Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat eväät ja vessapaperit vierailulle.

Vierailija
14.04.2026 |

Tässä nyt jonkun aikaa tapaillut kiinnostavan ja sopivan oloista miestä. Mennyt asiat ja mielenkiinnonkohteet hyvin yksiin, mutta nyt kuitenkin alkanut enenevässä määrin tulla raha puheeksi. Enää ei oikein tunnu vitsiltä kuittailut syömisestäni ja vessapaperin käytöstä on ollut jokunen keskustelu koska käytän enemmän kerralla kuin hän.

Ollaan oltu enemmän hänen luonaan. Välillä hänen luona ollessa olen maksanut ruokia, mutta mies enemmän ja minun luona ollessa olen maksanut kaikki ruuat. Välimatkaa on sen verran, että polttoaineeseen menee edestakaisella matkalla 15-18 euroa.

Nyt mies ehdotti, että maksetaan aina ostokset puoliksi jos käydään yhdessä kaupassa. Periaatteessa voisi toimia jos aina ostetaan ne mitä aiotaan yhdessä syödä, mutta ei se oikein niin mene kuitenkaan. Maksoin kuitenkin hänen sanomia summia ruokaostoksista hänen luona ollessa.

Minun luona oltuaan hän kysyi paljonko pitää maksaa ja koitin jotain miettiä, mutta olen huono ottamaan rahaa tuolla tavalla ja sanoin, että jos hän vaikka maksaa, kun oltiin menossa seuraavalla kerralla ulos syömään ja kyse oli sellaisesta suunnilleen lounasravintolan hintaluokan paikasta. Kuitenkin syötyämme hän maksatti minulla viinit Alkosta koska hän maksoi ruuat ravintolassa. Sanoin, että sehän oli siitä minun luona syömisistä ja hänen mielestään söi niin vähän sillon, että ei ole merkitystä. Mielestäni kuitenkin hyvät ruuat tarjosin siinä hänen ollessaan kaksi yötä luonani. Pihvejä, kasviksia ym ja tietysti aamu ja iltapalat.

Nyt sellainen olo, että minun kuuluisi maksaa puolet hänen luona tehdyistä ostoksista ja kaikki minun luona. Mieteinkin olisiko paras vaihtoehto ottaa omat eväät mukaan hänen luo ja oma vessapaperi niin ei voi siitäkään sanoa enää. 

Minun luona ollessa tarjoaisin ruuat kuten tähänkin asti niin ei siitäkään tarvitse keskustella. Tietysti silloinkin maksaisin enemmän, mutta en oikein jaksa antaa rahalle liian suurta roolia suhteessa. 

Olisiko parempia ideoita tai ajatuksia? Jotenkin tästä on päästävä eteenpäin niin, että voin itselleni perustella järjestelyn olevan edes melkein reilu koska tämä asian pyörittely mielessä alkaa vaikuttaa mielialaan ja läheisyyden kaipuuseenkin negatiivisesti.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittepa kumman kämpillä tahansa, pitäkää kahvi-ruoka-ryppytauot siinä lähistöllä-eri ravintoloissa. Jos yöllä alkaa lemmen sijasta nälkä nousemaan, voi kai tila wolffaria hätiin ja vaikka kaksikin kuskia, joille voitte maksaa vain sen oman yöpalan. Mikäli lähistöllä on yleisiä käymälöitä, sairaalan vessa tai se kaupungin peltinen huussi, siellä voi vessailla ja on ilmaiset peräpyyhkeet.  Naisena en kyllä lähtisi puolittamaan kondomipaketin ostokuluja. Enkä viagroja. 

Vierailija
122/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö se mittaamassa rullan paksuuden joka WC-käynnin jälkeen vai miten seuraa tuota vessapaperinkulutusta? 

Vaikka provohan tämä tietysti on. Ei kai kukaan normaalijärkinen miettisi suhteen jatkamista tuollaisen kanssa. Ruokien puoliksi maksamisen vielä ymmärtää, jos ostetaan vain ne ruoat, jotka yhdessä syödään ja lasku puolitetaan joka kerta riippumatta siitä, kenen luona ollaan. Tosin kuvatussa tilanteessa mies joutaisi maksaa niistä isomman osan, koska ap käyttää enemmän rahaa bensaan. 

Mun on kyllä vaikea uskoa, että noin tyhmää miestä on olemassa, joka pilaisi suhteen leikkimällä roopeankkaa. Tai sitten se ei halua parisuhdetta ensinkään, vaan maksajan laskuilleen. 

Voidaan käydä pissalla vaikka toinen laittautuisi tai harjaisi hampaita niin nähnyt minkä verran paperia minulla menee vessakäynnillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE!!!

Vierailija
124/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä AP kokeilla miten menee pari viikonloppua siten, että kumpikin vieraillessaan toisensa luona ostaa itselleen omat eväät.  Jos se järjestely toimii ja kumpikin on tyytyväisiä,niin mikäs siinä.

Onhan tuo eväiden kuskailu tyhmää ja jää yhteiset kokkailut pois. Mietin jos siihen kuitenkin sopeutuisi. Voi vaan olla, että mies kaipaa minun kokkailua kuitenkin.

Ap.

Vierailija
125/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos keräätte kuitit kuun lopussa kummankin osalta ja jaatte kustannukset puoliksi. rasittavaahan tuollainen kyllä on, en viitsisi miettiä koko ajan kumpi on velkaa.

Vierailija
126/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maksaa omat ruokansa ja juomansa!!!!!!! 

Otat omat safkat mukaan ja se on siinä. 

Jos ei ole varaa safkaan niin sitten ei syö tai juo.

Heittäisin tollasen luuseriäijän mäkeen.

Varmaan käy pöllimässä wcpaperitkin jostain lähikoulusta tai marketin vessasta.

Et mitään papereita kuljeta tai maksa, sanot että pesit bideellä alakerran niin eipä tarvinnut käyttää paperia. Vielä parempi kun tokaiset kusseesi suihkussa, äijän ilme olisi priceles!!

Vierailija
127/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vedättää sua. 

Vierailija
128/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisiko syytä vaihtaa tuo taloustarkka jämptikko sellaiseen avokätiseen, armaasti  hyräileilevään kokkimieheen.. Minä tunnen yhden sopivan tapauksen. Ei paperinkulutus meidän välillä aiheuta kitkaa. Sitähän saa kaupasta, viiniä kans saa ostaen jopa siitä samasta kaupasta.  

Vierailija
129/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kommentoija tyhjensi pankin. Muita kommentteja ei tarvita, mutta tiivistän kuitenkin aloittajalle malliksi hänen sepustuksensa:

"Seurustelen kusipään kanssa vaikken halua."

Vierailija
130/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä AP kokeilla miten menee pari viikonloppua siten, että kumpikin vieraillessaan toisensa luona ostaa itselleen omat eväät.  Jos se järjestely toimii ja kumpikin on tyytyväisiä,niin mikäs siinä.

Onhan tuo eväiden kuskailu tyhmää ja jää yhteiset kokkailut pois. Mietin jos siihen kuitenkin sopeutuisi. Voi vaan olla, että mies kaipaa minun kokkailua kuitenkin.

Ap.

Jos mies toivoo sun loukkaavan, niin sanot, että voit laittaa ruokaa kotonasi, jos mies sitten maksaa vähintään puolet kuluista , mutta ei kuitenkaan syö enempää kuin Max puolet ruuasta.

Vierailija
131/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa painajaissuhteelta. En katsoisi päivääkään. Lähde menemään on neuvoni.

Vierailija
132/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sopeutuisit ja kärsisit sisimmässäsi asiasta? Vaihda miestä.

Vierailija
133/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä kuiten ole vielä ehkäisystä tullu puhetta,miten siinä maksu jakautuu tasan?

Vierailija
134/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos keräätte kuitit kuun lopussa kummankin osalta ja jaatte kustannukset puoliksi. rasittavaahan tuollainen kyllä on, en viitsisi miettiä koko ajan kumpi on velkaa.

On tosiaan rasittavaa ja itse haluaisin välttää tälläistä. En oikein ole sellainen ihminen joka haluaa pitää tarkkaa kirjaa.

Ap

Vierailija
135/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miellytä,miksi jatkaa tapailua?

Vierailija
136/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap! Lähde kävelemään. Ei tuosta mitään tule, itsellä myös kokemusta superpihistä miehestä. Söi hyvällä halulla minun luonani vaikka kuinka paljon, ei ikinä kysynyt tullessaan, että toisiko hän jotain kaupasta, mutta kun minä menin hänen luokseen, soitti usein kun olin matkalla sinne, että voinko tuoda tullessani kaupasta asian x,y ja ö, eikä ikinä kysynyt että paljonko ne maksoi. Lisäksi piti asuntoa todella kylmänä, siellä oli välillä 13-16 astetta lämpötila ja palelin hirveästi.  Ostatti lahjan sukulaiselleen minulla " kun sinä osaat paremmin valita lahjan", mutta ei koskaan kysynyt, paljonko lahjan maksoi eikä tarjonnut maksamaan siitä puolikasta. Minusta olisi ollut reilua maksaa puolet siitä lahjasta, kun hän kuitenkin sanoi juhlapaikassa että tämä lahja on meiltä... 

Vierailija
137/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta yhdessä, ei olla ikinä laskettu miten rahankäyttö jakautuu. Miehen luona ollessa hän maksaa enemmän, ollaan siellä useammin, joten minäkin jotain. Minun luona ollessa minä maksan yleensä, välillä mieskin. Välillä väännetään toki kumman vuoro on maksaa. Kun molemmat on sitä mieltä että itse haluaisi tai varmaan jo oma vuoro on. 

Vierailija
138/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea ketju Pihi ja höveli parisuhteessa... Siinä samantyyppisiä kokemuksia. 

Vierailija
139/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asuta yhdessä, ei olla ikinä laskettu miten rahankäyttö jakautuu. Miehen luona ollessa hän maksaa enemmän, ollaan siellä useammin, joten minäkin jotain. Minun luona ollessa minä maksan yleensä, välillä mieskin. Välillä väännetään toki kumman vuoro on maksaa. Kun molemmat on sitä mieltä että itse haluaisi tai varmaan jo oma vuoro on. 

Näin sen pitäisi olla, että ennemmin molemmat yrittää antaa toiselle eikä niin, että saa toiselta mahdollisimman paljon.

Vierailija
140/143 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pihi ja toinen ei saa sitä sanottua. Mikä ihmisiä vaivaa? Itselläni menisi maku asiasta jo ensimmäisest kerrasta. Vain umpihullu tarkkailee vessapaperin käyttöä. Jos jostain syystä haluat seurustella sen hullun kanssa, on parasta, että jokainen ottaa omat eväät aina mukaan. Mutta tuskin saat sitäkään sanottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi