Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä 11-vuotiaan synttäreillä?

Vierailija
29.10.2011 |

Mun tytär täyttää tänään ykstoista, joten pitäs keksii jotain tekemistä kaverisynttäreille.Vieraita tulee 3

AP

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat synttärit (11v) on vajaa kuukauden päästä ja ite ainakin haluisin pitää näin korona aikana synttärit omassa pihassa esim. laskea mäkee,hiihtää. Mä ja mun sisko ollaan tehty latu ja pulkkamäki meidän pihaan

Vierailija
22/42 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on disco eikä dicko vai mitä ikinä kirjoittikaan

T: kommentteihin ei tarvii kirjottaa nimeä✨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piän noin viikon päästä synttärit täytän 11. Ajoin kutsua joku 6 tyyppiin en tiiä mitä tehtäisiin.

Piän ne synttärit kotona.

Vierailija
24/42 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri 12v kaverisynttärit kotona. Aikuiset lähti pois juhlien ajaksi ja lapset sai olla keskenään. Tuon ikäisenä keksivät jo omaa ohjelmaa kivasti, kun aikuiset laittaa tarjoilut pöytään. Hauskaa oli kaikilla.

Vierailija
25/42 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite täytän 11 v ens viikolla enkä oo keksinyt mitään tekemistä synttäreille

Vierailija
26/42 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dick-o synttärit, parasta 11-v viihdettä.

Vierailija
27/42 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kans kolmen viikon pääst ykstoist ja ihan samanlainen meno kun kaikkina muinakin vuosina? Kuus vierast, kaikki tulee meille, leikitään kotia, avataan lahjoja, lauletaan/tanssitaan musan tahtiin, syödään herkkuja. Mä en TOD halua minnekkään elokuvasynttäreille!!

Vierailija
28/42 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
29/42 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks

Vierailija
30/42 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen luulisi jo itsekin osaavan kysyttäessä kertoa mitä haluaisi vieraiden kanssa tehdä.

Vierailija
31/42 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä leffa, kivoi herkkui, pullon pyöritystä, karaokea, jokainen pukeutuu sellaiseksi hahmoksi, joka haluaisi olla juhliin. Pyjamapartyt, nallebileet tai hello kitty bileet, animeteema: sushikarkkilaatikko ja animeleffoja katsotaan, piilotetaan pihalle  jotakin, mistä kartta ja se etsitään, vasta sitten herkutellaan esim. Kehutaan kaveria, miksi toinen on niin ihana tai missä toinen on tosi taitava. Lähdetään kirpparille ja ostetaan kaverille joku lahja sieltä, hinta raja. Tai sama esim Normal kaupasta. Käydään jossain huvipaikassa superpark, trampoliinipark ja jossain syömässä. Järjestetään picnic jossain ihmepaikassa, luolassa/ rannassa/metsässä, "vuorella" ja pidetään ohjelmanumeroita siellä, eväät mukana ja annetaan lahjat siellä.

Vierailija
32/42 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä , että kyllä 11- vuotiaatkin voivat viettää synttäreitä kotona. Myös synttärit ,joilla leikitään. Toki monea ei enää kiinnosta ,mutta jos kiinnostaa, niin en näe syytä ,että miksi ei voisi järjestää. Täytin 5 vuotta sitten 11 ja kaikkia kiinnosti vielä leikkiminen. Pidin siis leikkisynttärit ja kaikki viihtyivät ,eikä valituksia ole tullut. Tietenkin se riippuu ihmisestä ,mutta sanon vain , että jos lapsi ei halua vielä 11- vuotiaana olla teini niin pitäkää se lapsena. 

Vierailija
33/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkinäinen puhelin tai limboa 

Vierailija
34/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radalle kokeilemaan ampumista.

Vierailija
35/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään aarteenetsintää alasti.

Vierailija
36/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkia lisää kakkuja ja aikuinen syö yhden kakun itse kokonaan. Nälkä.

Vierailija
37/42 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 

Vierailija
38/42 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun synttäreille tulee ennustaja/mun äiti, puku kilpailu, kahoot ja just dance. Sit viel yökyläsynttärit

Vierailija
39/42 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet nyt?

Vierailija
40/42 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi aijjon pittää yökylä synttärit meidän oman talon viereisessä talossa kutsun sinne 3 mun kaveria mut en tiiä mitä pitäisi tehdä siel syttäreil ja täytän siis 11v 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän