Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://sofia-belorf.com/about/
Kivasti näkyy nännit läpi 👍🏼
Martinalla nuo olisivat vyötäröllä
Martina ei olekaan seksityöläinen. Seksinukella on yleensä oltava pystyt, muuten ei palkka juokse.
Martina olisikin liian vanha moiseen
Ihailusi kohde näyttää taas näyttäneen oikean luontonsa. Kusetti podcastin porukkaa peräti kaksi kertaa, kun ei ensin saapunut nauhoituksiin, mutta illalla se oli nähty terassilla kuitenkin, eli ei ollut sairaanakaan. Toinenkaan kerta ei tuonut tulosta, vaan naikkonen perui tuntia ennen lähetystä ja tuotantotiimi oli toodella ihmeissään. Yksi tosin kertoo, että mielessä kävi aavistus tästä. Looorttonen ilmoitti että on sairas ja lentää kotiinsa. Ehkä tajusi, että sille nauraa koko Suomi? Tai ei voinut mennä, kun maksaja on häipynyt Miamiin ja naikkonen jäänyt taas hernaripurkkiaan nuolemaan?
En katso jaksakaan tuota itsekästä lokkia.
Eikö tää ole ulosotossa? Luin jonkin otsikon tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovatkin yököttäviä, mutta pakko oli katsoa, jotta tietää mistä täällä puhutaan. Miten alas ihmisparka voi valheiden verkossa vajotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7-päivää lehden toimittajat niin tilannetajuttomia, hyväuskoisia vai avuttomia, etteivät tee paljastusjuttuja? Vai onko taustalla jokin muu agenda?!
The Sun lehti olisi paljastanut ties mitä, kaivaneet ja kaivaneet kaikki päivänvaloon.
The Sun lehti kuvasi Blörfin Lontoon kaduilla reisisaappaat jalassa, menossa hotelliin, hintalaput vilkkui vaan saappaiden pohjissa kun asteli muiden naisten perässä sen vapaaottelijan ja kavereidensa luokse.
Eikös yksi niistä naisista antanut jonkun haastattelunkin, missä kertoi palkkiosumman ja sanoi, että on täysin puhkinssittu. Siivoojat oli olleet kauhuissaan siellä hotellilla siitä infernaalisesta menosta, tiesi joku lehti kertoa.
Linkki?
Mitäs tästä nyt onkaan aikaa, kymmenen vuottako? Eipä tullut arkistoitua tuota lehtiartikkelia, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovatkin yököttäviä, mutta pakko oli katsoa, jotta tietää mistä täällä puhutaan. Miten alas ihmisparka voi valheiden verkossa vajotakaan.
SINÄ ITES OLET VAJONNUT HYVIN ALAS KU LUET NÄITÄ JA VIELÄ VIITSUT TÄNNE KIRJOITELLA. OLET HYVINPIMEE. 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ ITES OLET VAJONNUT HYVIN ALAS KU LUET NÄITÄ JA VIELÄ VIITSUT TÄNNE KIRJOITELLA. OLET HYVINPIMEE. 🤮🤮🤮
Älä nyt Sofia viitsi, ei sinun ole mikään pakko keikkua palstalla :) Maksa nyt vaikka ekana se ulostotto pois, kuulitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt Sofia viitsi, ei sinun ole mikään pakko keikkua palstalla :) Maksa nyt vaikka ekana se ulostotto pois, kuulitko?
Anne Anne, rauhoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7-päivää lehden toimittajat niin tilannetajuttomia, hyväuskoisia vai avuttomia, etteivät tee paljastusjuttuja? Vai onko taustalla jokin muu agenda?!
The Sun lehti olisi paljastanut ties mitä, kaivaneet ja kaivaneet kaikki päivänvaloon.
The Sun lehti kuvasi Blörfin Lontoon kaduilla reisisaappaat jalassa, menossa hotelliin, hintalaput vilkkui vaan saappaiden pohjissa kun asteli muiden naisten perässä sen vapaaottelijan ja kavereidensa luokse.
Eikös yksi niistä naisista antanut jonkun haastattelunkin, missä kertoi palkkiosumman ja sanoi, että on täysin puhkinssittu. Siivoojat oli olleet kauhuissaan siellä hotellilla siitä infernaalisesta menosta, tiesi joku lehti kertoa.
Linkki?
Mitäs tästä nyt onkaan aikaa, kymmenen vuottako? Eipä tullut arkistoitua tuota lehtiartikkelia, sori siitä.
Joku laittoi jonkun linkin tässäkin ketjussa koska luin siitä tuosta kenkien pohjassa olevista hintalapuista ja siivoojien kommenteista jne. Mistään muualta en ole sitä lukenut kuin täältä. Oli itselle ihan uusi juttu niin kuin moni muukin asia joista täällä puhuttu. Oon hyvin laiska tämän kaltaisissa jutuissa itse hakemaan mitään. Tuskin edes mitään löytäisin.
Se on joko jo poistettu tästä ketjusta tai löytyy tuolta jostain jos jaksaa käydä läpi koko ketjun Tuloksena saattaa vaivan jälkeen silti olla ettei mitään enää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne Anne, rauhoitu
:D kaikkesi sinä yrität, ottaa varmaan jo koville tuota lorttoa yhä puolustaa, Martina Aitolehteen turvaten :D Olisiko aika jo lopettaa, kun idolisi alemmas vaan vajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Joku laittoi jonkun linkin tässäkin ketjussa koska luin siitä tuosta kenkien pohjassa olevista hintalapuista ja siivoojien kommenteista jne. Mistään muualta en ole sitä lukenut kuin täältä. Oli itselle ihan uusi juttu niin kuin moni muukin asia joista täällä puhuttu. Oon hyvin laiska tämän kaltaisissa jutuissa itse hakemaan mitään. Tuskin edes mitään löytäisin.
Se on joko jo poistettu tästä ketjusta tai löytyy tuolta jostain jos jaksaa käydä läpi koko ketjun Tuloksena saattaa vaivan jälkeen silti olla ettei mitään enää löydy.
Minä luin aikoinaan jutun noista polven yli saappaista, ja koko tuosta Conor Mc Gregorin hotellisessiosta. Kuvassa, lehden jutussa siis, Sofia taapertaa hotellin ovelle minihameessa, hintalaput saapikkaiden pohjissa. Ja juttu oli yleisesti vaikka missä, seiskassa nyt ainakin. Tekoäly kertoi, että heitä oli 6 miestä ja tilasivat 10 valittua naista seurueeseensa ja linnoittautuivat hotellisviittiin, todella yksityisissä puitteissa. Jokainen voi kuvitella mitä siellä tehtiin. Varmaan keskustelivat Conorin urheilusuorituksista, kenties?
Siivoojista oli myös juttu, joku oli antanut lausunnon, samoin yksi vieraista kertoi olleensa täysin reporankana, mutta maksettu oli hyvin. Ja nämä siis ihan luin, en kuvitellut.
Näytti olleen v. 2017, aika vaikeaa enää löytää.
Minun mielestäni Sofia on harvinaisen kaunis, ja tällä kauneudellaan lumoaa miehet.
On valitettavaa että pää onkin sitten tyhjää täynnä ja luonne tuntuu olevan sekä ahne
että ilkeä. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Sofia on harvinaisen kaunis, ja tällä kauneudellaan lumoaa miehet.
On valitettavaa että pää onkin sitten tyhjää täynnä ja luonne tuntuu olevan sekä ahne
että ilkeä. Sääli.
No eihän se ole ainuttakaan fiksua ja rehellistä ja etenkään naista kunnioittavaa miestä saanut itselleen. huumeveikkoja ja alkkareita, väkivaltaa ja valhetta, siinnä Sofian romantiikkaa. Mutta laukku, se on kuin laastari haavaan ja kipsi murtumaan, se lohduttaa ja hiilaa, ihan kaiken. Saa lyödä ja pettää, kunhan käteen isketään aina uusi merkkiliikkeen kassi.
Olen vuosien aikana huomannut yhden asian, jota kukaan ei uskalla sanoa ääneen: mies menestyy treffeillä paljon paremmin, kun hän puhuu naiselle kuin viisivuotiaalle lapselle.
