Tavarapaljous osa 2
Jatketaanko täällä ylimääräisistä tavaroista luopumista?
Kommentit (956)
1 välipäivä ja aamusta taas myynti.
Tänään voisi taas listata jotain myyntiin.
Eilen vein ison kasan lapsen leluja mökille lelukiertoon. Ovat kohta taas kuin uusia, kun ovat vähän aikaa säilössä.
"Mulla on tällä hetkellä 44 myynti-ilmoitusta Vintedissä. En oo pariin päivään lisännyt myytävää ja heti väheni tykkäykset ja katselut. Saattaa johtua hyvistä keleistäkin tosin."
Ei joka paikkakunnalla ole hyvä sää, ja eikö Vintedissä myydä muihinkin maihin (vai onko myyntialueesi vain Suomi?)
"Tää vinted myynti on toiminut lasten kesätyönä. ----- Toinen vaihtoehtohan on näiden heittäminen roskiin, mutta myyminen sujuu aika vaivattomasti."
Paitsi että itse kirjoitit "Jos joku pitää vinted myyntiä helppona, onneksi olkoon." ja siihen kohtaan minä viittasin.
En minä voi sille mitään, tai pysyä sinun ajatuksenjuoksussa mukana, jos yhdessä kommentissa kerrot kuinka 500 paketin hoitaminen ei ole helppoa, ja toisessa se on vaivatonta.
"Ei joka paikkakunnalla ole hyvä sää, ja eikö Vintedissä myydä muihinkin maihin (vai onko myyntialueesi vain Suomi?)"
Viestiisi viitaten olet sivulauseessa sittenkin sitä mieltä, että Suomessa on hyvä sää.
En minä voi sille mitään, tai pysyä sinun ajatuksenjuoksussa mukana, jos yhdessä kommentissa kerrot ettei joka paikkakunnalla ole hyvä sää ja toisessa kysyt onko myyntialue vain Suomi.
Mulla ei ole mitään ylimääräistä. Tilaa on kuitenkin liian vähän. Ei ole tilaa vaatteille eikä muullekaan tarpeelliselle.
Vierailija kirjoitti:
"Ei joka paikkakunnalla ole hyvä sää, ja eikö Vintedissä myydä muihinkin maihin (vai onko myyntialueesi vain Suomi?)"
Viestiisi viitaten olet sivulauseessa sittenkin sitä mieltä, että Suomessa on hyvä sää.
En minä voi sille mitään, tai pysyä sinun ajatuksenjuoksussa mukana, jos yhdessä kommentissa kerrot ettei joka paikkakunnalla ole hyvä sää ja toisessa kysyt onko myyntialue vain Suomi.
Ahaa, taisi ottaa koville, että huomautin ristiriitaisista kommenteista, joissa ensin Vinted myynti on vaikeaa ja sitten helppoa.
Tuokin massamyyjä tekee koko ajan itse ahkerasti karsimistyötä ja yht'äkkiä kyse onkin vain aikuisten lasten kesätyöstä. Tai ehkä hän onkin pelkkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on kai se käytäntö että jos ihmiset haluaa tavarasta eroon, niin se nostetaan tien reunaan. Osa sitten kiertää autolla keräämässä muiden 'roskat'.
Osa taas on laittaneet koko omaisuutensa tai saamansa perinnöt roinan osteluun. Jotkut ovat keränneet tavarat kirppiksiltä.
Tämän vuoksi en anna mitään ilmaiseksi yksityisille vaan pyydän edes pienen summan. Hamsterit keräävät varmaan kaiken mitä ilmaiseksi saavat. Lahjoitukset annan yleensä Konttiin.
Olin viemässä harrastusvehkeitä kierrätykseen. Jotain oli tarkoitus myydä ja osa oli silkkaa roskaa. Sisarukseni kun kuuli tästä niin hän samaa harrastusta tekevänä halusi tulla katsomaan jos hän ostaisikin ne minulta pois. Lopulta kantoi kaikki peräkärryyn ja vei pois, sanoi katsovansa myöhemmin läpi ja maksavansa sitten. Tuosta on nyt 2 vuotta aikaa enkä ole rahoja nähnyt. Tavaran hän kaatoi ulkorakennukseen muiden tavaroiden sekaan. Jos olisin tiennyt että hamstraa, en olisi antanut viedä ilmaiseksi pois. Ei varmasti ottanut tavaraa jos olisi täytynyt maksaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on iso karsinta menossa. Minun lisäksi olemme tehneet 2 muuta tunnusta vintediin. Tarkoituksena oli lisätä 20 ilmoitusta per tunnus per pv, mutta sitten kysymyksiä tuli liikaa ja lapset ovat kuitenkkn lomalla.
Päädyttiin kaikissa on nyt 500 myynnissä, lisätään sitä mukaa, kun vanhoja menee.
Muuten kiva, mutta laatikoita on seinällinen ja vaikka ilmoitukseen on lisätty tieto missä laatikossa myyty on, joka pv on käynyt niin, ettei olekaan ollut siellä.
Jos joku pitää vinted myyntiä helppona, onneksi olkoon.Tarkoitus on viikonloppuna käydä laatikot läpi ka tarkistaa sijainnit. Montakohan h siinä menee ?
Veljeni kävi viikonlopuna ja toi lastensa tarpeettomiksi jääneitä yli 30 laatikkoa. Urakka ei lopu tänä vuonna
Kaksi vinkkiä:
- Toivottavasti käytätte noita eri tilejä eri nimillä ja liittymillä ja laitteilla, sillä yhdellä ihmisellä saa olla vain yksi tili. Jos siitä jää kiinni, tulee bannia. Olen kuullut jopa sellaisesta, että kahdelle sisarukselle tuli bannit, käyttivät samaa konetta samassa osoitteessa.
- Jos kovin kauan jatkatte tuollaista postausvauhtia yhdelläkin tilillä, siitäkin voi tulla väliaikaista bannia tai teille saatetaan lätkäistä pro-myyjän status. Kannattaa pitää vähän taukoa välillä.
Kyllä. Jokainen tili on eri koneella ja tilinrot ovat minun, mieheni ja äitini.
Vähän pelättiin tota samaa. Tänään on mennyt reilu 10 tavaraa yhteensä, saman verran on lisätty. Saldo pidetään 500 kpl.
Mitä tarkoittaa ”saldo pidetään 500kpl” ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on iso karsinta menossa. Minun lisäksi olemme tehneet 2 muuta tunnusta vintediin. Tarkoituksena oli lisätä 20 ilmoitusta per tunnus per pv, mutta sitten kysymyksiä tuli liikaa ja lapset ovat kuitenkkn lomalla.
Päädyttiin kaikissa on nyt 500 myynnissä, lisätään sitä mukaa, kun vanhoja menee.
Muuten kiva, mutta laatikoita on seinällinen ja vaikka ilmoitukseen on lisätty tieto missä laatikossa myyty on, joka pv on käynyt niin, ettei olekaan ollut siellä.
Jos joku pitää vinted myyntiä helppona, onneksi olkoon.Tarkoitus on viikonloppuna käydä laatikot läpi ka tarkistaa sijainnit. Montakohan h siinä menee ?
Veljeni kävi viikonlopuna ja toi lastensa tarpeettomiksi jääneitä yli 30 laatikkoa. Urakka ei lopu tänä vuonna
Kaksi vinkkiä:
- Toivottavasti käytätte noita eri tilejä eri nimillä ja liittymillä ja laitteilla, sillä yhdellä ihmisellä saa olla vain yksi tili. Jos siitä jää kiinni, tulee bannia. Olen kuullut jopa sellaisesta, että kahdelle sisarukselle tuli bannit, käyttivät samaa konetta samassa osoitteessa.
- Jos kovin kauan jatkatte tuollaista postausvauhtia yhdelläkin tilillä, siitäkin voi tulla väliaikaista bannia tai teille saatetaan lätkäistä pro-myyjän status. Kannattaa pitää vähän taukoa välillä.
Vähän pelättiin tota samaa. Tänään on mennyt reilu 10 tavaraa yhteensä, saman verran on lisätty. Saldo pidetään 500 kpl.Mitä tarkoittaa ”saldo pidetään 500kpl” ?
Tuossa edellähän se on kerrottu: 500 tuotetta myynnissä jokaisen tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään ylimääräistä. Tilaa on kuitenkin liian vähän. Ei ole tilaa vaatteille eikä muullekaan tarpeelliselle.
Ketju onkin tavarapaljoudesta kärsiville joten olet ehkä vain väärässä ketjussa🤷
"Ahaa, taisi ottaa koville, että huomautin ristiriitaisista kommenteista, joissa ensin Vinted myynti on vaikeaa ja sitten helppoa."
Taitaa ottaa oma saamattomuutesi koville :D
Jätä muut rauhaan. Minua kiinnostaa kaikkien muiden paitsi sinun kommentit.
"Tuosta on nyt 2 vuotta aikaa enkä ole rahoja nähnyt. Tavaran hän kaatoi ulkorakennukseen muiden tavaroiden sekaan. Jos olisin tiennyt että hamstraa, en olisi antanut viedä ilmaiseksi pois. Ei varmasti ottanut tavaraa jos olisi täytynyt maksaa ensin. "
Älä turhaan kanna huolta toisen ihmisen hamstraamisesta.
Kuinka usein olet rahoja perännyt häneltä? Jos et juuri koskaan perusteluna "oma sisarus", niin muuta taktiikkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vinkkiä:
Vähän pelättiin tota samaa. Tänään on mennyt reilu 10 tavaraa yhteensä, saman verran on lisätty. Saldo pidetään 500 kpl.Mitä tarkoittaa ”saldo pidetään 500kpl” ?
