Mitä mieltä mun tämän päivän syömisistä?
Kolmioleipä, kevyt jugurtti, saarioisten tonnikalapitsa, kaksi leipää kevyt juustoa päällä, 2 mars patukkaa.
Kommentit (25)
menkat tulossa?Kuulostaa pahasti siltä, että on " se" aika kuukaudesta...
Silti, en ole parempi ollenkaan... Lukekaa ja järkyttykää!
Aamu
6 siivua vaaleaa leipää juustolla ja tomaatilla+
2 lasia maitoa(rasvaton)
Päivällä
kismet- ja dakapo suklaapatukka
Ilta
1/2 pakettia eli puoli litraa lakujäätelöä,
4dl jogurttia, '
2 siivua maalaisleipää voilla ja juustolla+ kurkkua.
2 lasia maitoa
Vrt.
Kevytviili, banaani, kuppi kahvia rasvattomalla maidolla
Purjo-perunasosekeitto, porkkanasämpylä, lasi rasvatonta maitoa
Tonnikala-pasta-vihannessalaatti: tonnikalaa, kuitupitoista pastaa, herne-maissi-paprikaa, salaattia, kurkkua, tomaattia, vettä, kahvia rasvattomalla maidolla, suklaakeksi
Marjarahka: purkki maitorahkaa, 3/4 pussia pakastevadelmia, makeutusainetta, 2 kuorittua porkkanaa, vettä
Ja varmaan morkkis, kun en olisi syönyt mitään kasviksia.
Samoin mulla olisi sen tämän ketjun leivänsyöjän syömisilläkin morkkis. Miten ihmeessä edes ehdit ja jaksat syödä kuusi palaa leipää?
Itse söin aamulla kaksi weetabixia mustikkakeitolla. Muuta en todellakaan olisi ehtinyt enkä jaksanut.
Itse olen painoindeksillä 44,9 kiloklubin uusi asiakas, ja minulle on siellä määritelty painoa tehokkaasti pudottavaksi päivän kalorimääräksi n. 2300 kaloria. Ja ohjelma herjaa, jos meinaan syödä vähemmän.
Toisille 2300 on se normaalimäärä, jolla ei lihota eikä laihduta.
aamulla kiivi, mandariini ja kaksi ruisleipää kalkkunalla ja kurkulla, kahvia.
Lounaaksi tonnikalasalaatti (kolmea eri salaattia, purkkimaissia,kurkkua, tomaattia, paprikaa, tuoreita herkkusieniä ja tonnikalaa vedessä sekä kastiketta) ja danone rasvaton mustikkarahka.
Välipalaksi sata grammaa suklaata ja ISO kourallinen sipsejä. Käck-patukka.
Päivällinen kanasalaatti (3 eri salaattia, sipulia, paprikaa, tomaattia, kurkua, kesäkurpitsaa, proteiinipastaa ja kanan filesuikaleita, jotka maustettu makealla chilillä, ei kastiketta) vadelmarahka (100 g pakastevadelmia, 100 g maitorahkaa ja vähän vaniljajogurttia) sekä 1 pieni suklaakeksi
en tiedä oonko hyvä vai paha, kuten huomaatte... :)
Aamulla kolme kuppia kahvia+veetabixejä vadelmakeiton+rasv. maidon kanssa. Päivällä kalakeittoa+ kolme siivua limppua(yhdessä oli juuston siivu päällä). Sitten taas kahvia lisää... nyt illalla oon syönyt rasv. viilin+vadelmakeittoa, kaksi limpun siivua ja palan ranskanleipää, pari viipaletta tomaattia, omenan, riisikakun, tikkarin ja taas tekis mieli jotakin =/
Vaikkei laihduttaskaan niin voihan sitä syödä oman terveytensä vuoksi terveellisesti....
- aamulla muroja maidolla, kahvia makutusaineella.
- banaani ja kahvia.
- tomaatti, kurkkua, avokado ja punajuurisalattia, 1,5 kpl silakkapihviä.
- appelsiini ja teetä.
- broilerinkoipi, leipä pala, lasi maitoa. Jogurtti ja keksi.
päivällä sellaisen pakastealtaan Fish&pasta -härdellin (vähän jäi kun alkoi tökkimään) ja tomaatin, iltapäivällä banaanin. Illalla söin 1/3 maksalaatikosta ja kurkkua ja äsken jugurtin.
Kertokaa ihmiset, millä saa kadonneen ruokahalun takaisin? Kaikki mahdolliset vitamiinit on jo käytössä, mut ruoka ei vaan maistu.
aamu: ei mitään
lounas: 7 pinaattilettua, ehkä puoli desiä porkkanaraastetta, suklaavanukas
välipala: mehua, 1 paahtoleipä margariinilla ja juustolla
päivällinen:vettä, sekasalaattia (salaattia, kurkkua, tomaattia, sipulia, tonnikalaa), leipä
iltapala: mehua, 2 paahtoleipää margariinilla ja juustolla
tiedän ainakin, että pitäisi juoda enemmän. ja käyttää enemmän maitotuotteita.
niin maistuiskin joltakin ;)
Kertokaa ihmiset, millä saa kadonneen ruokahalun takaisin? Kaikki mahdolliset vitamiinit on jo käytössä, mut ruoka ei vaan maistu.
[/quote]
Vierailija:
aamu: ei mitään
lounas: 7 pinaattilettua, ehkä puoli desiä porkkanaraastetta, suklaavanukas
välipala: mehua, 1 paahtoleipä margariinilla ja juustolla
päivällinen:vettä, sekasalaattia (salaattia, kurkkua, tomaattia, sipulia, tonnikalaa), leipä
iltapala: mehua, 2 paahtoleipää margariinilla ja juustollatiedän ainakin, että pitäisi juoda enemmän. ja käyttää enemmän maitotuotteita.
tää on aika tyypillinen saldo päivän ruuista. Joskus herkkuja enemmän, vaikka keksejä tuohon lisää. Oishan tässä ruokavaliossa parannettavaa...
t. 22
herätessä proteiinipatukka
treenin jälkeen protjuoma.
treeniä 1,5h, josta 30min kuntopyörällä ja 1h salitreeni.
aamulla 2 siivua ruisleipää.
iltapäivällä tonnikala purkki ja 2 tummaa leipää
rasvaton viili
2 tummaa leipää ja banaani
viili
2viiliä ja mysliä mkourallinen ja 1 tumma leipä.
omena
menikö kalorit yli?? jaiks.....
Aamiainen: ½ annosta puuroa, voisilmä. Lasi maitoa ja vitamiinilisä (sanasolia).
Lounas: Pastaa ja tonnikalakastiketta, 1 viipale kauraleipää tuorejuustolla. Lasi maitoa.
Välipala: 1½ viipaletta kauraleipää, tuorejuustoa, 3 juustosiivua, 3 kalkkunaleikkelettä, kurkkua, tomaattia. Puolikas banaani.
Välipalan jälkeen en ole ehtinyt mitään syömään, todennäköisesti vedän pizzan, sen verran kamala nälkä on. Mutta siis, mä en olekaan millään dieetillä vaan tää on aika normaali ruokavalio mulla. Tänään on tullut syötyä liian vähän vihanneksia ja hedelmiä, se on yleisestikin ottaen mun ruokavalion suurin puute.
ja huhtikuu oli herkuton, nykyään lauantaisin herkkuja, mut kohtuudella.
treeniä 4 kertaa vko.
Niin siis ja välipalallakin join sitä maitoa. En ole laskenut, kuinka paljon vettä olen juonut tänään, vähintään 3 tuoppia. Niin ja sitten tein reippaan ½h juoksulenkin ja vatsalihaksia.
missä tuoreet ja vihreet?