kuka on tuo hevosta lyönyt Ismo Leikola?
Kommentit (9)
tyhjäpäiväisyys vielä turhemmasta ohjelmasta varmaan. Hyviä roolimalleja lapsille / nuorille tommoset. Jännä jos on kuitenkin meidän erinomaisen peruskoulun päässyt läpi ja tuossa tulos.
Voittaa kyllä ainakin bb:t sun muut turhuudet :) Mutta Ismo Leikolan käyttäytyminen oli kyllä noloa...
Minä olen pitänyt hänen stand-up -hahmostaan, mutta nyt meni maku. :( Ylen jossain stand-up -ohjelmassa on näkynyt ainakin.
vaikutti sellaiselta symppis-tyypiltä, mut eipä vaikuta enää! Tosi idioottimaisesti käyttäytyi! eka kerralla kun sanoi hepalle, et tiedätkö mitä on meetwursti, ni se nauratti, mut ei enää toisella kerralla. Saatikka että nyt lyö hevosta nyrkillä päähän... idiootti!
käykääpä katsomassa ylen areenalta tuo jakso jossa lyöminen tapahtui. Itse lyömistähän ei näytetty, mutta kyllä kaikki muu Ismon käytöksessä oli aivan uskomattoman törkeätä. Ihmettelen kyllä todella!
En itse tuota sarjaa ole katsonut, mutta nyt tuo jakso oli pakko katsoa netistä. Meni kyllä maku tuosta miehestä, käytös oli todella kummallista ja aggressiivista. Aivan ihme tyyppi. Sääliksi kävi tuo tyttö joka häntä opetti, aivan tosissaan yritti ja vastassa sitten tuollainen ihminen....Hohhoijaa.
pitääkin mennä katsomaan se jakso. kuka hullu hevosta päähän löisi??? hevoset muutenkin arkoja päästään. täytyy ihmisen olla todellinen psykopaatti jos lyö avutonta luontokappaletta nyrkillä päähän.
ja kohta oli vain leikattu pois. Ei tietenkään ollut sopivaa nähtävää koko perheen ohjelmassa. Mutta en kyllä todellakaan epäile tilanteen todenperäisyyttä. Suosittelen että käyt katsomassa tuon ohjelman Areenalta, siinä ei kyllä jää mitään arvailun varaan. Ismon käytös on todella outoa.
Hevosesta näki, että pakeni tilanteen jälkeen. Tallityttö oli järkyttynyt, sääliksi käy häntäkin... Leikolan ylimielinen käytös oksettaa.
Antoi jossain ohjelmassa raportteja Jyväskylästä. Pisteet laski kyllä nolliin...