Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1874)

Vierailija
1681/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan kateellisia kun ette oo kauniita eikä teillä rikasta miestä.

Ei Blöööröllä mitään miestä ole, vaimonsa kanssa se Rillis parasta aikaa lomailee :D Ehkä sopivat siellä asioitaan, eikä nyt ole need to fuck, joten saa blörttökin hieman levähtää ja kuivaharjailla selluliittejään sekä käydä piikityksillä, notta kelpaa taas jos ja kun on need to fuck.

Vierailija
1682/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sofia ymmärrä edes hävetä???

Ennemmin maa repee, ennen kuin h...häpee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako kukaan nyymeistä onko niitä Rilliksen ostamia tai lainaamia arvokelloja näkynyt Suomessa, käytettyjä kelloja myyvien liikkeiden nettisivuilla uutuuksina? Mikä se kelloliike olikaan mihin Thermannilla oli kontakti, eikö sieltä ollut Blörffillä lainassa joku kultainen timantti-Rolex niiden yhdessäolon aikaan?

Kun Blörffin kaveri Roope-Robert esitteli kolmea niistä ranteessaan, omassa Instagramissaan. Oliko se "sadan tonnin Vikktooria Pekkhäm"-kello yksi niistä?

Laukkujaan näytti olevan myynnissä suomalaisella vintagelaukku nettisivulla, Myluxe.

Vierailija
1684/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvis kertoi sarjassa tuote-esittelynsä lomassa suoraan että näillä ostaisi kämpän.

Sitten lähti saman tyypin luokse Helsinkiin joka oli käymässä Dubaissa ja kun kävivät tavaroita läpi hintoineen.

Miten meinaa myydä, ilman että viranomaiset kiinnostuisivat ja eikö ne ole varastettua tavaraa jos on viety rillimieheltä, ellei rillimies ole lähettänyt myymään?

Vierailija
1685/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselta keskustelupalstalta löydettyä.

Siis mikä ihme tämä on? 😮😮😮

https://www.sofiabelorf.com/blog/prostituoidun-probleemat

Katiskasta kertoneen HesburgerKing kirjan toimittajan uudempi tuotos, vai aivan oikeaa haastatteluako taustalla?

"Rikostuomio estää Jessikan pääsyn Amerikkaan.

– En saanut maahantulolupaa, koska minulla on rikostuomio huumejutussa ja minun epäiltiin harjoittavan prostituutiota.

Jessikan mukaan hänestä on myös annettu perättömiä vihjeitä amerikkalaiselle konsulaatille.

– Joku kateellinen oli toimittanut niille esitutkintapöytäkirjat, tuomion ja kuvakaappauksia suomalaisista lehtijutuista."

Vai että " Joku kateellinen oli toimittanut niille esitutkintapöytäkirjat, tuomion ja kuvakaappauksia suomalaisista lehtijutuista. "

Joku kateellinen 😂

Täytyisi olla sairas joka olisi tuollaiselle jutussa kuvatulle elämälle kateellinen.

Vierailija
1686/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan nyymeistä onko niitä Rilliksen ostamia tai lainaamia arvokelloja näkynyt Suomessa, käytettyjä kelloja myyvien liikkeiden nettisivuilla uutuuksina? Mikä se kelloliike olikaan mihin Thermannilla oli kontakti, eikö sieltä ollut Blörffillä lainassa joku kultainen timantti-Rolex niiden yhdessäolon aikaan?

Kun Blörffin kaveri Roope-Robert esitteli kolmea niistä ranteessaan, omassa Instagramissaan. Oliko se "sadan tonnin Vikktooria Pekkhäm"-kello yksi niistä?

Laukkujaan näytti olevan myynnissä suomalaisella vintagelaukku nettisivulla, Myluxe.

