Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen koulutus on teille tärkeä?

Vierailija
08.05.2007 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle miehen onnellisuus on tärkeää ja kouluttautuminen mieleiseen ammattiin on osa sitä onnellisuutta. oli ahdistavaa katasoa, kun mies teki monta vuotta työtä, josta ei nauttinut.

Vierailija
2/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haluan miehen, jolla on draivia ja himoa työelämässä. Uralla on vaikea edetä hirveän pitkälle ilman koulutusta.

- haluan miehen, joka on vähintään yhtä älykäs kuin minä. Koulutustaso ei aina kerro älystä, mutta jonkinlaisena mittarina sitäkin voi pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kouluttamattomuus ja äly eivät kulje käsi kädessä, valitettavasti. Lisäksi arvostan kunnianhimoa ja tavoitteita elämässä. Harvalla ihmisellä, jolla ei ole koulutusta on näitä ominaisuuksia. Saamattomat ja tyhmät opportunistit saavat minut kiertämään kaukaa.

Vierailija
4/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sivistys ja käytöstavat ovat miehessä tärkeitä, ja mitä koulutetumpi mies sitä todennäköisempää että sivistys ja käytös kohdallaan.

Palstalla aina vaahdotaan päinvastaista, mutta tässä(kään) asiassa en ole samaa mieltä kuin palsta yleisesti.

Vierailija
5/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olutta mahaan ja lapsille vaatteet. Arvostan mm. halua tehdä jotakin konkreettista luonnon puolesta. En jaksaisi katsella duunaria, joka vapaa-ajalla pelaa pleikkaria ja lukee seiskaa.

Vierailija
6/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-älykkäitä (en tunne yksinkert. vetoa tyhmiin)

-järkeviä

- kunnianhimoisia, eteenpäinpyrkiviä ja tavoitteellisia ja ahkeria tietyissä rajoissa (tyhjäntoimittajat ja vetelykset muille)

-pitävät tärkeänä taloudellista toimeentuloa (siivelläeläjät ja tyhjätaskut jätän muille)

-rehellisyys, luotettavuus, tasa-arvoisuus jne. ova tärkeimpiä, ja näittä omianaisuuksia on yhtä lailla kouluttamattomissa

Nuo ominaisuudet löytyvät kaikki vain koulutetusta miehestä.

Vierailija
7/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lähinnä asenne työhön ja töihin. Mitään vetelehtivää luuseria en olisi huolinut, vaikka olisi kuinka ollut akateeminen. Mielummin työtä tekevä duunari.

Olen ollut nyt yhdessä 13-vuotta nykyisen mieheni kanssa. Ammattikoulun on käynyt. Teki töitä, perusti yrityksen, ja nyt monen vuoden jälkeen voi sanoa että se kannatti. Mä olen ylpeä hänestä, vaikka joskus kieltämättä se työn määrä säälitti. Onneksi mies kuitenkin on aina tykännyt työstään.

Mä suorastaan kammoan miehiä jotka sairastaa lorvikataria kuukausittain. Tuttavapiiristä löytyy pari tälläistä, eikä se ole niille vaimoillekaan mukavaa.

Vierailija
8/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa lorvikatari kuukausittain?

...

Mä suorastaan kammoan miehiä jotka sairastaa lorvikataria kuukausittain. Tuttavapiiristä löytyy pari tälläistä, eikä se ole niille vaimoillekaan mukavaa

...

Vierailija
9/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairaita, vaikka ilmoittaa näin töihin. Ovat vaan krapuloissaan tai muuten vitutuksen armoilla niin että, eivät töihin pääse.

Vierailija
10/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tohtorimies voi tosta vaan naida kampaajan.

Vierailija
11/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan muut puolet kuten hoivavietti ja käytännöllisyys.

Vierailija
12/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kampaaja/kosmetologi on viisas kuin psykiatri,harva rekkamies on..

Vierailija
13/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille merkitsee aivan samalla tavalla fiksuus ja lukeneisuus naisessa kuin monelle meistä tänne vastanneista. Minun mieheni ei ole koskaan tapaillut naista, jolla alempi koulutustausta. Hän arvostaa keskustelutaitoa, koulutuksen tuomaa sivistystä ja toisaalta tottakai lämminhenkisyyttä ja kyvykkyyttä rakastaa.

Vierailija
14/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen avulla hän on työllistynyt verraten mukavapalkkaiseen työhön.

Musta on kiva, että mieheni on sivistynyt, koulutettu ja älykäs, koska näin meillä on paljon yhteisiä keskustelunaiheita.

Ei ole mitään karseampaa kuin se, että seurustelee mistään mitään tietämättömän taulapään kanssa, jolla ei juuri koskaan edes leikkaa siellä aivoissa.

Vierailija
15/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim. tohtorimies voi tosta vaan naida kampaajan.

Vierailija
16/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko laskea leikkiä ja hullutella?

Vierailija
17/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, miehenikin halusi akateemisen naisen, joten kyllä se koulutustaso voi olla miehillekin tärkeä.

Vierailija
18/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu yhdessä ihan teineistä asti, eikä silloin todellakaan tullut mietittyä, kuinka korkeasti tai matalasti toinen aikoo kouluttautua. Sitä nyt oli vaan sokean rakastunut :) Toisaalta oltiin kyllä molemmat hyviä koulussa, joka korreloi älyyn ja/tai ahkeruuteen.

Ja täytyy myöntää, että nyt aikuisena olisi kieltämättä aika vaikea ajatella menevänsä naimisiin sellaisen kanssa, joka olisi ihan eri aaltopituudella. Ehkä joku vähempi koulutettukin voisi olla ihan sivistynyt (sekä ymmärrykseltään ja tiedoiltaan että sydämeltään), mutta yleensä sellaiset on tupanneet olemaan poikkeuksia. Miehenikin on sanonut suoraan, ettei ihan kevyin perustein nyt aikuisena valitsisi puolisokseen muuta kuin korkeakoulututkinnon suorittaneen, älykkään naisen. Etenkin älykkään, jos jommasta kummasta pitää tinkiä ;) Eli ei taitaisi mulla synkata rekkamiehen tai miehellä maskeeraajan kanssa, onneksi ei ajauduttu niihin valintoihin...

Vierailija
19/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keskustelevat kaiket illat syvällisiä... :P

(Onpa sinulla outo käsitys akateemisista ihmisistä).

Mistä te sitten keskustelette?

Osaatteko laskea leikkiä ja hullutella

Vierailija
20/37 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ihan koulutetuksi ei kai lasketa?

Kuitenkin löytyy sivistystä ja samoja mielenkiinnonkohteita. Luemme molemmat todella paljon! Jutellaan syvällisiä - ja toki hullutellaan ja pöljäillään :D

Ehkä mieheni on poikkeus koulutustasoonsa nähden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan