Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavarapaljous osa 2

Vierailija
15.04.2026 |

Jatketaanko täällä ylimääräisistä tavaroista luopumista?

Kommentit (427)

Vierailija
421/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena nyt, että voisiko tämän riitelyn nyt jättää pois? Ehkä ei liity enää aiheeseen.

Kenenkään ei tarvitse tehdä nimimerkkiä, jos ei halua, mutta ei ole myöskään fiksua lähteä jatkamaan riitelyä.

Mukavia raivaushetkiä vaan kaikille. Iloitaan onnistumisista tasapuolisesti.

Vierailija
422/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten viikkojen aikana olen saanut annettua paljon tavaraa pois Torin kautta. Olen antanut kaappeja, hyllyjä, lavuaarin, vessanpöntön, paljon lastenvaatteita. Ihanasti tyhjenee koti. Moni tavaran noutanut henkilö on ollut kansainvälinen opiskelija. Hyvä mieli tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain antaa vinkkejä tavaroiden roudaukseen kirppistapahtumaan? Autoa ei saa lähelle eikä kyseessä ole siis peräkonttikirppis. Mietin että pakkaanko kamat vaan yhteen isoon matkalaukkuun ja sen kanssa menen? 

Vierailija
424/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppuun mahtuu paljon, samoin Ikean ja Jyskin jättikasseihin. Jos matka ei ole pitkä, pyörän kyytiin saa pakattua paljon tavaraa.

Vierailija
425/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa iloinen, kun pihavajan ja pihan siivous nytkähti taas eteenpäin. Eilen meni mattoteline Torin kautta ja viikko viikolta laitan lisää tavaraa jäteastiaan pieninä palasina. Olisiko vinkkejä miten vanha säilötty ovi saadaan palasiksi? Kyseessä tavallinen sisäovi. Vaikuttaa aika kamalalta projektilta. Minulla ei ole moottorisahaa. 

Vierailija
426/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jollain antaa vinkkejä tavaroiden roudaukseen kirppistapahtumaan? Autoa ei saa lähelle eikä kyseessä ole siis peräkonttikirppis. Mietin että pakkaanko kamat vaan yhteen isoon matkalaukkuun ja sen kanssa menen? 

Kaveri olisi hyvä apu, toinen jäisi vahtimaan tavaroita, ja toinen veisi auton parkkiin.

Paikallisella puistokirppiksellä kyllä toimii apu muutenkin. Voi hyvin pyytää vierastakin naapuria katsomaan hetken tavaroiden perään, jos käy viemässä tai hakemassa auton/vessassa/hakemassa kahvia.

Vierailija
427/427 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri viennyt lahjoitukseen edelliset, kun kaveri pyysi nyt seuraksi huomiselle kirppikselle myymään. Vaikka mitään ei pitänyt olla, niin äkkiäkös sain muutaman kestokassin täytettyä... 

Nyt vain pidän kaikki peukut pystyssä, että edes jotain saisi myytyä, niin olisi helpompi viedä loput edes tutkimatta kiertoon, mutta itseni tuntien pelkään, että vielä noukin takaisin aarteitani.

Mitä luulette, kannattaako pikkuvikaisia edes yrittää myydä? Esim Gugguun t-paita, jossa pistetahraa tai likaiset hihansuut 0,5e. Itse ostaisin, mutta mitä tuumaatte?