Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi
Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot
Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(
Kommentit (2002)
Olivia? Tuossa Aleksin kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nyt ei nuorta naista haluais vaimokseen? Voin sanoa että melkein jokainen heteromies!
23-v instapimulla on tuskin aikeita alkaa nelikymppisen taaperon iskän vaimoksi. Etenkin kun se pettäminen ja lennosta vaihto on tälle jo entuudestaan tuttua.
Ei tietenkään ala. Vaan mies tekee tälle omat lapset. Edelliset ovat ex-naisen vastuulla.... Näin se valitettavasti aina menee, kun mies vaihtaa nuorempaan naiseen, niin samalla jättää edellisen elämän taakseen.
Tämän takia olen sinkku ja lapseton. Nähnyt kaveripiireissä kuinka miehet jättävät perheen ja jatkavat sinkkuelämää lapsista välittämättä.
Ei ne miehet ole yksin tähän syyllisiä. Kyllä siihen tarvitaan myös se nainen, joka lähtee mukaan rikkomaan perhettä. Ihmettelen näitä nuoria naisia jotka ovat kiinnostuneet ukkomiehistä. Aivan kun samanikäisiä miehiä ei olisi vapaana?
Miksi etsiä sinkkumiehiä kun voi viedä naimisissa olevan miehen. Jos mies on jollekin toiselle naiselle kelvannut, niin silloin miehessä pitää olla jotain hyvää. Näin sanoi eräs nuori nainen joka harrasti ukkomisten metsästystä.
Niinpä. Kyllä niistä muutamaksi vuodeksi iloa riittää. Ovat niin nöyriä, että tekevät mitä vaan ja palvovat suorastaan. Hyvin kelpaavat siihen saakka kun löytyy sellainen, jonka kanssa haluaa oikeasti vakiintua.
Jos varattu mies on helposti vietävissä, niin se on sitä seuraavankin naisen sormien napsautuksessa, eli lähtee mukaan, heti kun uutuudenviehätys on haihtunut. Nämä ovat muka inhottavien ja lihavien vaimojen kärsiviä aviomiehiä, vaikka todellisuudessa pelimiehiä. Naimisiinmeno ei ole näille kuin juhlien järjestämistä ja kenties rikkaasta vaimosta hyötymistä jne. lapsistaan eivät välitä pätkääkään. Jotta voi jäädä varattuja saalistavalle sinkkunaiselle korppu kouraan. Kukaties on tilikin tyhjennetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös todistanut näitä, ja on kyllä surkuhupaisaa katsella miten arki astuu kuvioihin.
Siinä isukki yrittää ylläpitää uuden tyttelin edessä haluttava alfauros -fantasiaa samalla kun tuo kertalaakista nuoren naisen elämään kihomadot, vatsataudit ja pissavahingot. Ajatus äitipuolena toimimisesta on usein ajatustasolla nuorelle naiselle kiehtova, mutta ääni muuttuu nopeasti kellossa kun viikonloppuaamuisin ei voikaan rauhassa maata krapulassa iltapäivään vaan taapero herää kukonlaulun aikaan vaatimaan huomiota, ja romanttiset lemmenlomat joudutaan sovittelemaan lastenvalvojalla laadittuun tapaamissopimukseen.
Eli onko se uuden naisen ikä nyt sitten se, joka eniten herättää ärtymystä?
Miten suhtaudutte, jos omasta tuttavapiiristänne joku nainen alkaa vanhemman miehen kanssa? Tuo nainenhan on silloin samassa asemassa, hän on se nuorempi nainen siinä.
Ette taida suhtautua mitenkään, vahditte vain ettei teille kävisi noin mutta oman ikäisille olette antaneet vapauden tehdä mitä tykkää. Ette ole koskaan olleet lojaaleja vanhemmille naisille, joten älkää odottako samaa nuoremmilta :D
En mä olisi edes 40+ iässä ottanut mitään pienen lapsen isää tästä syystä. Mikään ei tapa suhdetta tehokkaammin kuin toisen naisen lapsen eritteiden kuuraaminen ja raivarit Prisman karkkihyllyllä. Vanhempi lapsi on asia erikseen.
Miksi pitäisi toisen lapsen eritteitä kuurata, kuunnella kiukuttelua tai toimia äiti/isäpuolena? Nimimerkillä uusperheessä elävä vapaaehtoisesti lapseton nainen joka olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20vuotta ja aloimme seurustella kun hänen lapsensa oli 1-vuotias ja KERTAAKAAN en kuurannut mitään, en hoitanut, en kuunnellut kiukkuja. Mies hoiti kaiken kun on hänen lapsi. Ei ongelmaa ja parisuhde oli silloin ja nyt hyvä. Ihmisillä tuntuu unohtuvan että uusperheet voivat olla ihan hyviä ja niissä viihtyy kaikki osapuolet. Tämä on toki harvinaisempaa mutta ei tavatonta. Tähän kyseiseen keissiin yhdyn että mies oli vitunmoinen rotta ja luuseri. Voi erota jos ei hotsita (niinkuin mieheni teki edellisestä) mutta pettää ei tarvitse ryhtyä.
Jos yhdessä perheeksi aletaan, niin aivan varmasti normaalioloissa se toinen osapuoli joutuu myös joskus hoitamaan sitä lasta. Ei tuokaan mitenkään lämpimältä vaikuta, pestä kädet kumppanin tärkeimmästä asiasta kokonaan.
Miten tuollainen edes onnistuu, sanoitko aina lapselle, että mene isäsi luo, mä en kuule auta sua, en tee sulle ruokaa, en vaihda vaippaa, en lue satuja, ja lähdit kylmästi menemään?
En tietenkään vaihtanut vaippaa, miksi olisin? Isä halusi tehdä sen ja hoitaa oman lapsensa. Kuvittelet että olin kylmä lapselle, en ollut. Meillä oli hyvät välit ja juttelimme, pelailimme, leikimme mutta en ollut hänen vanhempi eli en hoitanut häntä. Koska minun ei tarvinnut. Isä hoisi minä olin isän kumppani. Tottakai tein ruokaa, mutta se nyt hoitui samalla kun tein kaikille pöperöä. Mutta ei minun hoivaajaksi tarvinnut ryhtyä, en halunnut ja isä taas sen halusi tehdä. Toimi siksi kun ihmettelit miten toimii. Onhan maailma yksinhuoltajiakin täynnä.
Ja ei muka tullut vuosien varrella ainuttakaan pakkotilannetta esim. juuri pestä peppua tai vaihtaa vaippaa? Mies suihkussa ja kakka tuli juuri silloin? Mies piipahti kaupassa ja taapero kaatui ja vaati jotain toimenpidettä? Ei lapsi koskaan ihmetellyt miksi et sylitä, hali, ota viereen nukkumaan, suukottele, anna lämpöä. Onpas ollut kliininen lapsukainen. Vai oppiko jo varhain tunneköyhäksi ja peittämään pelkonsa ja pettymyksensä.
Ei mies mennyt mihinkään ilman lastansa hänen viikoillaan. Minä kirjoitin jo etten hoitanut. Lapsi meni mieheni mukaan kauppaan. Heidän viikoillaan he tekivät kaiken 24/7. Ei minua tarvittu mihinkään. Miksi on vaikea ymmärtää että mies on halunnut hoitaa ja olla läsnä lapselleen eukä minun hoivaustaitoja tarvittu? :D ei taida omassa elämässä olla miestä joka hoitaa mukulat kun on noin vaikeaa ymmärtää :D
eikö polyamoria olekaan hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös todistanut näitä, ja on kyllä surkuhupaisaa katsella miten arki astuu kuvioihin.
Siinä isukki yrittää ylläpitää uuden tyttelin edessä haluttava alfauros -fantasiaa samalla kun tuo kertalaakista nuoren naisen elämään kihomadot, vatsataudit ja pissavahingot. Ajatus äitipuolena toimimisesta on usein ajatustasolla nuorelle naiselle kiehtova, mutta ääni muuttuu nopeasti kellossa kun viikonloppuaamuisin ei voikaan rauhassa maata krapulassa iltapäivään vaan taapero herää kukonlaulun aikaan vaatimaan huomiota, ja romanttiset lemmenlomat joudutaan sovittelemaan lastenvalvojalla laadittuun tapaamissopimukseen.
Miten suhtaudutte, jos omasta tuttavapiiristänne joku nainen alkaa vanhemman miehen kanssa? Tuo nainenhan on silloin samassa asemassa, hän on se nuorempi nainen siinä.
Ette taida suhtautua mitenkään, vahditte vain ettei teille kävisi noin mutta oman ikäisille olette antaneet vapauden tehdä mitä tykkää. Ette ole koskaan olleet lojaaleja vanhemmille naisille, joten älkää odottako samaa nuoremmilta :D
En mä olisi edes 40+ iässä ottanut mitään pienen lapsen isää tästä syystä. Mikään ei tapa suhdetta tehokkaammin kuin toisen naisen lapsen eritteiden kuuraaminen ja raivarit Prisman karkkihyllyllä. Vanhempi lapsi on asia erikseen.
Miksi pitäisi toisen lapsen eritteitä kuurata, kuunnella kiukuttelua tai toimia äiti/isäpuolena? Nimimerkillä uusperheessä elävä vapaaehtoisesti lapseton nainen joka olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20vuotta ja aloimme seurustella kun hänen lapsensa oli 1-vuotias ja KERTAAKAAN en kuurannut mitään, en hoitanut, en kuunnellut kiukkuja. Mies hoiti kaiken kun on hänen lapsi. Ei ongelmaa ja parisuhde oli silloin ja nyt hyvä. Ihmisillä tuntuu unohtuvan että uusperheet voivat olla ihan hyviä ja niissä viihtyy kaikki osapuolet. Tämä on toki harvinaisempaa mutta ei tavatonta. Tähän kyseiseen keissiin yhdyn että mies oli vitunmoinen rotta ja luuseri. Voi erota jos ei hotsita (niinkuin mieheni teki edellisestä) mutta pettää ei tarvitse ryhtyä.
Jos yhdessä perheeksi aletaan, niin aivan varmasti normaalioloissa se toinen osapuoli joutuu myös joskus hoitamaan sitä lasta. Ei tuokaan mitenkään lämpimältä vaikuta, pestä kädet kumppanin tärkeimmästä asiasta kokonaan.
Miten tuollainen edes onnistuu, sanoitko aina lapselle, että mene isäsi luo, mä en kuule auta sua, en tee sulle ruokaa, en vaihda vaippaa, en lue satuja, ja lähdit kylmästi menemään?
En tietenkään vaihtanut vaippaa, miksi olisin? Isä halusi tehdä sen ja hoitaa oman lapsensa. Kuvittelet että olin kylmä lapselle, en ollut. Meillä oli hyvät välit ja juttelimme, pelailimme, leikimme mutta en ollut hänen vanhempi eli en hoitanut häntä. Koska minun ei tarvinnut. Isä hoisi minä olin isän kumppani. Tottakai tein ruokaa, mutta se nyt hoitui samalla kun tein kaikille pöperöä. Mutta ei minun hoivaajaksi tarvinnut ryhtyä, en halunnut ja isä taas sen halusi tehdä. Toimi siksi kun ihmettelit miten toimii. Onhan maailma yksinhuoltajiakin täynnä.
Ja ei muka tullut vuosien varrella ainuttakaan pakkotilannetta esim. juuri pestä peppua tai vaihtaa vaippaa? Mies suihkussa ja kakka tuli juuri silloin? Mies piipahti kaupassa ja taapero kaatui ja vaati jotain toimenpidettä? Ei lapsi koskaan ihmetellyt miksi et sylitä, hali, ota viereen nukkumaan, suukottele, anna lämpöä. Onpas ollut kliininen lapsukainen. Vai oppiko jo varhain tunneköyhäksi ja peittämään pelkonsa ja pettymyksensä.
Ja ei, en halunnut halailla lasta enkä suukottaa. En ole tavannut yhtäkään lasta jolle näin haluaisin tehdä. Eikä minun tarvitse. Eiköhän lapset saa vamhemmiltaan riittävästi rakkautta. Ainakin toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko te naiset ymmärrätte ettei mies rakastu naiseen vaan kroppaan? Nadja ainakin nyt oppi tämän oikein kantapään kautta. Laiskistui ja meni pilaamaan kroppansa tatuoinneilla ja ahneudella niin että ei ole enää markkina arvoa jäljellä.
Sinulla on todella ankea näkökulma elämään.
Ei kun realistinen. Te jotkut naiset oikeasti luulette että miehet kiinnostuu teistä ihmisinä. Hei nyt ne disneylasit pois silmiltä ja ymmärtäkää että ei miehiä aidosti kiinnosta teissä mikään muu kuin kroppa ja reiät. Uskomattoman lapsellisia vieläkin jotkiut "ailuiset" naiset.
En nyt saa selvää, oletko miestenvihaaja vai naistenvihaaja. Oli miten oli, tuohan on järkevä syy kehottaa kaikkia tyttäriä pysymään yksin. Tai jos on nainen, niin pysymään yksin. Tai hankkimaan lemmikin. Tai jos lapsen haluaa, niin klinikalta vain.
Ihan perinteinen ihmisvihaaja. Tai kaalimaan trolli, joka haluaa saada suomalaisetkin naiset ja miehet vihaamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isyys on muuttanut myös Aleksia. Hän uskoo tulleensa lasten myötä aiempaa tunneälykkäämmäksi, herkemmäksi, empaattisemmaksi ja rakastavammaksi."
Ei tainnut ihan käydä noin kuitenkaan. Yhteishyvän kirjoituksesta tuo.
On tietenkin tullut, mutta on myös tajunnut, että haluaa suunnata kaiken tuon uudelle timmille nuorikolleen. Tuore ja tiukka pimpsloora saa miehen usein hyvinkin henkeviä pohtimaan...
Eijumalauta :D
Älä keskeytä kun toinen munaa itsensä :D
Sori :D Kolahti varmaan? Sun tyyliä on kai ennemmin nuo rsismi- ja läskikommentit...
Et siis ymmärtänyt, ei se mitään.
Joo, en ymmärrä miten anonyymi voi munata itsensä.
Ja kuinkas tässä esimerkkitapauksessakin siis kävi? Nelikymppinen juoksee parikymppisen perässä, voisi olla isä. Ja onhan tässä näitä "tiukkaa lihaa" -kommentointeja jo tullutkin aikamoinen määrä. Siitä puhe mistä puute? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko te naiset ymmärrätte ettei mies rakastu naiseen vaan kroppaan? Nadja ainakin nyt oppi tämän oikein kantapään kautta. Laiskistui ja meni pilaamaan kroppansa tatuoinneilla ja ahneudella niin että ei ole enää markkina arvoa jäljellä.
Sinulla on todella ankea näkökulma elämään.
Ei kun realistinen. Te jotkut naiset oikeasti luulette että miehet kiinnostuu teistä ihmisinä. Hei nyt ne disneylasit pois silmiltä ja ymmärtäkää että ei miehiä aidosti kiinnosta teissä mikään muu kuin kroppa ja reiät. Uskomattoman lapsellisia vieläkin jotkiut "ailuiset" naiset.
Nooo nyt sinä yleistät liikaa. Osa miehistä on tommosia, osa ei. Menestyneissä miehissä on paljon nuita kuvailemiasi - rallikuskeista Hollywood-näyttelijöihin ja yliopistojen proffiin. Ei ne keski-ikäiset proffamiehet minkään älyn perässä ala sen nuoren opiskelijan kanssa..
Mikä ihme muka tekee menestyneestä miehestä tuollaisen?
Montako menestynyttä miestä tunnet?
Et yhtään.
Köyhissä ja juopoissa miehissä vasta huonoja onkin.
Oho, mikäs sinuun noin kolahti?
Enemmän minä tunnen menestyneitä, kuin köyhiä ja juoppoja (en taida tuntea ketään köyhää juoppoa?). Oli heti mielessäkin yksi tuollainen proffa, joka vaihtoi keski-ikäisenä vaimon nuoreen opiskelijaan. Sitten yksi menestynyt yrittäjä, joka alkoi eron jälkeen heidän yritykseen alunperin alaikäisenä tulleen harjoittelijan kanssa..
Toki arvot vaikuttaa aina enemmän, kuin menestyminen tai muut tekijät elämässä. Ja menestyneissäkin on paljon perhekeskeisiä, ensimmäisessä avioliitossa pysyviä miehiä. Mutta heillä on ehkä arvot erilaiset, kuin noilla toisilla.
Täällä nousee käsi pystyyn. Tunnen hyvinkin menestyneen professorin, joka vaihtoi aika lailla samalla tavalla vaimonsa juuri väitelleeseen nuorehkoon naiseen eli ns. post doc -tutkijaan.
Narsistithan yleensä pärjäävät hyvin urallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isyys on muuttanut myös Aleksia. Hän uskoo tulleensa lasten myötä aiempaa tunneälykkäämmäksi, herkemmäksi, empaattisemmaksi ja rakastavammaksi."
