Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuun päivänsäteet viikkoon 40

29.09.2008 |

Uutta pinoa kehiin, viikot vaan vähenee.. :)

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täällä on ollut ohjelmassa:

-toiveikasta huhkimista pitkällä kävelyllä sunnuntaina, siivousta maanantaina, torilla ja kaupungilla kävelyä ja kassien kantamista tiistaina, cardio-vesijumppaa keskiviikkona... Ilman mitään mainittavia tuloksia. Pöh.

-riitelyä miehen kanssa mm. aiheista "pinnasängyn reunuksen asennuksen arvostelu anopin toimesta, ja se että mies automaattisesti olettaa äitinsä olevan oikeassa" (asensin pehmusteen sängyn ulkopuolelle kun sisäpuolelle se ei vielä mahdu jos sängyn pohjan haluaa vielä laittaa siihen selkää säästävimpään yläasentoon. Tyhmänäkö mua pitävät?) sekä "mikset kuuntele minua kun kysyn sinulta kolme kertaa peräkkäin minkämakuista jugurttia haluat jääkapista?"

-sängyssä pyörimistä unettomana

-suklaan syöntiä hiukan yli tarpeen

Onneksi tänään illalla meille tulee ystävä pariksi yöksi, saan varmaan muuta ajateltavaa kuin tätä iänikuista "joko, joko, joko..."

Vierailija
22/74 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kun mittasin, niin alapaine oli jo 97.. mutta virtsassa oli valkuaista vain hieman eli vähemmän kuin 1+ mitä toissapäivänä. Turvotusta on todella paljon, hankala jo kirjoittaa.. Supistuksia ei ole ollut minkäänlaisia, vaikka kohdunsuu oli jo 3vk sitten 1cm auki.

Keksitään enemmän ässiä, jotta saadaan vauva nopeammin maailmaan..

* siivous

* seksi

* sauna

* siideri

* sauvakävely

* sumopaini :D

* sisätutkimus (vaikka miehen tekemänä)

Tosin nuo verenpaineet estää mua tekemästä mitään noista.. huoh..

fanny 37+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-shoppailu (varmaan etenkin Ikea, rautakaupat ja hankalien vaatteiden kuten uimapukujen sovitus vois olla tehokkaita),

-suunnistus

-sienestys

Vierailija
24/74 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin uimassa tänään viellä, sitten taitaakin tulla taas pitkä tauko siihen harrastukseen. Neuvola oli viellä tänään ja paineet ja protskut ok. Painokin oli pysynyt jopa samana edellis punnituksesta joka oli 2viikkoa sitten.

Nyt vaan odottelemaan maanantain labraa ja keskiviikon sektiota.....

Onnea kaikille vauvan saaneille ja niitä ulos yrittäville;)

Vierailija
25/74 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea Geleelle potrasta pojasta!! Olispa meiänkin vauveli yhtä täsmällinen, niin tietäis, ettei oo enää montaa päivää... ;)

Mulla on kaikki merkit synnytyksestä loppunu, ku viikonloppu meni kärvistellessä.

Tarvis varmaan lähteä lenkille, et sais suppareita aikasex, mut nivuset ja lonkat on täysin eri mieltä asiasta eli ei muutaku sohvalle löhöön ja syömään jätskiä, eix se oo melkein sama asia ;D

Meillä nuorimmainen on vatsataudissa ja mun säkällä mä saan sen ja sit täytyy lähtee synnyttään... No toivottavasti ei kuitenkaan.

Tänään oli neuvola ja kaikki oli ok, vielä varattiin ens viikolle aika, johon toivottavasti ei tarvis mennä.

Hurjasti supistuksia ja muuta asiaan kuuluvaa kaikille niitä jo toivoville!!!

karpalo 39+5

Vierailija
26/74 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onne Geleelle pojasta, olen enemmän kuin lievästi kade että olet saanut jo pikkuisen maailmaan:)

Tää on yhtä hel.....ä! Mulla on kans lonkkakuvut ihan järkyttävät, päivällä ne iskee heti kun on puuhannut jotain ja vasen jalka menee tavallaan alta ja pakara menee jumiin ja sattuu ihan sairaasti. Yöllä lonkat taas puutuu, kuin myös sormet ja niitä nipistelee, joten nukkumisetsa ei tuu mitään:( Kiva lähteä sit synnyttämään ihan väsyneenä.

Supistuksia ollut kahtena päivänä ja mulla on myös sellaista ihmeellistä mahakipua/ilmavaivoja ollut jo pitkään. Eilen oli neuvola ja 1kg/ vko tullut lisää painoa, ihan järkkyä. Mulla nousi paino esikoisesta 9kg ja nyt on jo noussut 17kg:( Ja vielähän toi ehtii nousta. Muuten kaikki hyvin, vauva arvioitiin 3,5kg painoiseks ja rupes jo hirvittämään ettei se vaan kauheesti enää kasvais.

Hermot on ihan riekaleina ja meillä on tytöillä päällä vielä uhma-iät. Välillä oon illalla itkenyt kun tuntuu ettei lapset oo ikinä tyytyväisiä, ei ne usko mua ja kaikki tuntuu kovin raskaalta.

Ens viikon pe on neuvola, mutta toivon ettei sinne tarttis mennä. Kauhistuttaa ajatus että tämä vauva syntyis vasta tän kuun lopusssa, eiieieieiieie!

Miten muuten toimitaan, kun eikös Helsingissä oo yli-aikaiskontrolli nykyään vasta 41+5, niin milloin se aika varataan sairaalasta.

Nyt aamutoimiin ja kaikille aurinkoista vloppua ja jännä nähdä montako lokavauvaa saadaa ulostettua viikonlopun aikana:)

-Tiziana 38+6

Vierailija
27/74 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot onnittelut geleelle poikavauvan johdosta! Toivottavasti tällä viikolla mahdollisimman moni seuraisi perässä. Viikotkin tulee aika monelle jo täyteen.

Itsellä vielä pari viikkoa la:an, mutta nyt sais jo tulla, kun yöt menee ihan supistuksissa. Ei niin kipeitä, että tietäis käynnistyneen, mutta sen verran sattuu, ettei nukuttua saa. Koko viime yön supisteli, mutta aamulla taas loppuivat. En kellottanut, mutta ei montaa minuuttia ollut supistusten välissä. Täytyy nyt päivällä koittaa taas nukkua... Eilen neuvolassa todettiin vauvan olevan jo kiinnittynyt ja päältä kokeilemalla arvioitiin noin 3-kiloiseksi.

Onko teillä muilla vielä tulppa irronnut? Viime viikolla mulla tuli jotain, mutta en tiedä , oliko se limatulppa. Neuvolantäti sanoi, että se on usein aika epämääräinen ja että saattoi hyvinkin olla. Toisaalta siitä voi mennä kuukausikin synnytykseen... :(

Mites mahan laskeutuminen? Esikoisesta jossain vaiheessa maha valahti aika alas ennen synnytystä, mutta en muista kauanko siitä meni synnytykseen. Nyt on vielä kyllä maha melko ylhäällä.

Jaksamista kaikille ja onnea synnytykseen!

T: elwa 37+5

Vierailija
28/74 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroinpas ihan ääneen tuota sisätutkimus (vaikka miehen tekemänä) keinoa saada se synnytys käyntiin. Taisi olla fanny78 joka sitä ehdotteli.

Tänään on siis perjantai ja mies taas illalla palaa viikon ts. 5 päivän työrupeamaltaan joten odotukset käynnistymisen suhteen katossa. Kaikki keinot lienevät sallittuja :) .Viimeksi ei seksi vielä tehonnut mutta josko nyt...tosin se alkaa jo olla niin hankalaa ettei siksi juuri houkuta. Lantio on minullakin ollut parina päivänä tosi kivulias. Tiistaina kaivelin kaapeista tytön talvikengät ja haalarit esille ja konttallani jouduin olemaan aika paljon. Illalla oli lonkat niin kipeät, että mietin jo miten pääsen kauppaan seuraavana päivänä vai joudunko hommaamaan kainalosauvat!

Limatulpan irtoamisesta tuli mieleen, että ekassa sen huomasin- tapahtui edellisenä päivänä- mutta tässä toisessa en kyllä minäkään huomannut mitään! Ja eka synnytys myös käynnisteli itseään monta päivää tai siis yötä ja sitten aamulla supistukset loppui. Kolmantena yönä sitten lähdin synnärille kun vauvakin oli ollut kovin hiljainen ja aloin jo olla ihan poikki valmiiksi. Elwa mietti tuota mahan laskeutumista, minulla se ei ole laskeutunut kummassakaan ennen kuin salissa. On siis hyvin yksilöllistä sekin.

Eilen kiikutin ylös vauvan vaunut ja valjastin lapset pesemään ne (siis rungon) ja olivatkin hyvin innoissaan. Nyt siis kaikki on tehty, jopa sairaalakassi pakattu. Tuttipulloja en ole keitellyt mutta sen ehtii jos on tarpeen kotiin palattua. Ja elän toivossa, että imetys onnistuu tälläkin kertaa ja maitoa riittäisi. Tuttelia kyllä ostin muutaman purkin varmuudeksi.

Viikonloppuja kaikille ja vaikka niitä sisätutkimuksia

:p

susasana 39+2

Vierailija
29/74 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Oma napa paras napa.. Elisestä alkaen ollut ollut vähän ontto olo ja kaikki voimanponnistukset tuntunut pahoilta. Limatulppaa on on tullut torstaista lähtien.

Viime yönä sitten alkoi kipeät supparit. Niitä tuli tasaisesti koko yön, aamuyöstä n. 10 min välein yli tunnin. Sitten ilm. loppuivat kun olin nukahtanut ja vedellyt yli tunnin unta huomaamatta.. Aamupäivästä käytiin etanan vauhtia miehen kanssa tunnin kävelylenkillä. Nyt supistelee välillä niin kipeästi, että jalat menee alta, mutta mistään säännöllisyydestä ei ole tietoakaan. Välillä 5 min ja välillä 30 min välein.

Seuraamme mielenkiinnolla tilannetta, josko meidän 42 + viikolla syntyväksi meinattu pikkuinen haluaisikin tulla ajallaan. :) Kovin monta päivää en tällaista olotilaa taida kestää.

Tsemppiä ja paljon suppareita (ne muuten tekee kipeää, näköjään) niitä toivoville. Pitäkää peukkuja, että vielä tänään päästäis tositoimiin!

T. Ksia ja kovasti hikkaava pikku T 39+5

Vierailija
30/74 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-listalle: Salsa-tanssi! En kyllä tiedä onko toiminut kellään, mutta yksi päivä itse laitoin sellasta rytmimusaa soimaan ja vähän keinuttelin tarkoituksena rentouttaa kipeää lantion seutua. Oli kyllä oikein möhis-salsaa, seksikäs aistillisuus aika kaukana siitä hytkymisestä ... ;) mutta ihan mukavalta tuntui.

Ksia: toivottavasti nyt lähtevät supistelut nopeasti kunnolla etenemään ja pääset tositoimiin! Aika turhauttavaa ja väsyttävää tuo epäsäännölisyys, koita jaksaa!

Tiziana: sama tilanne täällä lonkissa ja sormissa, symppaan kovasti!

Muuten on alkanut ärsyttää kaikkien kommentit ja ennustukset: "ei se vielä tule! 2 viikkoa/ 3 viikkoa vielä menee, kun on maha noin ylhäällä...jne". LA siis ensi torstaina ja olo sellainen että itkettää, jos menee vielä sinne kolmen viikon päähän!

Eilen oli neuvola ja neuvolan tätikin oikein vitsaili, että "eikös se 24.10 olisi hyvä päivä synnyttää, kun se on yk-n päiväkin". lapsivettä kuulemma on vielä normaali määrä eli sen perusteella ei olisi vauva ihan vielä syntymässä, lapsivesi kun yleensä synnytyksen lähetessä vähenee. Siinä sitten kun olin edellisenä yönä kärvistellyt lonkka yms kivuissa ja nukkunut 3 tuntia, pääsi ihan itku kotimatkalla! Olin ihan loppu ja ajatus 3sta viikosta vielä tuntui ihan loputtomalta! Pakko vaan ottaa päivä kerrallaan, mutta ihmisten "veikkaukset" (tuntemattomatkin tulevat esittämään ennustuksiaan koko ajan!) ärsyttävät ihan h...tisti, tekisi mieli ruveta esittämään takaisin jotain todella kamalia kommentteja. Juu, kipu ja unettomuus on huono yhdistelmä.

Sitten sisuuntuneena itkukohtauksen jälkeen siivosin eilen 2 tuntia ja olin sen jälkeen vielä enemmän poikki. Siitä seurasi, että vauva möyri ja puski kohti kohdunsuuta todella kivuliaasti 7 tuntia eilen illalla! Isot ja runsaat liikkeet ilmeisesti aiheuttivat myös ison määrän supistuksia. Hetken jo luulin (=toivoin), että nyt se tästä lähtee, mutta puolen yön aikaan möyrintä ja kivut loppuivat kuin seinään. No, ainakin sain nukuttua...

Tällaista täällä, tänään on onneksi taas parempi päivä eli ei niin paljon unettomuutta ja vähemmän kipujakin.

Hyvää syyssunnuntaita kaikille! Ja supistelijat äkkiä synnytyksiin että saadaan lisää lokakuun vauvoja! :)

Saneline 39+2

Vierailija
31/74 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksian juttua lukiessa hieman jo toiveet heräs, että jospa mullakin tämä kolmonen tulis edes suht ajallaan. Olen minäkin yrittänyt asennoitua niin ettei ainakaan synny ennen 41 viikkoa, kun nuo edelliset on köllineet niin pitkään mahassa. Vielä ei ole mitään merkkejä ollut, vaikka kohdunkaula on jo yli 2 viikkoa sitten pehmennyt ja enää sentti jäljellä.

Eilen oli kyllä taas ihan kamala päivä. Tein pienen kauppakierroksen ja olin sitten niin puhki ja selkäkivuissa ja turvoksissa iltapäivän ettei tosikaan! Tytölle oli pakko käydä ostamassa kengät ja cittarissa meinasin jäädä istumaan kenkäosastolle. Vauva puski niin kamalasti nivusiin ja kädet ja jalat turpos muodottomiksi, meinas itku päästä kassajonossa. Sain kyllä aika paljon sääliviä katseita osakseni, ilmeisesti ilmeet paljasti olotilan:)

Nukuttua oon onneksi saanut nyt taas muutamana yönä paremmin, vaikkei asentovaihtoehtoja enää olekaan jäljellä kuin yksi eli vasen kylki...

Nyt taidan lähteä vähän pihalle haukkaamaan raitista ilmaa, kävelylle ei tee mieli lähteä kun vihloo nivusiin kuitenkin taas heti.

ellu333 38+6

Vierailija
32/74 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika olisi ylihuomenna, ei kyllä koskaan uskois.. mitään merkkejä lähenevästä synnytyksestä ei ole, mutta eipä niitä välttämättä tulekkaan, esikoisesta ainakin supistukset alkoivat ilman mitään "varoittamista".

Jonkun verran supistelee, mutta tosi pientä on, ei yhtään kipeetä ole ollut. Lenkeillä olen käynyt joka päivä noin tunnin verran, turvotusta ei ole eikä muutakaan vaivaa niin eipä tässä mitään valittamista ole.

Mies on ollut melkein koko viikonlopun kotona, ihanaa kun on hiukan yhteistä aikaa. Ja talo on kyllä valmistunut tosi hyvin, seinät ja katto on jo päällä, joten hyvin voikin pitää hiukan lomaa raksalta.

Tänään aamulla pitkästä aikaa peuhattiin hiukan tuolla sängyn puolella, hiukan on sen jälkeen supistellut, toivottavasti tuottaa tulosta:)

Kaverit ja sukulaiset soittelee ja kyselee että vieläkö kotona ollaan.. eikä edes laskettu aika vielä oo mennyt:) kaikki tietty jännittää mukana!

Perjantaina olis seuraava neuvola, toivottavasti sinne ei tarvii enää mennä!

Joku kyseli tuosta limatulpasta, mitään sellaista en ole huomannut tulevan mutta enpä sitä esikoisestakaan huomannut.. tuleeko se välttämättä pois ennen kuin vasta synnytyksessä?

katjaäippä ja masukki 39+5

Vierailija
33/74 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjaäippä: Ihan kuin olisin itse kirjoittanut sinun kirjoituksesi tai ainakin sen osan, mikä liittyy olotilaan ja synnytykseen! Meillähän oli sama laskettuaika ja olo täsmälleen sama! Eilen haravoinja tein pihahommia koko päivän, kun oli niin hienot ilmat. Illalla selkää särki ja yöllä tuli muutama hassu supistus, ei muuta. Tänään taas olo ollut loistava ja välillä sitä ihan unohtaa, että on tosiaan näin viimeisillään raskaana.

Minä olen myös miettinyt tuota limatulppa-asiaa.. Mulla ei oo kans mitään merkkejä mistään sellaisesta ja olenkin miettinyt, voiko synnytys alkaa niillä pelkillä suppareilla ja sitten se limatulppa lähtee vasta siinä synnytyksessä? Esikoisesta mut käynnistettiin ja synnytys lähti käyntiin, kun osa lapsivedestä lorahti ja sen jälkeen alkoikin kunnon supistukset. Mistään limatulpasta mulla ei oo kyllä mitään muistikuvaa..

Tänään on ollut hirveä syysmyrsky ja on ollut ihanaa, kun mies ollut kotona eikä ulkona tekemässä hommia. Ollaan vietetty oikein kunnon perhesunnuntai ja tuli tuossa haettua heseltä kanatortilla-ateriatkin. Nyt on kyllä houno omatunto, kun söi tuota roskaruokaa, mutta oli se ihan kivaa, kun ei tarvinut itse vääntää taas ruokaa..

Huomenna on neuvola, mutta tuskin siellä mitään uutta tietoa saa.. Odotellaan!

Cisco 39 + 5

Vierailija
34/74 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siis se maaginen päivä eilen, mut eipä tullu lähtöä jakaantumaan. Yöllä oli taas tuntuvia suppareita, mut aamuntullen taas häipyi pois... No, toivotaan, et kuitenkin saa jotain hyvää aikasex tuolla alakerrassa ;)

Limatulpasta... Eka raskaudessa irtosi muutamaa päivää ennen synnytystä ja toisessa tuli ilmeisesti vasta synnytyssalissa lapsiveden mukana, koska en ollut sitä noteerannut. Nytkään ei oo viä tullu mitään valkovuotoo paksumpaa ulos.

Mennään taas päivä kerrallaan ja ollaan kärsivällisiä, hah...

karpalo 40+1

Vierailija
35/74 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 39 vkoa täynnä, huisia!!

Heräsin aamulla kuulostelemaan ja tunnustelemaan maha-asukkia.. Kun makasin kyljellä, kaveri tuntui lepäävään lähes mun vierellä. Vatsa oli ikään kuin antanut periksi ja peppu lepäili siinä mun kyljen vieressä. Melkein kun olisi ollut ulkona vatsasta.. Vain tuhina puuttui.. :)

Huomenna äippäpolille tarkastukseen. Viime päivinä on ollut jotenkin aistit tod. terävänä ja huolestunut pienestäkin tauosta liikkumisessa yms. Onneksi pääsee katsomaan vähän tarkemmin tilannetta. Ja hiukan se kohdunsuun tilanne alkaa kiinnostamaan.. Oireita ei ole juuri ollut, mutta jos olis ollut edes sellaisia kummitussupistuksia jotka vähän pehmentäisi paikkoja siellä mun huomaamatta... Vkolla 36 lääkärintrakastuksessa ei ollut vielä mitään tapahtunut. Kädet ristiin, jospa nyt.

Reipasta viikkoa kaikille ja eiköhän kohta ala vauvauutisia tippumaan kun laskettu aika on monella jo tällä viikolla.

Hali ja jaksamista!

Ksia ja pikku T tasan 39

Vierailija
36/74 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot tosiaan vähenevät vauhdilla. Olo on vähän ristiriitainen, toisaalta haluais kovasti että vaavi syntyisi jo ja toisaalta pitäisi nyt nauttia näistä viime hetkistä kun tiedän että ikävöin sitten taas tätä masua ja näitä viimeisiä viikkoja. Mut olo on kyllä niin tukala että vaikeeta se nauttiminen on. Vauva poraa täysillä päätä alaspäin, vihloo ja supistelee mut ei kuitenkaan kivuliaasti, inhottavasti vain. Lisäksi tuo järkyttävä paineentunne koko alavatsalla on ihan hirveetä ja nyt sit on alkanu kunnolla kramppaamaan nuo reidet ja pakarat. Öisin en nuku juurikaan kun stressaan sitä synnärille lähtöä että miten sitä osaa ajoissa lähteä ja miten tuo esikoisen mumille vieminen sitten menee ja miten ehtii. Ja sitten kun vihdoin uni tulee aamuyöstä niin tyttö herää ja itkee, näkee hirveesti painajaisia ja on alkanu pissaamaan housuun öisin, onneksi ehtii yleensä vessaan mut välillä tulee vahinko. Lisäksi hänelle on tullu joku ujous kausi kun ei uskalla jäädä päiväkotiin tai jumppaan jostain syystä, luulen että tää vauva voi olla yksi syy. Mut tosiaan kun hän on aina tosi reippaasti menny jumppaan ja tykänny eikä päiväkodinkaan kanssa ole ollu ongelmia vaan on tykännyt jäädä sinne. Mut jospa tuo menisi ohi. Omasta olosta sen verran vielä että oon tosi huonolla tuulella koko ajan, pitäisi yrittää vähän rentoutua ja olla stressaamatta mut en osaa ja sitten näihin vaivoihin menee hermot. Mut ei toivottavasti enää mene kauaa. Nyt lähdetään ulkoilemaan. Koittakaahan jaksella nämä viimeiset viikot/päivät ja paljon supistuksia ja lapsivesiä sun muita niitä toivoville:)

Vierailija
37/74 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yhtenä kappaleena:)

Olotila on hyvä, hiukan on supistellut ja tuntemuksia tuolla kohdunsuulla on aika paljon.. Iltaisin jännittää mennä nukkumaan, jotenkin sellainen olo että yöllä se lähtö kuitenkin tulee, vaikka eihän sitä voi tietää.

