Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä ketjua vedetään aina esiin, tälläkin ihmisellä on läheisiä annettaisiin olla. Aikuinen nainen on itse tiensä valinnut, eikö? Vastaa ihan itse tekemistään!
Vai että oikein läheisiä? Kyllä se on polttanut kaikki sillat takanaan. Jokaista vastaantulijaa ja läheistä on käyttänyt hyväksi. Niin miehiä kuin naisiakin. Sevelius majoitti saunatuvalla, Rantiksen sisko luksuskämpässään, Timben asunnoissa parissakin loisi, Steffu maksoi hotellin toisensa perään, marbellan huvilalla nuuskutteli, eikä edes avaimia annettu, Martinaa se puukotti kunnolla selkään ja kaikkea ei tiedetä edes.
Eipä ole enää Sieppi & co kavereina. Yksinään kittaa drinksuja ja alakuloisen näköisenä odottelee josko olis taas need to fuck. Julkista tietoa sieltä ukon avioero-oikeudenkäynnistä, tekstarit julkaistu.
Juu, toki vastaa, Rantis kai maksoi ulosotot, ja ilman sitä olisi valtiolle vieläkin verovelkaa. Sekin on rikollista, jätti verot maksamatta vaikka tienasi hetkellisesti hyvin.
Kaikki tiedot olleet lehdissä. Ei siis mitään mutua tai kunnianloukkauksia.
Niin, mutta mitä sinä itse saat siitä että jatkuvasti postaat näitä samoja juttuja.
Tuleeko sulle hyvä mieli vai mikä on kannustimena näille sadoille samankaltaisille postauksille.
Eräässä ketjussa täällä JaloTiinan piinaaja paljasti oman raivokkaan kateutensa. Sanoi että JaloTiina on saanut kaiken ilmaiseksi mutta hän ei vaikka on yrittänyt vaikka jos mitä, siksi kokee oikeudekseen haukkua JaloTiinaa. Onko sulla sama motiivi?
Kerron sinulle oleellisen eron Tiinan ja ihailusi kohteen välillä:
Tiina on tervepäinen ja tekee töitä. Hän ei kellu ulosottoveloissa eikä näytä vahanaamaiselta kapselihuulelta, joka kaiken päälle iskee muiden miehiä. Hän on herttainen, oikeasti nätti ja kunnollinen nainen. Suloinen.
Ja sitten on tämä toinen. Feikkiä, feikkiä, valhetta, feikkiä, mulle kaikki, otan sun kodin, otan sun miehen, olen feikkikardaaashianruusilablööörff. Tällainen syntyy vain kerran vuosisadassa, tämä täti on ilmiö Dubain duunarien tähtitaivaalla. Miksi leffoja katsotaan? Miksi kirjoja luetaan? Miksi viihde hauskuuttaa?
Ei, en halua olla maksullinen herpespimppi, ei en halua kerjätä ja myydä itseäni, ei ei ja vielä kerran ei! Sinä ilmeisesti koet ja näet jotain mistä tuolle voisi olla kateellinen?
Kammottavaa!
Tiinahan on Suomen kauneimpia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä ketjua vedetään aina esiin, tälläkin ihmisellä on läheisiä annettaisiin olla. Aikuinen nainen on itse tiensä valinnut, eikö? Vastaa ihan itse tekemistään!
Vai että oikein läheisiä? Kyllä se on polttanut kaikki sillat takanaan. Jokaista vastaantulijaa ja läheistä on käyttänyt hyväksi. Niin miehiä kuin naisiakin. Sevelius majoitti saunatuvalla, Rantiksen sisko luksuskämpässään, Timben asunnoissa parissakin loisi, Steffu maksoi hotellin toisensa perään, marbellan huvilalla nuuskutteli, eikä edes avaimia annettu, Martinaa se puukotti kunnolla selkään ja kaikkea ei tiedetä edes.
Eipä ole enää Sieppi & co kavereina. Yksinään kittaa drinksuja ja alakuloisen näköisenä odottelee josko olis taas need to fuck. Julkista tietoa sieltä ukon avioero-oikeudenkäynnistä, tekstarit julkaistu.
Juu, toki vastaa, Rantis kai maksoi ulosotot, ja ilman sitä olisi valtiolle vieläkin verovelkaa. Sekin on rikollista, jätti verot maksamatta vaikka tienasi hetkellisesti hyvin.
Niin, mutta mitä sinä itse saat siitä että jatkuvasti postaat näitä samoja juttuja.
Tuleeko sulle hyvä mieli vai mikä on kannustimena näille sadoille samankaltaisille postauksille.
Eräässä ketjussa täällä JaloTiinan piinaaja paljasti oman raivokkaan kateutensa. Sanoi että JaloTiina on saanut kaiken ilmaiseksi mutta hän ei vaikka on yrittänyt vaikka jos mitä, siksi kokee oikeudekseen haukkua JaloTiinaa. Onko sulla sama motiivi?
Tiina on tervepäinen ja tekee töitä. Hän ei kellu ulosottoveloissa eikä näytä vahanaamaiselta kapselihuulelta, joka kaiken päälle iskee muiden miehiä. Hän on herttainen, oikeasti nätti ja kunnollinen nainen. Suloinen.
Ja sitten on tämä toinen. Feikkiä, feikkiä, valhetta, feikkiä, mulle kaikki, otan sun kodin, otan sun miehen, olen feikkikardaaashianruusilablööörff. Tällainen syntyy vain kerran vuosisadassa, tämä täti on ilmiö Dubain duunarien tähtitaivaalla. Miksi leffoja katsotaan? Miksi kirjoja luetaan? Miksi viihde hauskuuttaa?
Ei, en halua olla maksullinen herpespimppi, ei en halua kerjätä ja myydä itseäni, ei ei ja vielä kerran ei! Sinä ilmeisesti koet ja näet jotain mistä tuolle voisi olla kateellinen?
Kammottavaa!
Tässä ketjusssa on kyllä harvinaista porukkaa.
Missä kohtaa on sanottu että juuri sinä (tai kukaan muukaan) olisit kateellinen Sohville. Missä kohtaa sanotaan että Sohvia ja hänen elämäntapaansa ihailtaisiin.
Kerrotaan vain että Tiinan piinaaja tunnekuohussaan itse paljasti oman kateutensa.
En kyllä millään mittarilla vertaisi näitä Sohvin juttuja leffoihin, kirjoihin tai edes viihteeksi joka hauskuuttaa. Minusta näissä on hauskuus kaukana.
Mutta kuten sanoit, ilmeisesti jonkin sortin ilmiö kun kerta näin paljon juttua piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa!
Missä kohtaa on sanottu että juuri sinä (tai kukaan muukaan) olisit kateellinen Sohville. Missä kohtaa sanotaan että Sohvia ja hänen elämäntapaansa ihailtaisiin.
Kerrotaan vain että Tiinan piinaaja tunnekuohussaan itse paljasti oman kateutensa.
En kyllä millään mittarilla vertaisi näitä Sohvin juttuja leffoihin, kirjoihin tai edes viihteeksi joka hauskuuttaa. Minusta näissä on hauskuus kaukana.
Mutta kuten sanoit, ilmeisesti jonkin sortin ilmiö kun kerta näin paljon juttua piisaa.
No miksi sitten joku kommentoija kirjoittaa näin: "Jalotiinan piinaaja paljasti katkeran kateutensa, onko sinulla sama motiivi"? Tässä annetaan ymmärtää, että me oltaisiin kateellisia täällä tuolle, no jääköön sanomatta. Ja joka sivulla on vähintään yksi kateusviittaus. Joillain on mennyt järki kokonaan. Tuskin sitä on ollutkaan, Sbölörffin ihailijat ovat tunnetusti aika vajaata porukkaa. Puolustavat henkeen ja vereen, voinko sanoa "rottaa ja käärmettä", kun nehän olivat aikoinaan Steeveniltä sen hellimmän rakkauden aikaiset lempinimet.
Hassua että kuuma, kiihkeä ja niiin kadehdittava suhde päättyi naikkosen lennellessä milloin pusikkoon, milloin kadulle. Rantis piti ovensa lukossa, kun tämä raapi tekokynsillään rapussa. Marbellassa kävi portilla ulisemassa. Toivottavasti ei seuraavaksi liidä pilvenpiirtäjän katolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia kun ette oo kauniita eikä teillä rikasta miestä.
Muistutan sulle tässä, että eipä tuolla Sofiallakaan ole rikasta miestä. Sillä rikkaalla miehellä on näet vaimo ja perhe. Kun mies kyllästyy Sofiaan, niin sitten alkaa Sofialla uusi etsintä. Kiirutta sitten voi jo pukata, koska ikää Sofialla alkaa jo olemaan. Totta, hän on vielä nuori mutta kun tuolla kullakaivajien markkinoilla on paljon nuorempia, kauniimpia, fressimpiä samoilla apajilla. Kilpailu on kovaa.
