Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa itsetunnottomat juntit Hanna Pakarisen mollaaminen! Vain suomalainen media ja suomalaiset ihmiset ovat niin saalittavia moukkia,

Vierailija
08.05.2007 |

että haukkuvat ja häpeävät oman maansa edustajaa. Englannin edustajatkin pitivät pöyristyttävänä sitä, miten lehdistö on haukkunut Hannaa ja Hanna kielitaitoa. Tuskin missään muualla käyttäydytään yhtä tökerösti. Minä ainakin toivon, että Hanna menestyy! Ja jos menestyy, on hän ansainnut menestyksensä aivan itse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos media kehuisi lahjakasta laulajaa ja upeaa persoonaa, eikä takertuisi jokaiseen negatiiviseen asiaan.

Vierailija
2/4 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähettävät niin luokattoman edustajan. Se on maa, joka on antanut maailmalle Beatlesin ja nyt se on tuossa jamassa.

Minä häpeän Hanna Pakarisen käytöstä. Hän on ollut ammattitaidoton ja ylimielinen. Aiemmin olen hänestä pitänyt, mutta en pidä enää. Lapsellinen typerä tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen asenne on mahdollista vain täällä junttilassa. Hävetkää ääliöt!

Vierailija
4/4 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti lähettää viisuihin sekundakamaa - enpä todellakaan ole ainoa, joka on tätä mieltä.

Ja ihan tiedoksi vaan, että avarakatseisuus ei tarkoita sitä, että sietää ylimielistä löperyyttä.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän