät? Lentäjä siis olet?
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5498801/pettavatko-lahes-kaikki-lentaja…
Tämä ketju on kyllä hurja. Ei kyllä pidä asiat paikkansa.
Uuuuuu lentokapteeni.