Tuksullakin oli Rikas Amerikan Juutalainen Miljonääri Miamista. Joka osteli sille vaatteita ja asusteita, käytti illallisilla, vei hienoihin hotelleihin. Miehellä oli vaimo ja lapset. Tuksu kävi Dubaissakin, kuvasi aina rakennusten ravintoloiden vessoja, hissejä ja yleisiä baareja, väitti asuvansa niissä, vaikka oli vain käymässä jonkun miehen siivillä tietysti.
Tuksulla ei näytä menevän kovin hyvin nyt, vaikka lähtökohtaisesti ollut paremmat tulevaisuuden näkymät mitä Ruusila-Nousiainen-Blörfillä koska Tuksu oli E:n ylioppilas, ja pääsi korkeakouluun, minkä keskeytti. Seiskajulkisuus nousi silläkin hattuun, ja hattu on nykyään hukassa.
Tuksulla olisikin aikoinaan ollut älliä pärjätä, mutta niin vaan heitti kaiken hukkaan. On aika kauhean näköinen nykyään.
Jalotiinasta kun joku alkoi tänne kommentoida, hänestä oli yhteiskuvia Sofiaruusilan kanssa joskus, kun Sofiaruusila oli Oulussa tekemässä proteiinikahvimainosta. Tämä Sofiaruusilan mainos kuvattu Jalotiinan ja eksänsä kotona.
Oliko tuo Oulun urheiluravinne yritys Jalotiinan, vai eksämiehensä?
Kuvat Pixnobin kautta niille kellä ei ole instagramia.
https://www.picnob.com/post/3745413522336151595425/
Jalotiina,samassa kodissa ja sama proteiinikahvi
https://www.picnob.com/post/3741182150602151596641/
Saattanut poistaa noiden aikojen Sofiaruusilan yhteiskuvansa omasta instagramistaan, ja ehkä parempi niin :)) Sofiaruusila oli tympeän näköinen kuvassa, mutta Jalotiina valoisa ja iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa!
Juttua piisaa palstoilla kun tuli tuo nolo sarja jossa entinen fitnessimissi ja Ylivieskan helsinkimissi vaikutti olevan sekaisin kuin seinäkello, ja puhuvan mitä sattuu.
Samoin tuli entisestä missistä Siepistä paljon juttua palstoille kun oli ajankohtainen sen paljastuskirjan takia missä haukkui ex-avokkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvis kertoi sarjassa tuote-esittelynsä lomassa suoraan että näillä ostaisi kämpän.
Sitten lähti saman tyypin luokse Helsinkiin joka oli käymässä Dubaissa ja kun kävivät tavaroita läpi hintoineen.
Miten meinaa myydä, ilman että viranomaiset kiinnostuisivat ja eikö ne ole varastettua tavaraa jos on viety rillimieheltä, ellei rillimies ole lähettänyt myymään?
Kai sitä saamiaan lahjoja saa ihan vapaasti myydä? Ja mitä ihmeessä tuossa pitäisi viranomaisia kiinnostaa?
Ihan outo viesti.
Oletko heikkolahjainen vai yksinkertainen? Tai huumeissa??
Pitäisi olla aitoustodisteet kuten kuitit, ja Sohvi itse brassaili ettei näe luottokorttilaskuja koskaan.
Eihän se ole niitä omilla rahoilla ostanut, ja lahjoistakin pitää maksaa lahjavero jos ne ylittää 5 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvis kertoi sarjassa tuote-esittelynsä lomassa suoraan että näillä ostaisi kämpän.
Sitten lähti saman tyypin luokse Helsinkiin joka oli käymässä Dubaissa ja kun kävivät tavaroita läpi hintoineen.
Miten meinaa myydä, ilman että viranomaiset kiinnostuisivat ja eikö ne ole varastettua tavaraa jos on viety rillimieheltä, ellei rillimies ole lähettänyt myymään?
Kai sitä saamiaan lahjoja saa ihan vapaasti myydä? Ja mitä ihmeessä tuossa pitäisi viranomaisia kiinnostaa?
Ihan outo viesti.
No daa kun ei saa. Ne " lahjat " on muilla naikkosilla olleet kierrossa, on miehen oma vaimo kertonut. Koruja ja muuta luksuskamaa.
Voi tuntea Rillimiehen raivon jos menee myymään sen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako kukaan nyymeistä onko niitä Rilliksen ostamia tai lainaamia arvokelloja näkynyt Suomessa, käytettyjä kelloja myyvien liikkeiden nettisivuilla uutuuksina? Mikä se kelloliike olikaan mihin Thermannilla oli kontakti, eikö sieltä ollut Blörffillä lainassa joku kultainen timantti-Rolex niiden yhdessäolon aikaan?
Kun Blörffin kaveri Roope-Robert esitteli kolmea niistä ranteessaan, omassa Instagramissaan. Oliko se "sadan tonnin Vikktooria Pekkhäm"-kello yksi niistä?
Laukkujaan näytti olevan myynnissä suomalaisella vintagelaukku nettisivulla, Myluxe.
siis myykö tää lahjaksi saamia tuotteita muiden ihmisten kautta, vai miks ne postailee niistä kuvia suomessa ? lahjaverot maksettu vai maksamatta ?? olis kiva tietää, no ehkä viranomaiset on hereillä siinä tapauksessa ja mahdollisia rahasiirtoja seurataan sillä pankit on todella tarkkana niiden kaa.
Ei sofia ole verovelvollinen suomeen. Ulosottomiestä voisi ehkä kiinnostaa moinen kierto mutta tuskin se mitään voi. Nehän voi vaan tehdä kauppapaperit että se on roope on ostanut laukut soffelta ja se laittaa Dubain tilille tai antaa käteistä.
Missähän Sohvi oikeasti on kirjoilla, siis virallinen osoite ja kotipaikka? Ei se voi olla jenkin 6 kk vuokra-asunnossa maassa, johon muijalla ei ole muita siteitä kuin vaihtuvat "asiakassuhteet". Millä rahoittaa elämisensä, tätähän viisumiaviranomaiset kysyvät. Arabiemiraateissa on lainvastaista asua naimisissa olevan kumppanin kanssa, kun kyseessä ei ole oma puoliso. Uskon, että paritus ja prostituutio ovat myös rangaistavia rikoksia. Alkoholin nauttiminen ja hallussapito myös periaatteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo viesti.
Oletko heikkolahjainen vai yksinkertainen? Tai huumeissa??
Pitäisi olla aitoustodisteet kuten kuitit, ja Sohvi itse brassaili ettei näe luottokorttilaskuja koskaan.
Eihän se ole niitä omilla rahoilla ostanut, ja lahjoistakin pitää maksaa lahjavero jos ne ylittää 5 000 euroa.
Myös kirppismyyntituloista pitää maksaa tulovero, kun myyntivoitto ylittää 5000€/v. Tuohan ylittyy helposti.
Sofia on joutunut ulosottoon, eikö Jeff voisi maksaa nämäkin?
https://www.seiska.fi/kotimaa/sofia-belorf-joutui-ulosottoon/2197352
Onko näihin oikeussalikeisseihin linkkejä? Eikö Ruusilan pitänyt olla siellä kuultavana? Vaikea tietysti olla jos ei pääse edes maahan.
En näköjään osannut lainata. 🥹 Eli kommentoin viestiin jossa oli mainittu Miamissa olevista oikeudenkäynneistä...
Vierailija kirjoitti:
En näköjään osannut lainata. 🥹 Eli kommentoin viestiin jossa oli mainittu Miamissa olevista oikeudenkäynneistä...
Käytitkö lainaa namiskaa? Lainaa namiskaa käyttämällä tulee oma kommentti sille kenelle haluaa vastauksen.
Nyt painoin vastaa namiskaa omaan kommentiini.
"Käytitkö lainaa namiskaa? Lainaa namiskaa käyttämällä tulee oma kommentti sille kenelle haluaa vastauksen."
Huomaatko nyt eron
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo viesti.
No daa kun ei saa. Ne " lahjat " on muilla naikkosilla olleet kierrossa, on miehen oma vaimo kertonut. Koruja ja muuta luksuskamaa.
Voi tuntea Rillimiehen raivon jos menee myymään sen omaisuutta.
Tuskin mikään sofian "ammatissa" oleva viettäisi aikaa miehen kanssa joka ei anna lahjoja omiksi. Varsinkin kun dubaissa saa auton tai roleksin viikonlopun kakkakeikasta. (Voi olla ettei sofia saisi, paikka kun on täynnä parikymppisiä kaunottaria ympäri maailmaa).
Ihan outo viesti.