Ei tainnut ihan käydä noin kuitenkaan. Yhteishyvän kirjoituksesta tuo.
On tietenkin tullut, mutta on myös tajunnut, että haluaa suunnata kaiken tuon uudelle timmille nuorikolleen. Tuore ja tiukka pimpsloora saa miehen usein hyvinkin henkeviä pohtimaan...
Eijumalauta :D
Älä keskeytä kun toinen munaa itsensä :D
Sori :D Kolahti varmaan? Sun tyyliä on kai ennemmin nuo rsismi- ja läskikommentit...
Et siis ymmärtänyt, ei se mitään.
Joo, en ymmärrä miten anonyymi voi munata itsensä.
Ja kuinkas tässä esimerkkitapauksessakin siis kävi? Nelikymppinen juoksee parikymppisen perässä, voisi olla isä. Ja onhan tässä näitä "tiukkaa lihaa" -kommentointeja jo tullutkin aikamoinen määrä. Siitä puhe mistä puute? :D
Juuri niin. Jos joku näkee oikein vaivaa todistellakseen debiiliyttään, ei pidä mennä häiritsemään. :D joistakin oikein loistaa se puuttuva kromosominsakara.
BTW, miehet kyllä nauravat miehille, jotka sekoilevat kriiseissään ja joiden impulssikontrolli on teinin tasolla. Niin me naisetkin tehdään. Sitä panemista on siinä kohtaa tehty jo niin paljon ettei se enää hallitse kaikkea. Hormonien rauhoittuminen tekee ihmisistä kumman laskelmoivia, ei enää höyrytä joka virvatulen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nyt ei nuorta naista haluais vaimokseen? Voin sanoa että melkein jokainen heteromies!
23-v instapimulla on tuskin aikeita alkaa nelikymppisen taaperon iskän vaimoksi. Etenkin kun se pettäminen ja lennosta vaihto on tälle jo entuudestaan tuttua.
Ei tietenkään ala. Vaan mies tekee tälle omat lapset. Edelliset ovat ex-naisen vastuulla.... Näin se valitettavasti aina menee, kun mies vaihtaa nuorempaan naiseen, niin samalla jättää edellisen elämän taakseen.
Tämän takia olen sinkku ja lapseton. Nähnyt kaveripiireissä kuinka miehet jättävät perheen ja jatkavat sinkkuelämää lapsista välittämättä.
Ei ne miehet ole yksin tähän syyllisiä. Kyllä siihen tarvitaan myös se nainen, joka lähtee mukaan rikkomaan perhettä. Ihmettelen näitä nuoria naisia jotka ovat kiinnostuneet ukkomiehistä. Aivan kun samanikäisiä miehiä ei olisi vapaana?
Miksi etsiä sinkkumiehiä kun voi viedä naimisissa olevan miehen. Jos mies on jollekin toiselle naiselle kelvannut, niin silloin miehessä pitää olla jotain hyvää. Näin sanoi eräs nuori nainen joka harrasti ukkomisten metsästystä.
Niinpä. Kyllä niistä muutamaksi vuodeksi iloa riittää. Ovat niin nöyriä, että tekevät mitä vaan ja palvovat suorastaan. Hyvin kelpaavat siihen saakka kun löytyy sellainen, jonka kanssa haluaa oikeasti vakiintua.
Lisään vielä, että mulla oli kaksi varattua miestä kun opiskelin yliopistossa 23 -25 vuotiaana. Molemmat olivat ihan umpihulluina minuun ja tekivät ihan kaiken mitä pyysin.
Samalla minä menin miten tahdoin ja elin villiä opiskelijaelämää.
Kun nuo miehet alkoivat puhua minulle mustasukkaisina tuosta, että minä jätän vaimon, niin minä vain nauroin heleästi moisille puheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies mennyt mihinkään ilman lastansa hänen viikoillaan. Minä kirjoitin jo etten hoitanut. Lapsi meni mieheni mukaan kauppaan. Heidän viikoillaan he tekivät kaiken 24/7. Ei minua tarvittu mihinkään. Miksi on vaikea ymmärtää että mies on halunnut hoitaa ja olla läsnä lapselleen eukä minun hoivaustaitoja tarvittu? :D ei taida omassa elämässä olla miestä joka hoitaa mukulat kun on noin vaikeaa ymmärtää :D
No itse asiassa oma tilanteeni oli juuri se, että erosin kun vauva oli vuoden vanha. Katselin aikani miehen alkoholisoitumista ja huumeiden käyttöä, joka eteni hyvin nopeasti, jäi työpaikka ja järki sumeni kokonaan, lopulta henki lähti.
