IKINÄ ei pitäisi tilata mitään kännissä!
Tilasin kengät ja niitä tuleekin nyt kolmet.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ostanut autoa.
- ap
Autoja :D
Sekin! Joku ropponen, joka hajoaa heti ja on paalikunnossa.
Menin joskus krapulassa aamulla tupakalle ja oven edessä oli mäkkärin ruokakassi ja pitsa, olin siis onnistunut räkäkännissä tilaamaan kahdesta paikasta ruokaa ja sammunut, en kuullut edes ovikelloa.
Ikävin kokemus itselläni, tilasin matkan kuudelle hengelle. Varausmaksun jouduin maksamaan, muistaakseni 400-500 hujakoilla.
Minäkin olin takavuosina usein kännissä ja tykkäsin silloin ostella kaikkea nettikirppareilta.
Kyllä vitutteli, kun olin ostanut jonkun kuppaisen säästöpossunkin ja kun muistelin syytä ostokseeni, että alankin keräillä semmoisia niinkuin oikeat keräilijät, että olisi hieno kokoelma kirjahyllyssä.
Kyllä ei keräilyharrastus onneksi edennyt sen pidemmälle ja jäi jälkipolvillekin vähemmän kaatikselle kuskattavaa.
Lopetin sen pämppäämisen ja vasitenkin sen ostelemisen, kun onnekseni joku huijari lopulta vapautti minut vähistä roposistani.
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt noita kenkiä jo varmasti 15 vuotta ja nyt sekosin, kun ne näin. 😢
- ap
No hyvähän se sit on, että on varakenkiäkin?
Vierailija kirjoitti:
Ostin joskus huppelissa käärmekuvioiset korolliset kumisaappaat niiteillä. Tämä tarina on muuten tosi.
Noihan on kuitenkin hyvin tarpeelliset, vaikka marjastaessa tai jossain vaelluksella.
Vierailija kirjoitti:
Huusin kerran kännissä huutokaupoista auton 600km päästä oli se karmee morkkis aamulla ja autokin oli romu
Pojalleni kävi huonosti autokaupoissa. Hän kysyi isältään, että lähetäänkö hakemaan auto Vaasasta? No lähtivät sitten. Pirssi kosahti jo puolimatkassa. Saivat sen kumminkin nilkutettua Keski-Suomeen. Pari viikkoa pystyi ajelemaan ja sitten motarilla alkoi työntämään semmosta ussakkaa, että siihen se oli jätettävä. Sen jälkeen ilmoitin, että en halua tietää vastaavista kokemuksista.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ostin joskus huppelissa käärmekuvioiset korolliset kumisaappaat niiteillä. Tämä tarina on muuten tosi.
Mä morjestin naapuria ilman mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan on kuitenkin hyvin tarpeelliset, vaikka marjastaessa tai jossain vaelluksella.
Ainakin käärmeet pitää omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että teidän kokemuksenne auttaa minua?
- ap
Vertaistukea!😁
Humalaan pääsy maksaa hirveästi, eikä vaikuta käytökseeni millään tavoin. Miksi siis juon? Ei se seurakaan ole niin hyvää, että oikeuttaisi juomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että teidän kokemuksenne auttaa minua?
- ap
Vertaistukea!😁
Niinpä. On lohduttavaa huomata, että muillekin tapahtuu jotain noloa. Kiitos, kun olette jakaneet törttöilyjänne. Nyt on paljon helpompi painaa pää tyynyyn ja kyse oli vain kengistä.
- ap
En muista tilanneeni kännissä koskaan mitään. Siitä huolimatta niitä paketteja vaan välillä saapuu postiin, sisältö ihan mitä sattuu.