No mikäs se Rolex oli, joka luovutettiin Blörtille Katiska-oikeudenkäynnin jälkeen? Eikös ne selvittäneet sen kellon alkuperän, ja sai sen takaisin kuitenkin. Lainakelloa ei olisi tutkittu. Outoa, kun tyhjätaskulla komeili pitkään kallis kello ranteessaan ja ulosotto totesi varattomaksi. Ei kai ollut naikkosen oma, muuten olisivat realisoineet, kun oli isot ulosottovelat vielä silloin, ennen kuin hölmö Rantis ne kai maksoi.

Vierailija
1687/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rillis nyt jättänyt sohvin lopullisesti?

Sohvi ilmeisesti sekoilee nyt suomessa,kuulitko?

Onko tällä rilliksellä Ig?

Vierailija
1688/1874 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sohva otti siivet alleen ja lensi töihin? Vai jatkuuko kotimaan hernarikuuri?

Vierailija
1689/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sille kukaan kade on. Vanhassa lehdessä oli kuva Sofiasta. Oli luonnollisen nätti. En ymmärrä noita täyte juttuja. Kyllä luonnollisuus on kauniimpaa.

Vierailija
1690/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sille kukaan kade on. Vanhassa lehdessä oli kuva Sofiasta. Oli luonnollisen nätti. En ymmärrä noita täyte juttuja. Kyllä luonnollisuus on kauniimpaa.

Jokainen saa tehdä naamallee mitä haluaa.

Laitahan oma luonnonkaunis kuvasi tänne, niin voin arvostella mieluusti 😁

Näköjään ärsyttää, aloititkin jo aamuvarhain.  Mitä anonyymien naamat tähän liittyvät, me asiasta kirjoittelevat ollaan varmaankin aika lailla luonnollisuuden kannalla, koska tätä seurataan. Täällä on misseistäkin pitkiä ketjuja, eikä niihin vaadita itseltä mitään titteliä. Millä valtuuksilla sinä vaadit keltään yhtään mitään? Laita oma kuvasi ensin, niin nähdään kuka olet. 

On täysin luonnollista, että täälläkin kritisoidaan tätä järkyttävää ilmiötä. Ja Sofia nyt vaan sattuu edustamaan kaikkea mahdollista, mistä tuskin kukaan olisi millään mittarilla kateellinen, huh huijaa. On aina ihmeteltävää, kun joku pilaa naamansa. ja sitten juostaan varattujen miesten kannoilla käsi ojossa.

Ei mitään kunnianhimoa elämässä, oma pärstä ja sitä laittelee varmaan tuntikausia päivässä ja kuvaa itseään. Siis itsensä kuvaaminen, hississä, baarissa, rannalla, missä vaan, sama muikea hymy naamalla ja silmät ammottaa tyhjäkatseisina kuin mustat metsälammet. Tuollaiselle toiminnalle on ihan varmasti oma diagnoosinsa. 

Vierailija
1691/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sohvistako ei tule myötähäpeän tunteita? :D Mun koti, mun mies, mun sitä ja mun tätä. Korjaus: Ei ole mitään omaa kotia, vaan ukon vuokrakämpällä saa sohvalla asustella ja mies on toisen naisen aviomies.

Kyllä minua ainakin hävettäis, jos vaimo lähettäis terkkuja "onnee vaan" ja nimi komeilisi oikeudenkäyntipapereissa herpeksen kohdalla. :D

Vierailija
1692/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ketjua vedetään aina esiin, tälläkin ihmisellä on läheisiä annettaisiin olla. Aikuinen nainen on itse tiensä valinnut, eikö? Vastaa ihan itse tekemistään!

Vierailija
1693/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan kateellisia kun ette oo kauniita eikä teillä rikasta miestä.

Ei Blöööröllä mitään miestä ole, vaimonsa kanssa se Rillis parasta aikaa lomailee :D Ehkä sopivat siellä asioitaan, eikä nyt ole need to fuck, joten saa blörttökin hieman levähtää ja kuivaharjailla selluliittejään sekä käydä piikityksillä, notta kelpaa taas jos ja kun on need to fuck.