Eilen olin taas rakennuksella miehen seurana siivoamassa ja muuta hommailemassa, eipä supistuksia ainakaan saanut aikaan:)

Huomenna olisi sitten viikko laskettuun aikaan ja perjantaina on vielä neuvola. Toivon että pääsisin sen peruuttamaan..:)

Lauantaina kaivoin taas kalenterin esiin ja katseltiin pojan nimiä.. tosi vähän sellaisia nimiä mistä molemmat tykättäis.. vaikeeta tulee olemaan jos poika tulee! Tytölle tuntuu olevan monta kivaa vaihtoehtoa..

No eipä tässä muuta, jännitetään kuka seuraavana saa vaavelin syliin!

katjaäippä ja masukki 38+6

Vierailija
38/74 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen ollaan yhdessä kasassa, eipä oo ollu mitään oireita jotka enteilisi synnytystä. :( No eipä tässä nyt vielä kauhia kiire olekkaan, jos ensi viikon yli pääsisi kun isommilla lapsilla on tuo jalkapalloturnaus ja olisi kiva olla sitä katsomassa.

[b]äitykkäisellä[/b] kuulostaa olevan ihan samanlaisia stressin aiheita kun miullakin. Jännittää ihan kamalasti että joudunko yksin lähtemään tuonne synnärille ja miten kaikki sitten menee. Eiköhän nuo asiat tuosta sitten selviä ajan kanssa, on vaan niin vaikeeta olla huolehtimatta.

( . ) Eilen taas oli sellaisia potkuja että olisi kevyesti tavarat lentäneet kaaressa tuosta mahan päältä. :) Tuntuu tosi kivalta. Lisäksi tuntuu että rakko on jotenkin pinteessä kun ihan sattuu käydä vessassa, ja tuntuu että mitään ei tule. No ehkä se kohta sitten helpottaa.

AngelEyes ja masukki 37+6

P.s. Laitanpa masukuvan eiliseltä tähän matkaan.
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=4bb278d1-8dfe-11dd-ae7d-…!

Vierailija
39/74 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tän linkin tänne tuohon syntyneiden pinoon, jos vaikka saataisiin taas uusia uutisia tällekin viikolle.

[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Vierailija
40/74 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkäinen ja muutkin: ihan samat fiilikset täällä! Joka ilta mietin, että jokohan nyt ja joka aamu, että eipä vieläkään mitään tapahtunut! Ja lonkat ja pakarat kramppaa mullakin ihan kamalasti, kävin yöllä kuumassa suihkussa ja kai se vähäksi aikaa helpotti, parin tunnin päästä alkoi taas uudestaan.

AngelEyes: ei tullut niitä masukuvia tuohon mukaan, ainakaan mä en näe linkkiä?

Supistuksista: laitoinkin tuonne toisaalla eilen aiheesta, kun mun supistukset muuttuivat la-su yönä ihan oudoiksi, koko maha on ihan pinkeenä ja todella ylhäällä (ihan kuin kohtu nostaisi mahan tänne ylöspäin, vaikka vauva on ollut laskeutunut jo monta viikkoa) ja tilanne on päällä lähes jatkuvasti eli se ei mene ollenkaan " pois päältä". Olen vähän huolestunut asiasta. Kivuliaalta ei tunnu, mutta epämiellyttävältä. En ole rehkinyt enkä tehnyt muutenkaan mitään erilaista kuin normaalisti. Soitin nkl:lle ja ottivat vakavasti, kyselivät vauvan liikkeistä ja olenko ollut kipeänä jne ja sanoivat, että pitää soitella uudestaan jos vielä jatkuu alkuviikosta. Nyt sitten tarkkailen liikkeitä ihan hysteerisesti! Onneksi ei tarvitse koskaan kauaa odotella, vaan vauva liikkuu hyvin. Mistä voi olla kysymys?

Tulisivat nyt ne oikeat supistukset jo...

Taas vähän jännittää, että kukakohan seuraavaksi! No, Määitte tietysti ja kuulumisia odotellaan kuumeisesti!

Saneline 38+4