Miehen ei tule suudella naista yökerhossa tai tuijottaa tanssivia naisia. DJ:nä toimiva Mariko Sero ei halua nähdä näitä tilanteita enää 🚨
Mies suutelee naista huulille yökerhon reunassa ja kuvittelee saavansa seksiä hetken päästä. Mies osaa painostaa juopunutta naista. Toisaalla naisten porukka tanssii, lattian laitamilla seisova mies tarkkailee. Kun naiset siirtyvät lattialla kauemmas, ehkä jopa aivan toiselle laidalle asti. Mies seuraa perässä ja jatkaa tuijottamista. Lopulta hän ehkä lähestyy yhtä naisista, ja jos se epäonnistuu siirtyy seuraavaan.
DJ:nä toimiva Mariko Sero ei halua nähdä näitä tilanteita enää. Hän on alkanut ajaa muutosta omissa tapahtumissaan.
”Pitkä biisi päälle ja sitten vaan puhumaan.”
Ainakin kerran illassa hän lähestyy tuijottelijaa ystävällisesti keskustellen kysymällä ensin, onko hänellä tanssilattialla kavereita. Vastaus on aina ollut kieltävä, minkä jälkeen Sero selittää mykän tuijottamisen tuntuvan muista ahdistavalta sekä pyytää henkilöä poistumaan lattialta ja jättämään tanssitilan tanssijoille.
# Sitten ihmetellään kun miehet ei tule jutteleen 👏
Kommentit (183)
Minä olen löytänyt kaikki pitkäaikaiset seurustelukumppanini ja aviomieheni juuri yökerhosta ja olen suudellut heitä myös siellä yökerhossa. Tosin tämä tapahtui 2000-2010-luvuilla. Minusta tuo ei ole yhtään Tinderiä huonompi paikka tavata ihmisiä. Ainakin huomaa heti, onko kemiaa vai ei, ja siitä voi jatkaa sitten tutustumista. Sivusta seurannut näitä Tinder-treffeillä käyviä kavereita, joiden treffikumppanit ovat läpäisseet vaatimuslistan, mutta toisia treffejä ei tule kemian puutteen takia.
Suomen lain mukaan katsominen on seksuaalirikos. Vankilaan kaikki tuijottajat.
Suomalaisten miesten on välttämätöntä mennä armeijaan ja sotaan kuolemaan. Suomen valtio heitä tarvitsee, ei naiset.
Mariko kuulostaa lumihiutaleelta joka itkee kun maailma ja miehet ei suostu käyttäytymään hänen harhaisten halujensa tavoin. Terapia olisi toimivampi apu kuin epätoivoinen omien sääntöjen keksiminen. Ahdistelevat miehet ei maailmasta lopu. Parempi pysyä kotona jos maailma ahdistaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän rakastaa perustella pettämistä, raiskaamista ja muuta biologiallaan. Eivätkö he ymmärrä, että luonnollisesti tuijotus tulkitaan haastona ja täten myös uhkana? Minne se luonnollisten signaalien ymmärtäminen katoaa heti, kun sillä ei voi perustella esimerkiksi omaa uskottomuutta?
Joo siis olenhan minä, joskus jostain, pelimieskirjasta lukenut jotain, että naista pitää heti mennä jututtamaan aikaa vain jotain niin kuin ehkä 3sek vai, oliko se jos tiputtaa maahan ruokaa niin kelmen sekunin sääntö, ja mieluusti vielä takaa päin, että nainen ei näe ett, tulaan puhuun ja siittä se pua, sitten jatkuu. Mut olen itse sellainen vähän niin kuin romantiikko ja ja katsellut, noita sanotaan musiikki videoita, jossa mies katsoo naista tanssi lattialla, ja sitten joissain elokuvissa. Vähän sellainen vaalean punainen romantinen kuva naisesta, mutta naisella ei ilmeisesti ole sellaista bioloogian päälle rakentunutta kultuuria, maa, avioliitto, perhe, kirjat tai siis tarinat niissä, siis tarkoitan heillä ei ole sellaista romantisuutta tai tarinallisuutta. Se on vaan sellainen mekaaninen suoritus, painella äkkiä kaikkia oikeita naisten nappeja niin että pääsee petiin. Mutta kyllä kun lukee näitä vauva juttuja ja naiset yleensä internetissä, tai mikä lehdissä on tärkeää naiselle, niin he sanovat että haluamme vain sitä nappiemme painelua sielutonta mekaanisuutta tämä tärkeä, emme ole minkään korkea kultuurin siis se mikä yli himosta ja bioloookisasta, se ei ole naisen juttu, se on alistamista, Mutta kyllä vielä jotenkin uskon ett löydä jonkun erillaisen naisen.
Siis vielä hei jatkoa tähän että, pua niin tarkoitan Picupartist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän rakastaa perustella pettämistä, raiskaamista ja muuta biologiallaan. Eivätkö he ymmärrä, että luonnollisesti tuijotus tulkitaan haastona ja täten myös uhkana? Minne se luonnollisten signaalien ymmärtäminen katoaa heti, kun sillä ei voi perustella esimerkiksi omaa uskottomuutta?
Joo siis olenhan minä, joskus jostain, pelimieskirjasta lukenut jotain, että naista pitää heti mennä jututtamaan aikaa vain jotain niin kuin ehkä 3sek vai, oliko se jos tiputtaa maahan ruokaa niin kelmen sekunin sääntö, ja mieluusti vielä takaa päin, että nainen ei näe ett, tulaan puhuun ja siittä se pua, sitten jatkuu. Mut olen itse sellainen vähän niin kuin romantiikko ja ja katsellut, noita sanotaan musiikki videoita, jossa mies katsoo naista tanssi lattialla, ja sitten joissain elokuvissa. Vähän sellainen vaalean punainen romantinen kuva naisesta, mutta naisella ei ilmeisesti ole sellaista bioloogian päälle rakentunutta kultuuria, maa, avioliitto, perhe, kirjat tai siis tarinat niissä, siis tarkoitan heillä ei ole sellaista romantisuutta tai tarinallisuutta. Se on vaan sellainen mekaaninen suoritus, painella äkkiä kaikkia oikeita naisten nappeja niin että pääsee petiin. Mutta kyllä kun lukee näitä vauva juttuja ja naiset yleensä internetissä, tai mikä lehdissä on tärkeää naiselle, niin he sanovat että haluamme vain sitä nappiemme painelua sielutonta mekaanisuutta tämä tärkeä, emme ole minkään korkea kultuurin siis se mikä yli himosta ja bioloookisasta, se ei ole naisen juttu, se on alistamista, Mutta kyllä vielä jotenkin uskon ett löydä jonkun erillaisen naisen.
Siis vielä hei jatkoa tähän että, pua niin tarkoitan Picupartist
Hei! siis vastaan tässä vielä itselleni, pitääkin kaivaa ns. "naftaliinista" vanhat oppaat, nytkun taloustilanteeni on parantunut, ja voi taas alkaa käymään ulkona.
Onko ne jotain autisteja jotka tosiaan seuraa jotain naisporukkaa tuijottamassa paikasta toiseen
Ehkä tämä DJ marikon kannattaisi sitten lopettaa työnsä DJ ja yökerhoissa ja diakoissa kun ei ole selvästikään tajunnut näiden paikkojen olemusta
No kuule juuri naisten perässä ne miehet sinne yökerhoon juuri menee ja niitä tuijottamaan ....poikkeus lienee homobaarit
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä DJ marikon kannattaisi sitten lopettaa työnsä DJ ja yökerhoissa ja diakoissa kun ei ole selvästikään tajunnut näiden paikkojen olemusta
Pääasia on pitää hauskaa kavereiden tai puolison kanssa. Jotkut hu..orat saattavat hakea seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt yökerhossa saa tuijottaa. Minua tuijottaa lähes 20 vuotta nuorempi (hyvännäköinen) mies työpaikalla. Tulee kiusaantunut olo.
Miksi pukeudut työpaikalle minihameeseen ja tiukkaan paitaan ilman rintaliivejä?
Noinko sinä pukeudut?
Vierailija kirjoitti:
Marikohan juuri tajuaakin paikkojen olemuksen, mutta nämä tuijottavat miehet eivät. Eli siis miesten pitäisi mennä kotiinsa pois häiritsemästä tanssivia naisia.
No joo, olen juopuneena naisena joutunut varmaan tällaisten tuijottajien uhriksi.
Koko illan viipotan menemään, tanssin ja nautin positiivisesti huomiosta. Sitten ihan valomerkin aikaan joku tuntematon mies tulee ja vonkaa hotelliin tai luokseen. Varmaan seuranneet koko illan menoani ja iskevät sitten kiinni. Kerran olin tosi humalassa ja heräsin raiskattuna aamulla miehen asunnolta. Ehkä tyrmäystippoja, niin tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marikohan juuri tajuaakin paikkojen olemuksen, mutta nämä tuijottavat miehet eivät. Eli siis miesten pitäisi mennä kotiinsa pois häiritsemästä tanssivia naisia.
Ne miehet yleensä tilaa juomia ja maksaa jotain ..naiset vain tanssii eikä osta mitään
Entäs jos katsoo maahan, mutta ajattelee rumia?
Yleensä ne tuijottelevat tyypit on arabeja jotka kyttää uhreja
Vierailija kirjoitti:
No joo, olen juopuneena naisena joutunut varmaan tällaisten tuijottajien uhriksi.
Koko illan viipotan menemään, tanssin ja nautin positiivisesti huomiosta. Sitten ihan valomerkin aikaan joku tuntematon mies tulee ja vonkaa hotelliin tai luokseen. Varmaan seuranneet koko illan menoani ja iskevät sitten kiinni. Kerran olin tosi humalassa ja heräsin raiskattuna aamulla miehen asunnolta. Ehkä tyrmäystippoja, niin tiedä.
Ja lisäys: nämä minua vonganneet ovat ihan tavallisia suomalaisia (avio)miehiä
Sama
Mietin tuossa, ja jatkan taas, siis kyllähän kun miettii, niin naisia voi tuijottaa, mutta niitä naisia ei sitten voi lähestyä enään, koska ne pitää jo ns: ala-tason miehenä atm:mänä eli ätminä, eli lähestymistä varten pitää etsiä joku muu nainen kuin ne jotka on jo polttanut tuijottamalla kaikki mahikset heihin. Mutta ehkä ajan kuluksi, kun sisään menossa ei heti ole 100% vaan ehkä tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis hei, tarkistin aillä, jotain 17vuotta sitten katselin näitä juttuja mutta googleAI tietää: sieltä varmistus:
In Pickup Artist (PUA) techniques, the "fast" approach is generally built around the 3-second rule, which dictates that you should approach a woman within three seconds of noticing her to avoid overthinking, reduce anxiety, and prevent looking like you are "scoping out" the room.
Eli suomeksi: googlen kääntäjällä
Pickup Artist (PUA) -tekniikoissa "nopea" lähestymistapa perustuu yleensä kolmen sekunnin sääntöön, joka määrää, että naista tulee lähestyä kolmen sekunnin kuluessa hänen huomaamisestaan, jotta vältetään ylianalysointia, vähennetään ahdistusta ja estetään näyttämästä siltä, että "tutkittelet" huonetta.
Miksi pukeudut työpaikalle minihameeseen ja tiukkaan paitaan ilman rintaliivejä?