Miksi valehtelet? Siellähän he ovat viettämässä  aikaa yhdessä rilliukko ja Sofia.

Sofian instassa on kuvia ja videoita.

Vierailija
1694/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli näistä palsta haukkujista laittanut tälle rillin exälle kai ihan viestejä instassa kertoen Sofiasta tälle exälle.

Jos tuo on totta,niin huh huh.

Vierailija
1695/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ketjua vedetään aina esiin, tälläkin ihmisellä on läheisiä annettaisiin olla. Aikuinen nainen on itse tiensä valinnut, eikö? Vastaa ihan itse tekemistään!

Vai että oikein läheisiä? Kyllä se on polttanut kaikki sillat takanaan. Jokaista vastaantulijaa ja läheistä on käyttänyt hyväksi. Niin miehiä kuin naisiakin. Sevelius majoitti saunatuvalla, Rantiksen sisko luksuskämpässään, Timben asunnoissa parissakin loisi, Steffu maksoi hotellin toisensa perään, marbellan huvilalla nuuskutteli, eikä edes avaimia annettu, Martinaa se puukotti kunnolla selkään ja kaikkea ei tiedetä edes.

Eipä ole enää Sieppi & co kavereina. Yksinään kittaa drinksuja ja alakuloisen näköisenä odottelee josko olis taas need to fuck. Julkista tietoa sieltä ukon avioero-oikeudenkäynnistä, tekstarit julkaistu.

Juu, toki vastaa, Rantis kai maksoi ulosotot, ja ilman sitä olisi valtiolle vieläkin verovelkaa. Sekin on rikollista, jätti verot maksamatta vaikka tienasi hetkellisesti hyvin. 

Kaikki tiedot olleet lehdissä. Ei siis mitään mutua tai kunnianloukkauksia.

Vierailija
1696/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli näistä palsta haukkujista laittanut tälle rillin exälle kai ihan viestejä instassa kertoen Sofiasta tälle exälle.

Jos tuo on totta,niin huh huh.

Mille Rilliksen exälle laittanut viestiä: optikko-Jenille, taiteilija Victorialle vai Dubain personal trainerin eli keskimmäisen lapsen äidille Yeinille? Vai sille latinalaisesta amerikasta Nykiin muuttaneelle Blancalle kenet pieksi ja kenen kämpää hajotti palasiksi kun kävi hakemassa sieltä luksuskamaa kuten koruja, ja käteistä?

Nykyinen vaimo haki eroa, mutta on lakimiehineen perunut tulevat kuulustelut floridalaisessa oikeustalossa, joten pariskunta taitaa olla jälleen hyvissä väleissä ja ehkä yhdessä. Ainakin Sohvi pyörii paniikissa Dubaissa, silmät pyörien ja tekohampaitaan kirskuttaen. Miten se tuollaisia videoita kuvaa, joissa näyttää sekavalta, onko humalassa ettei tajua mitä julkaisee? Ainakin oli edellisen sarjansa aikana melko maisteissa, huusi vuuhuuta ja cheersiä lasi tai pullo kädessä.

Vierailija
1697/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisiä ei ole, ei ystäviä paitsi tuo Seiskan paikalle maksama huomionkipeä Roope joka kävi Dubaissa sarjaa varten näyttelemässä merkkituotekaveria, eikä sukunsa ole tekemisissä, ja syytä ei ole vaikea arvata. Otti veljestään kuvia helsinkiläisessä ravintolassa, veli näytti erittäin ärsyyntyneeltä. Kirjoitti vielä veljen kuviin sekavia tekstejä kun julkaisi. Veljen vaimokaan ei näytä haluavan näyttäytyä tämän seurassa, eikä ihme.

On itse sanonut ettei kiinny ihmisiin. Näyttää kiintyvän materiaan. On super katkera kun ei ole syntynyt Kardashianien perheeseen, ja kun oma perhe ei mielestään ole tarpeeksi salonkikelpoinen, kun kuvittelee itsestään liikoja aivan kuten toinen Seiskassa roikkuja Tukiainen.

Vierailija
1698/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sophialla oli vanhan sarjan jaksossa " Lontoon eksänä " hikikainaloinen britti Luke, joka halusi muka palata yhteen ja tarjosi Monacosta kattohuoneistoa. HUUTIKSET!!!! Sillä tyyppi paljastunut kovemman luokan rannekellohuijariksi

https://www.dailymail.com/news/article-8114993/Watch-dealer-chased-2m-l…

https://gekkonen.net/sofiansalaisuudet-sofia-belorf-luke-wilson-5822/

https://gekkonen.net/sofia-belorf-luke-wilson-hermostui-paljastuksesta-…

Mistä Sophia hakee tai löytää näitä kaiken maailman rikollis ja rötöstelymiehiä?!?!? 

Onko tietoa että olisiko tuo tyyppi edelleen kelloalalla, välittäjänä?

Vierailija
1699/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein läheisiä? Kyllä se on polttanut kaikki sillat takanaan. Jokaista vastaantulijaa ja läheistä on käyttänyt hyväksi. Niin miehiä kuin naisiakin. Sevelius majoitti saunatuvalla, Rantiksen sisko luksuskämpässään, Timben asunnoissa parissakin loisi, Steffu maksoi hotellin toisensa perään, marbellan huvilalla nuuskutteli, eikä edes avaimia annettu, Martinaa se puukotti kunnolla selkään ja kaikkea ei tiedetä edes.

Eipä ole enää Sieppi & co kavereina. Yksinään kittaa drinksuja ja alakuloisen näköisenä odottelee josko olis taas need to fuck. Julkista tietoa sieltä ukon avioero-oikeudenkäynnistä, tekstarit julkaistu.

Juu, toki vastaa, Rantis kai maksoi ulosotot, ja ilman sitä olisi valtiolle vieläkin verovelkaa. Sekin on rikollista, jätti verot maksamatta vaikka tienasi hetkellisesti hyvin. 

Niin, mutta mitä sinä itse saat siitä että jatkuvasti postaat näitä samoja juttuja. 

Tuleeko sulle hyvä mieli vai mikä on kannustimena näille sadoille samankaltaisille postauksille.

Eräässä ketjussa täällä JaloTiinan piinaaja paljasti oman raivokkaan kateutensa. Sanoi että JaloTiina on saanut kaiken ilmaiseksi mutta hän ei vaikka on yrittänyt vaikka jos mitä, siksi kokee oikeudekseen haukkua JaloTiinaa. Onko sulla sama motiivi?

Vierailija
1700/1874 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta mitä sinä itse saat siitä että jatkuvasti postaat näitä samoja juttuja. 

Tuleeko sulle hyvä mieli vai mikä on kannustimena näille sadoille samankaltaisille postauksille.

Eräässä ketjussa täällä JaloTiinan piinaaja paljasti oman raivokkaan kateutensa. Sanoi että JaloTiina on saanut kaiken ilmaiseksi mutta hän ei vaikka on yrittänyt vaikka jos mitä, siksi kokee oikeudekseen haukkua JaloTiinaa. Onko sulla sama motiivi?

JaloTiina ei ole Seiskajulkkis, ei perheenrikkoja eikä huumerikollinen vaan kovasti töitä tekevä artisti, joten miten kehtaat tuoda hänet esiin katiskahuumeista tunnetun julkkiksen ketjussa??????

Täytyisi olla erittäin sairas ihminen päästään ja pikaisesti hoidon tarpeessa, jos olisi jollekin Sofia Ruusila-Belrohin kaltaiselle kateellinen!!!!!!

t. eri kommentaattori