Exäni tuli tuekseni ja jäi mukaan kuvioihin ja alettiin olla taas yhdessä. Hän hoiti lastani kuin omaansa, vaikka en todellakaan vaatinut enkä olettanut mitään. Tämän takia ihmettelen tätä asiaa.
Pomppulinna on hauska termi hehhee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että mulla oli kaksi varattua miestä kun opiskelin yliopistossa 23 -25 vuotiaana. Molemmat olivat ihan umpihulluina minuun ja tekivät ihan kaiken mitä pyysin.
Samalla minä menin miten tahdoin ja elin villiä opiskelijaelämää.
Kun nuo miehet alkoivat puhua minulle mustasukkaisina tuosta, että minä jätän vaimon, niin minä vain nauroin heleästi moisille puheille.
Eli huorasit! Miksi ihmeessä pitää sekaantua varatuihin, kun sinkkuja on vapaana pilvin pimein. Naurettavaa kuinka naiset taistelee yhdesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa oma tilanteeni oli juuri se, että erosin kun vauva oli vuoden vanha. Katselin aikani miehen alkoholisoitumista ja huumeiden käyttöä, joka eteni hyvin nopeasti, jäi työpaikka ja järki sumeni kokonaan, lopulta henki lähti.
Exäni tuli tuekseni ja jäi mukaan kuvioihin ja alettiin olla taas yhdessä. Hän hoiti lastani kuin omaansa, vaikka en todellakaan vaatinut enkä olettanut mitään. Tämän takia ihmettelen tätä asiaa.
Me myös mieheni kanssa oltiin keskusteltu ennenkuin aloitimme suhteen, että en aio hoitaa hänen lastaan ja se oli hänelle ok. Hän halusi hoitaa lapsensa itse. Ihan keskustelulla tämäkin hoitui ja sopi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi olla Nadjan asemassa. Jännä miten KAIKKI julkisesti pettävät ovat miehiä. Silti miehet eivät saa mainetta kaksinaamaisina tai petollisina. Tämäkin kana mennyt julistautumaan Aleksin omaisuudeksi, no eipä näyttänyt auttavan miehen pitämisessä. Hävettäisi kasvattaa lasta pettäjän nimellä.
Miksi miehet eivät saa koskaan mitään vihaa osakseen? Systemaattisesti petollisia paskoja :D Kutsutte näitä vielä perheen päiksi ja nostatte jalustalle nimenvaihdoilla. Hyvin toimii!
Ah, sukunimihullukin löysi ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista h uoraa pitäisi leipoa kunnolla turpaan, jotta oppisi pitämään näpit erossa varatuista miehistä. Ite ei jaksa koskaan tehdä yhtään mitään, vaan pitää tulla valmiiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Ihan sama vaikka olisi mikä juontaja tai somehahmo, niin kyllä sitä voi järkeään käyttää. Ei ollut mikään pakottava tarve kertoa koko maailmalle, että mieheni panee 23-vuotiasta harjoittelijaa, kun meillä on pitkä liitto takana ja 3-vuotias lapsi. Olisi voinut vaan julkaista, että ikävä kyllä liittomme on päättynyt eroon. "
Tuo 23-vuotias harjoittelija on ollut vasta 9-vuotias pikku koululainen, kun Nadjan ja Aleksin suhde alkoi :D
helmin isovanhemmat ei ollu syntyny kun danny ensilevytti
Helmin esivanhemmat olivat vielä metsästäjä-keräilijöitä kun Danny jo levytti.
Vierailija kirjoitti:
Mies on aikoinaan sairastanut syövän ja Nadja oli tukena. Siinä on miehellä reilu meininki, kun jättää vielä vaimonsa.
Niinhän se Anu Harkki aikoinaan sanoi haastattelussa että kun sairasti syöpää niin päätti erota jos selviää hengissä. Ja niin teki. Ja oli rohkea, vahva nainen.
helmin isovanhemmat ei ollu syntyny kun danny ensilevytti