Tarkoitan sitä, että älä oleta hänen jaksavan seurata pitkiä selityksiä, monimutkaisia kokonaisuuksia tai syvällistä pohdintaa. Puhu todella hitaasti, yksinkertaisesti ja hymyile paljon. Kehu pienistäkin asioista. Kysy helppoja kysymyksiä. Vaihda aihetta usein.
Kummasti keskustelu alkaa sujua.
Olen kokeillut molempia. Kun kohtelin treffikumppania tasavertaisena aikuisena, keskustelimme politiikasta, taloudesta, historiasta ja työelämästä. Tunnelma lässähti.
Kun taas menin “eskarilinjalla”, kaikki muuttui. “Vau, onpa hieno mekko!” “Mikä jäätelömaku on sun lemppari?” “Arvaa mitä hauskaa mulle tapahtui tänään!”
Yhtäkkiä ilta oli “ihan paras”, nainen nauroi koko ajan ja halusi nähdä uudestaan.
Moni nainen väittää haluavansa älykkään miehen. Todellisuudessa hän haluaa miehen, joka tekee olosta mahdollisimman vaivattoman eikä pakota ajattelemaan liian vaikeita asioita.
Siksi monet insinöörit ja menestyneet miehet ihmettelevät, miksi he jäävät ilman toisia treffejä samalla kun rento supliikkimies vie potin.
Ehkä ongelma ei ole miehissä. Ehkä ongelma on siinä, että miehet yliarvioivat sen, kuinka monimutkaista keskustelua treffeillä oikeasti kannattaa käydä. Ei viisivuotias lapsikaan halua keskustella politiikasta tai liike-elämän kiemuroista. Sitä kiinnostaa jäätelö ja värikynät.
Väittäkää vastaan, mutta omien kokemusteni perusteella yksinkertaistaminen toimii lähes aina paremmin kuin syvällisyys.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien aikana huomannut yhden asian, jota kukaan ei uskalla sanoa ääneen: mies menestyy treffeillä paljon paremmin, kun hän puhuu naiselle kuin viisivuotiaalle lapselle.
Tarkoitan sitä, että älä oleta hänen jaksavan seurata pitkiä selityksiä, monimutkaisia kokonaisuuksia tai syvällistä pohdintaa. Puhu todella hitaasti, yksinkertaisesti ja hymyile paljon. Kehu pienistäkin asioista. Kysy helppoja kysymyksiä. Vaihda aihetta usein.
Kummasti keskustelu alkaa sujua.
Olen kokeillut molempia. Kun kohtelin treffikumppania tasavertaisena aikuisena, keskustelimme politiikasta, taloudesta, historiasta ja työelämästä. Tunnelma lässähti.
Kun taas menin “eskarilinjalla”, kaikki muuttui. “Vau, onpa hieno mekko!” “Mikä jäätelömaku on sun lemppari?” “Arvaa mitä hauskaa mulle tapahtui tänään!”
Yhtäkkiä ilta oli “ihan paras”, nainen nauroi koko ajan ja halusi nähdä uudestaan.
Moni nainen väittää haluavansa älykkään miehen. Todellisuudessa hän haluaa miehen, joka tekee olosta mahdollisimman vaivattoman eikä pakota ajattelemaan liian vaikeita asioita.
Siksi monet insinöörit ja menestyneet miehet ihmettelevät, miksi he jäävät ilman toisia treffejä samalla kun rento supliikkimies vie potin.
Ehkä ongelma ei ole miehissä. Ehkä ongelma on siinä, että miehet yliarvioivat sen, kuinka monimutkaista keskustelua treffeillä oikeasti kannattaa käydä. Ei viisivuotias lapsikaan halua keskustella politiikasta tai liike-elämän kiemuroista. Sitä kiinnostaa jäätelö ja värikynät.
Väittäkää vastaan, mutta omien kokemusteni perusteella yksinkertaistaminen toimii lähes aina paremmin kuin syvällisyys.
Minua kiinnostaa se, että millaisista piireistä ja paikoista olet nuo treffikumppanisi etsinyt, tai missä heitä on tullut vastaan?
Itse olen täysin päinvastainen ja rakastan väittelyitä ja pitkiä keskusteluja, joissa asiaa viedään yhä vaan eteenpäin, kohti suurta huipentumaa, analysoiden ja pohtien eri variaatioita, maustettuna hyvällä huumorilla ja rennolla tunnelmalla.
Minä pitäisin kyllä kaveria aika yksinkertaisena, jos kuulisin yhtäkkiä mikä on sun jätskimaku-tyyppistä jutustelua ja saisin lapsenomaista kohtelua. Toki tällaisiakin asioita voi kysyä, mutta ehkä siihen sopivassa tilanteessa, kun halutaan myös hullutella. Ei kuitenkaan keskustelun tai treffitunnelman peruspilarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että ilkeä. Sääli.
No eihän se ole ainuttakaan fiksua ja rehellistä ja etenkään naista kunnioittavaa miestä saanut itselleen. huumeveikkoja ja alkkareita, väkivaltaa ja valhetta, siinnä Sofian romantiikkaa. Mutta laukku, se on kuin laastari haavaan ja kipsi murtumaan, se lohduttaa ja hiilaa, ihan kaiken. Saa lyödä ja pettää, kunhan käteen isketään aina uusi merkkiliikkeen kassi.
En ole mistään lukenut, että Niko Nousiainen olisi huumeveikko tai alkkari, joten niinkö yrität väittää? Nikon kanssa Sofia oli 2009-2017, josta melkein 6 vuotta naimisissa.
Niko Ranta-aho tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen Sofian pahoinpitelystä. Ja kaikki varmaan tietää miten Therman on sekoillut milloin missäkin ja aika usein on ollut poliisit perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että ilkeä. Sääli.
En ole mistään lukenut, että Niko Nousiainen olisi huumeveikko tai alkkari, joten niinkö yrität väittää? Nikon kanssa Sofia oli 2009-2017, josta melkein 6 vuotta naimisissa.
Niko Ranta-aho tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen Sofian pahoinpitelystä. Ja kaikki varmaan tietää miten Therman on sekoillut milloin missäkin ja aika usein on ollut poliisit perässä.
Joo joo, ei ollut. Mitä nyt petti sitä Nooraa, avokumppaniaan, Turkin matkalla, tiesivät palstan tietäjät aikoinaan kertoa. Silloin oli Sofiakin toisenlainen ja itse kutsuu suhdettaan Nikoon joksikin teiniavioliitoksi.
Kyse on aikuisuuden miehistä. Hänen sanojaan nuo olivat, vaikka samanlainen ahne laukkujen esittelijä jo silloinkin oli. Kun Niken rahat loppuivat, nosti Sohvi kytkintä. Ja tuosta se on vaan kiihdyttänyt tahtia, silmät pyörii päässä kuin vauhkoontuneella oriilla ja narisee "sadoista miljoonista", varatun aviomiehen rahoista.
Löytyi vanha juttu, jossa Noora kertoo Nikon olleen epärehellinen, pettäneen ja oli myös joitain rahasotkuja. Oli pyytänyt Nikoa olemaan tuomatta naisia heidän kotiin, kun hän vielä asui siellä, ennen kuin pääsi muuttamaan. Niko toi sinne Belörffin, pyynnöstä huolimatta.
Lisäksi Noora kertoi Nikon jääneen hänelle 2 tonnia velkaa. Nooran mukaan hän itse kävi useammassa paikassa töissä ja rahoitti heidän elämisensä.
Eli ei kovin hyvä saalis.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi vanha juttu, jossa Noora kertoo Nikon olleen epärehellinen, pettäneen ja oli myös joitain rahasotkuja. Oli pyytänyt Nikoa olemaan tuomatta naisia heidän kotiin, kun hän vielä asui siellä, ennen kuin pääsi muuttamaan. Niko toi sinne Belörffin, pyynnöstä huolimatta.
Lisäksi Noora kertoi Nikon jääneen hänelle 2 tonnia velkaa. Nooran mukaan hän itse kävi useammassa paikassa töissä ja rahoitti heidän elämisensä.
Eli ei kovin hyvä saalis.
Ketä on Noora?
Sofian kollegako siellä yrittää epätoivoisesti puolustaa omiaan? :'D