Ei kerrottu. Et taida tietää mitä saldo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ahaa, taisi ottaa koville, että huomautin ristiriitaisista kommenteista, joissa ensin Vinted myynti on vaikeaa ja sitten helppoa."
Taitaa ottaa oma saamattomuutesi koville :D
Jätä muut rauhaan. Minua kiinnostaa kaikkien muiden paitsi sinun kommentit.
Sinähän voit jättää minun kommenttini lukematta. Aion jatkossakin puuttua siihen, jos kirjoitetaan ristiriitaisesti. Se on yleensä aika selvä trollin merkki. Eivät he pysy kärryillä omissa jutuissaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vinkkiä:
Jäädään sitten odottamaan, mitä saldo-sanan kirjoittaja itse tarkoitti. Minä olen lähes varma, että hän tarkoitti myynnissä olevia tuotteita, koska kirjoitti "saldo 500 kpl" sen jälkeen kun oli kertonut näin: "Päädyttiin kaikissa on nyt 500 myynnissä". Sinä voit omassa mielessäsi ajatella, että hän kirjoitti vahingossa 500 kpl, vaikka piti lukea 500 eur.
Vierailija kirjoitti:
"Tuosta on nyt 2 vuotta aikaa enkä ole rahoja nähnyt. Tavaran hän kaatoi ulkorakennukseen muiden tavaroiden sekaan. Jos olisin tiennyt että hamstraa, en olisi antanut viedä ilmaiseksi pois. Ei varmasti ottanut tavaraa jos olisi täytynyt maksaa ensin. "
Älä turhaan kanna huolta toisen ihmisen hamstraamisesta.
Kuinka usein olet rahoja perännyt häneltä? Jos et juuri koskaan perusteluna "oma sisarus", niin muuta taktiikkaasi.
Sanoi ettei ole varaa maksaa mitään. Jos olisin pyytänyt rahat etukäteen niin ei olisi saanut hamstrattua noita kamoja.
Vanhempamme ei oikein tykännyt kun vanhan kaman lisäksi toi taas peräkärryllisen lisä tavaraa. Kyllä heillä on lapsestaan huoli, vaikka sinulla ei olisi jos kyseessä olisi oma sisaruksesi tai lapsesi, mutta meitä on niin moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vinkkiä:
Jäädään sitten odottamaan, mitä saldo-sanan kirjoittaja itse tarkoitti. Minä olen lähes varma, että hän tarkoitti myynnissä olevia tuotteita, koska kirjoitti "saldo 500 kpl" sen jälkeen kun oli kertonut näin: "Päädyttiin kaikissa on nyt 500 myynnissä". Sinä voit omassa mielessäsi ajatella, että hän kirjoitti vahingossa 500 kpl, vaikka piti lukea 500 eur.
Yksittäisessä viestissä luki noin. Sitä lainasin. Siitä ei käynyt selväksi mitä tarkoitettiin. Jos tavaraa on myynnissä 500kpl niin se kirjoitetaan että tavaraa on myynnissä 500kpl, ei että saldo 500kpl, saldo tarkoittaa ihan muuta. Kannattaa sinunkin käyttää täsmällisempää kieltä eikä käyttää vääriä sanoja jotka tarkoittavat ihan eriä kuin sinä luulet.
Heinäkuu on ollut hyvä. Olen ostanut vain aidantolppia jotka tietysti tulivat tarpeeseen. Myynti viime viikolla hiljaista mutta luulen että kun sateet alkavat niin ilmoituksia tutkitaan enemmän ? Kauniilla kesäsäällä on parempaakin tekemistä.
Onneksi ei ole enää paljoakaan myytävää. Muutama huonekalu olisi mutta kipuilen vielä luopumista. Kotona olisi kauniimpaa jos saisin ne pois mutta sitten taas yksi lipasto on koivua ja valmistettu 1950. En löydä sellaista enää mistään jos luovun. Se vaan oli liian pieni tarpeeseeni. Siksi jouduin ostamaan uuden ja suuremman.
Olen iloinen kun en ole hankkinut vaatteita. Kokoni on vakiintunut ja hyvä määrä on kaikkea. Olen iloinen ettei koskaan ole vaatekriisiä vaikka vaatteita on varmaan aika vähän jos muihin 50+ naisiin vertaan. Kävin Värianalyysissa ja tunnistan nyt tyylini.
Tämmöisiä mietteitä tänään. Nyt pari ilmoitusta teen ja sitten siivoamaan !
"Sinähän voit jättää minun kommenttini lukematta. Aion jatkossakin puuttua siihen, jos kirjoitetaan ristiriitaisesti. Se on yleensä aika selvä trollin merkki. Eivät he pysy kärryillä omissa jutuissaankaan."
Ristiriitaista tässä on se, että kirjoitat tavarapaljous-ketjuun, mutta kirjoitustesi sisältö aiheelle on pyöreä nolla.
Vähän pelättiin tota samaa. Tänään on mennyt reilu 10 tavaraa yhteensä, saman verran on lisätty. Saldo pidetään 500 kpl.