Älä lämmitä koskaan näitä ruokia uudelleen. Huh miten riipaisi kun aina olen lämmittänyt ja säilyttänyt useamman päivän.
Mitä mieltä olette tästä mielipiteestä?
Älä lämmitä koskaan näitä ruokia uudelleen. Minä kyllä lämmitän ja syön monta päivää jääkaapissa säilytettyjä ruokia.
-Kanaa (syö kylmänä jos jääyli, no en syö)
-Sienet ( sama teksti)
Peruna (usomatonta, säilytän monta pöivää ja paistan)
Pinaatti (pinaatista aloin ottaa selvää, söin kolmena päivänä lämmitettynä)
Punajuuri (sama teksiti kuin ylhäällä)
Selleri (sama teksiti)
Persilja (sama teksit)
Kommentit (34)
Persiljakin muuttuu. Nyt meni miettimiseksi koko ruuan säilyttäminen.
Kananmunaa ei lämmittää jälkeenpäin. Mutta eikö tässä ole jo bakteereistakin kyse.
Mielipiteen voi jättää huomiotta. Ruokien lämmittäminen on normaalia.
Syön niin kauan, kuin on syömäkelpoista. Jääkaappini on erittäin kylmä.
Normaalia on lämmittäminen. Ja useampana päivänä syödään samaa keittoa tai kanankoipia.
Itse just lämmitin neljä päivää vanhaa keittoa, jossa oli niitä perunoitakin.
Missä noin sanotaan? Ja puhutko tässä nyt jäähtyneen ruuan uudelleen lämmittämisestä (ehdoton ei), vai oikeaoppisesti säilötyn jääkaappiruuan lämmittämisestä? (Yleisesti todettu turvalliseksi)
"Itse just lämmitin neljä päivää vanhaa keittoa, jossa oli niitä perunoitakin."
Sama täällä.
Tässä nitriitti ja akrylamidi ja näillä peloteltu jo monta vuotta. Perunoita ei tulisi säilyttää jääkaapissa. Laihduttaja tulisi kuoria perunat ja seisottaa kylmässä vedessä jääkaapissa yön yli, jotta hiilihydraateista osa muuttuisi tärkkelykseski, joka poistuu elimistöstä sellaisenaan.
Mikä tuossa riipaisee? Jos on aina toiminut noin, eikä siitä ole mitään seurannut, voi jatkaa samaan tyyliin.
Minusta, olen Ap , tuo nartikkelin sisältö on liian tiukka. Minä olen lapsesta saakka syönyt ja syön yhä perinteisellä tavalla. Tuo sana perinteinen on minusta turvallinen.
Mikrolla uudelleen lämmitettyihin perunoihin tulee kyllä outo sivumaku.
Miten me ei olla kaikki jo kuoltu? Älä syö sitä, älä säilytä ruokia näin, oletko aina pyyhkinyt peppusi väärin, osaatko oikeasti hengittää, asiantuntijan vinkit miten istua oikeaoppisesti...
Jos peruna on keitetty viime vuonna niin, juu, ei kannata syödä, mutta kuka EI ole syönyt pyttipannua joka on tehty eilisistä perunoista ja muista jääkaapin jämistä?
En ihmettele, että maailma ja ihmiset on ihan sekaisin. Niin käy, jos ottaa joka some-vinkaisun tosissaan, eikä edes yritä ajatella itse. Ennen järjen käyttö oli suotavaa, nyt pitää alkaa uskoa, ettei kaikilla ole mitä käyttää.
"Mikrolla uudelleen lämmitettyihin perunoihin tulee kyllä outo sivumaku."
Ai. Minä taas tykkään vielä enemmän, kun lämmittää mikrossa.
Nykyisessä yhteiskunnassa ei saisi mitään ajatella itse, mutta eihän niitä otsikoita lehdissä tarvitse avata.
No meillä ainakin keitetään iso annos kerralla ja sitten lämmitetään. Ei tarvitse joka päivä seisoa hellan ääressä.
on koostumuksen muuttumista ja nitraattia ja nitriittiä .