Kumman kanssa sinulla on enemmän yhteistä; MAGA-kannattajan vai LGBTQ+-jäsenen kanssa?
Jaetaan mielipiteitä ja katsotaan kumpaa porukkaa täällä bittiavaruudessa on tänään liikkeellä.
Kommentit (29)
Entä jos se LGBTQ+ onkin MAGAN kannattaja?
Uskon että todella raskasta seuraa olisi molemmat ja viimeistään tunnin jälkeen olisi nyrkkien vuoro puhua
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se LGBTQ+ onkin MAGAN kannattaja?
Jotkut LGB-ihmiset ovat oikeistolaisia ja osa MAGAaa koska TQ-mielisairaat pilaavat LGB-ihmisten maineen.
Tuskin tulisin kovin hyvin toimeen kummankaan kanssa, mutta LGBTQ+ olisi ehkä vähemmän paha rasti.
nuo mitkä lie kirjain- ihmiset ei kyllä tee samaa kuin tumppi, joka haastaa riitaa kaikkien kanssa
No todennäköisesti jälkimmäisen kanssa, paitsi eihän se ihmisestä hirveesti kerro mitään, enemmän tuo eka kertoo.
Mitä toi kirjainyhdistelmä tarkoittaa. Toi missä on L- ekana.
Joku järjestö ? Mutta mikä
Magat on venäjän kätyreitä. Sukupuolivähemmistöt ei. Aika helppo.
Molemmat joutaa uuniin ja välittömästi.
Maga, vaikka en allekirjoita kaikkia Trumpin toilailuja ja Epstein-salailuja. Enkä ole niin asefriikki kuten rebublikaanit.
Enkä ole Venäjän kätyri, vaikka joku haluaa niin kohkata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi kirjainyhdistelmä tarkoittaa. Toi missä on L- ekana.
Joku järjestö ? Mutta mikä
Lesbian, Gay, Bi, Trans, Queer. Usein rimpsussa on mukana myös I eli intersex. Ja + siksi että kirjaimia tulee koko ajan lisää.
Olen homomies, mutta kannatan joitakin konservatiivisia teemoja. Kävin armeijan ja aliupseerikoulun, kotiuduin armeijasta hyvin arvosanoin (en toki kertonut siellä, mikä olen). Mielestäni jokaisella homoseksuaalilla miehellä on velvollisuus puolustaa tätä maata aseellisesti, koska jos Venäjä tulisi tänne, homoille koittaisi brutaalin vainon ja pelon ajat. On vastuutonta livistää sivariin, ja jättää maanpuolustus toisten huoleksi. En voisi esimerkiksi luultavasti seurustella sivarin kanssa, koska arvomme olisi liian erilaiset (eikä hän todennäköisesti olisi kovin urheilullinen, mikä on iso turnoff). En pidä vastuunpakoilijoista. Maanpuolustus on jokaisen miehen asia, myös homomiesten. Urheilen myös paljon pitääkseni yllä kykyä tarvittaessa. Cooper on edelleen 3000 pintaan.
Sen lisäksi en kannata muslimien ottamista maahan, ollenkaan. Tämän vuoksi joudun äänestämään PS, vaikka ymmärrän asian ristiriitaisuuden. Muslimit vihaavat minun kaltaisiani ihmisiä. He voivat olla valmiita pahoinpitelemään tai pahempaakin, vain sen takia mikä olen. Esim. Australiassa, Sidneyssä (Australian vapaamielisin ja liberaalein kaupunki) ovat islamistiset nuoret väijyttäneet systemaattisesti homoja deittiapeissa (valehtelemalla että kyse olisi homomiesten treffeistä) ja kun homo saapuu paikalle, näitä on potkittu joukolla henkihieveriin.
https://theconversation.com/the-horrific-bashing-of-lgbtq-teens-is-a-si…
Australia tiukensi juuri lakeja, joissa tämä on tuomion koventamisperuste, koska asiasta on tullut epidemia. Viimeisen 3 vuoden aikana yli 80 homoseksuaalia on pahoinpidelty vakavasti Sydneyn alueelle. Tekijöinä ovat aina sama ISIS:iä kannattavat nuorisojengit. Teot kuvataan usein videolle, tyhmiä kun ovat, joka edistää kiinnijäämistä. Homoille on jäänyt pysyviä ruumiinvammoja esim. kasvoihin. Ei se heitä heteroiksi muuta, toisin kuin jotkut juntit luulevat.
Eli jotkut arvoistani ovat hieman MAGA-henkisiä, tai PS-henkisiä. Onhan meillä kaksi homoa Persu-edustajaakin. Joakim Vigelius ja Sebu Tynkkynen. Ymmärrän miksi he ovat lähteneet PS riveihin. Muslimit ovat uhka länsimaalaiselle elämäntavalle, ihan siinä missä Venäjäkin on.
Homoseksuaalisuus ei ole minun vikani, ja olisin halunnut olla hetero enemmän kuin mitään muuta. On todella väärin ja suorastaan oikeusmurha, että kaltaisiani ihmisiä syrjitään. MUTTA se että on homoseksuaali, ei vapauta yhteiskunnallisista vastuista. Ja yksi niistä vastuista on maanpuolustus.
Noista kahdesta valitsen jälkimmäisen vaikka olenkin valkoinen lihaasyövä heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies, mutta kannatan joitakin konservatiivisia teemoja. Kävin armeijan ja aliupseerikoulun, kotiuduin armeijasta hyvin arvosanoin (en toki kertonut siellä, mikä olen). Mielestäni jokaisella homoseksuaalilla miehellä on velvollisuus puolustaa tätä maata aseellisesti, koska jos Venäjä tulisi tänne, homoille koittaisi brutaalin vainon ja pelon ajat. On vastuutonta livistää sivariin, ja jättää maanpuolustus toisten huoleksi. En voisi esimerkiksi luultavasti seurustella sivarin kanssa, koska arvomme olisi liian erilaiset (eikä hän todennäköisesti olisi kovin urheilullinen, mikä on iso turnoff). En pidä vastuunpakoilijoista. Maanpuolustus on jokaisen miehen asia, myös homomiesten. Urheilen myös paljon pitääkseni yllä kykyä tarvittaessa. Cooper on edelleen 3000 pintaan.
Sen lisäksi en kannata muslimien ottamista maahan, ollenkaan. Tämän vuoksi joudun äänestämään PS, vaikka ymmärrän asian ristiriitaisuuden. Muslimit vihaavat minun kaltaisiani ihmisiä. He voivat olla valmiita pahoinpitelemään tai pahempaakin, vain sen takia mikä olen. Esim. Australiassa, Sidneyssä (Australian vapaamielisin ja liberaalein kaupunki) ovat islamistiset nuoret väijyttäneet systemaattisesti homoja deittiapeissa (valehtelemalla että kyse olisi homomiesten treffeistä) ja kun homo saapuu paikalle, näitä on potkittu joukolla henkihieveriin.
Australia tiukensi juuri lakeja, joissa tämä on tuomion koventamisperuste, koska asiasta on tullut epidemia. Viimeisen 3 vuoden aikana yli 80 homoseksuaalia on pahoinpidelty vakavasti Sydneyn alueelle. Tekijöinä ovat aina sama ISIS:iä kannattavat nuorisojengit. Teot kuvataan usein videolle, tyhmiä kun ovat, joka edistää kiinnijäämistä. Homoille on jäänyt pysyviä ruumiinvammoja esim. kasvoihin. Ei se heitä heteroiksi muuta, toisin kuin jotkut juntit luulevat.
Eli jotkut arvoistani ovat hieman MAGA-henkisiä, tai PS-henkisiä. Onhan meillä kaksi homoa Persu-edustajaakin. Joakim Vigelius ja Sebu Tynkkynen. Ymmärrän miksi he ovat lähteneet PS riveihin. Muslimit ovat uhka länsimaalaiselle elämäntavalle, ihan siinä missä Venäjäkin on.
Homoseksuaalisuus ei ole minun vikani, ja olisin halunnut olla hetero enemmän kuin mitään muuta. On todella väärin ja suorastaan oikeusmurha, että kaltaisiani ihmisiä syrjitään. MUTTA se että on homoseksuaali, ei vapauta yhteiskunnallisista vastuista. Ja yksi niistä vastuista on maanpuolustus.
On toisaalta kyllä Suomikin täynnä juntteja jotka ovat sitä mieltä että selkäsaunalla homous lähtee.
En kummankaan. Maga-sakki on pienimunaisia typeriä amerikkalaisia inceleitä ja lgbtq-väkeä ei ole minulle edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus! Tsemppiä, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
T. Perussuomalainen nainen
Jos voisin ottaa kirjainjengistä vain kolme ensimmäistä, niin olisi varmaan paljonkin yhteistä.
MAGA. Olen oikeistolainen, kristitty ja valkoinen eurooppalainen. En näe mitään pahaa kolonialismissa, koska se sai esim. alkuasukkaat lopettamaan uhrilahjojen suorittamisen. Kuinka sairasta on leikata 12-vuotiaan tytön pää, heittää se alas temppelistä ja luulla, että se tuo sadetta?
MAGA 100 prosenttisesti.
N25