Mitä voi tehdä 11-vuotiaan synttäreillä?
Mun tytär täyttää tänään ykstoista, joten pitäs keksii jotain tekemistä kaverisynttäreille.Vieraita tulee 3
AP
Kommentit (42)
Se on disco eikä dicko vai mitä ikinä kirjoittikaan
T: kommentteihin ei tarvii kirjottaa nimeä✨
Piän noin viikon päästä synttärit täytän 11. Ajoin kutsua joku 6 tyyppiin en tiiä mitä tehtäisiin.
Piän ne synttärit kotona.
Meillä oli juuri 12v kaverisynttärit kotona. Aikuiset lähti pois juhlien ajaksi ja lapset sai olla keskenään. Tuon ikäisenä keksivät jo omaa ohjelmaa kivasti, kun aikuiset laittaa tarjoilut pöytään. Hauskaa oli kaikilla.
Ite täytän 11 v ens viikolla enkä oo keksinyt mitään tekemistä synttäreille
Dick-o synttärit, parasta 11-v viihdettä.
Mä täytän kans kolmen viikon pääst ykstoist ja ihan samanlainen meno kun kaikkina muinakin vuosina? Kuus vierast, kaikki tulee meille, leikitään kotia, avataan lahjoja, lauletaan/tanssitaan musan tahtiin, syödään herkkuja. Mä en TOD halua minnekkään elokuvasynttäreille!!
Tuon ikäisen luulisi jo itsekin osaavan kysyttäessä kertoa mitä haluaisi vieraiden kanssa tehdä.
Joku hyvä leffa, kivoi herkkui, pullon pyöritystä, karaokea, jokainen pukeutuu sellaiseksi hahmoksi, joka haluaisi olla juhliin. Pyjamapartyt, nallebileet tai hello kitty bileet, animeteema: sushikarkkilaatikko ja animeleffoja katsotaan, piilotetaan pihalle jotakin, mistä kartta ja se etsitään, vasta sitten herkutellaan esim. Kehutaan kaveria, miksi toinen on niin ihana tai missä toinen on tosi taitava. Lähdetään kirpparille ja ostetaan kaverille joku lahja sieltä, hinta raja. Tai sama esim Normal kaupasta. Käydään jossain huvipaikassa superpark, trampoliinipark ja jossain syömässä. Järjestetään picnic jossain ihmepaikassa, luolassa/ rannassa/metsässä, "vuorella" ja pidetään ohjelmanumeroita siellä, eväät mukana ja annetaan lahjat siellä.
Itse olen sitä mieltä , että kyllä 11- vuotiaatkin voivat viettää synttäreitä kotona. Myös synttärit ,joilla leikitään. Toki monea ei enää kiinnosta ,mutta jos kiinnostaa, niin en näe syytä ,että miksi ei voisi järjestää. Täytin 5 vuotta sitten 11 ja kaikkia kiinnosti vielä leikkiminen. Pidin siis leikkisynttärit ja kaikki viihtyivät ,eikä valituksia ole tullut. Tietenkin se riippuu ihmisestä ,mutta sanon vain , että jos lapsi ei halua vielä 11- vuotiaana olla teini niin pitäkää se lapsena.
Leikitään aarteenetsintää alasti.
Hankkia lisää kakkuja ja aikuinen syö yhden kakun itse kokonaan. Nälkä.
mun synttäreille tulee ennustaja/mun äiti, puku kilpailu, kahoot ja just dance. Sit viel yökyläsynttärit
Moi aijjon pittää yökylä synttärit meidän oman talon viereisessä talossa kutsun sinne 3 mun kaveria mut en tiiä mitä pitäisi tehdä siel syttäreil ja täytän siis 11v
omat synttärit (11v) on vajaa kuukauden päästä ja ite ainakin haluisin pitää näin korona aikana synttärit omassa pihassa esim. laskea mäkee,hiihtää. Mä ja mun sisko ollaan tehty latu ja pulkkamäki meidän pihaan