Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat näyttävänsä hyvältä kaljuna?

Vierailija
11.04.2026 |

Kalju sopii vain harvalle miehelle

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii toislle ei.

Vierailija
62/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljut miehet rumentavat ympäristöä. 

Jos kaljut miehet hymyilisivät enemmän, se vähän auttaisi. Mutta miehet eivät viitsi.

Poikani, hymyily on naamalle raskasta, koita vaikka ite. Tunnen myös itseni tyhmän näköiseksi hymyillessäini. Paljon helpompi esiintyä ilmeeetömänä. Se rentouttaa naaman

Olet laiska ja häijy.

En ole häijy sillä hymyilemättömyyteni ei haittaa ketään. Olenhan kuitenhi koltiaisentasoinen impipoika ja kouluaikana n 20 vuotta sitten jo hiukan holtiton vanha naisopettaja loihe ääneen julistamaan luokalle että minä (nimeni) ei välitä tytöistä. olen totellut sitä käskyä ja tunnen yhä vierastamista  naihia kohtaan. En tunne minua mieheksi hintsustakaan, silkka ikipoika olen vainen

Olet oikeassa siinä, ettet eroa muista äreistä vanhoista miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä, on ihan luonnostaan kaljuja. Testosteroni aiheuttaa nimittäin kaljuuntumista iän myötä. Niillä, jotka eivät kaljuunnu, yleensä kuitenkin hiusraja väytyy niin paljon, että vähintäänkin erittäin lyhyt hiusmalli sopii parhaiten. 

Tiedoksi sinulle Ap, että myös naiselle voi tulla ns. miestyyppinen kaljuuntuminen, testosteronin epätasapainon seurauksena. Sinulle voi tulla myös Alopecia, joka aiheuttaa kaljuuntumista. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, etkä voi sitä elintavoillasi estää. 

Jos sairastut syöpään, voit menettää hiuksesi syöpähoitojen seurauksena. 

Joka k o l m a s suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana. 

Monia syöpiä on myös nuorilla, eikä kaikki riipu elintavoista. 

Ennenkuin haukut muita, mieti hetki. Luotatko niin kovasti hyvään onneesi? 

Suurimmalle osalle meistä elämä näyttää myös nurjan puolensa ennemmin tai myöhemmin. Sillä huonon onnen hetkellä helpottaa, jos on itse ollut myötätuntoinen ja reilu muita kohtaan. 

Geenit aiheuttavat kaljuuntumista. Moni kalju on myös impotentti. 

Miestyypin kaljuuntuminen (androgeneettinen alopecia) liittyy dihydrotestosteroniin (DHT), joka on testosteronin johdannainen.

Kaljuuntuvilla miehillä hiustupet ovat perinnöllisesti herkempiä tälle hormonille. 

Koska DHT on vahva mieshormoni, kaljuuntuminen on usein merkki siitä, että elimistössä on riittävästi tai jopa runsaasti androgeeneja!

Käsitys yhteydestä kaljuuden ja impotenssin välillä on sitkeä myytti, joka EI perustu lääketieteelliseen faktaan! 

Oikeasti asia on aivan päin vastoin ja kaljuuntuminen ja hiusrajan vetäytyminen kertoo tosiasiassa korkeammista testosteronitasoista ja hyvästä sukupuolisesta terveydestä! 

Kaljuuntuminen voi johtua monista syistä, joista miehillä yleisin on juurikin miestyyppinen kaljuuntuminen. 

On kuitenkin monia muitakin yleisiä syitä kaljuuntumiseen. Voit siis kaljuuntua vaikka suvussasi ei olisi yhtään kaljua ja voit kaljuuntua vaikka olisit nainen. 

Voit kaljuuntua kokonaan tai osittain, väliaikaisesti, tai pysyvästi minkä ikäisenä tahansa, olitpa kumpaa sukupuolta tahansa. Voit kaljuuntua elintavoistasi riippumatta vaikka suvussasi ei olisi koskaan ollut yhtään kaljua.

Tämä!

Vierailija
64/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen oli kalju kuin kananmuna. Juice oli kalju paitsi takatukka näkyi pitkänä. Kun on tukka takana, niin on elämä edessä.

Vierailija
65/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin kysyisi miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä tatuoituna.

Tai ankkahuulilla, jotka todellisuudessa vain vanhentaa. 

Ankkahuuli istuu kyllä monellehhi ni-kruheimoiselle naiselle, samoin heitä pukevat massapakarat kauniisti kuin iltarusko. Somemmalta näyttävät europidillä viivahuulet ja vähäinen tolkunperse,  jollei muita ole luonto määrännyt tuleviksi. Kullahi heimolla on omat viehätysvoimansa, eikä se monestikaan hivele miehen silmää, että luodaan itselle poppaskeinoin toiselta heimolta kaapattuja ominaisuuksia

Vierailija
66/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kiinnosta pätkääkään, pidätkö hyvän näköisenä vai et

Vierailija
67/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljut miehet rumentavat ympäristöä. 

Jos kaljut miehet hymyilisivät enemmän, se vähän auttaisi. Mutta miehet eivät viitsi.

Poikani, hymyily on naamalle raskasta, koita vaikka ite. Tunnen myös itseni tyhmän näköiseksi hymyillessäini. Paljon helpompi esiintyä ilmeeetömänä. Se rentouttaa naaman

Olet laiska ja häijy.

En ole häijy sillä hymyilemättömyyteni ei haittaa ketään. Olenhan kuitenhi koltiaisentasoinen impipoika ja kouluaikana n 20 vuotta sitten jo hiukan holtiton vanha naisopettaja loihe ääneen julistamaan luokalle että minä (nimeni) ei välitä tytöistä. olen totellut sitä käskyä ja tunnen yhä vierastamista  naihia kohtaan. En tunne minua mieheksi hintsustakaan, silkka ikipoika olen vainen

Olet oikeassa siinä, ettet eroa muista äreistä vanhoista miehistä. 

olen nelkkeet kaks nytten

Vierailija
68/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehenä olen samaa mieltä. Kallo pitää olla täydellinen jos meinaa päänsä kaljuksi ajella. Moni sellainen kananmunapää tai muhkurainen peruna. Mielummin se pälvikalju sitten.

Pälvikalju on sairaus eikä miestyyppinen kaljuuntuminen sinä vietävän tonttu. Tätä samaa on palstalla väännetty jo vuosia, ja vieläkään ei mene perille.

Tuleeko pälvikalju huonosta ruokavaliosta? Lähisuvussa pullamiehellä on ainut paha kalju.

Ei tule. 

Vierailija
69/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, mun mielestä kaljut miehet on parhaita! En tiiä miksi, mutta ne saa mun huomion aina ekana. Oma mies ajaa aina pään kaljuksi, vaikka ei tarvitsisi -ja olen siihen tosi tyytyväinen. 

Vierailija
70/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehenä olen samaa mieltä. Kallo pitää olla täydellinen jos meinaa päänsä kaljuksi ajella. Moni sellainen kananmunapää tai muhkurainen peruna. Mielummin se pälvikalju sitten.

Pälvikalju on sairaus eikä miestyyppinen kaljuuntuminen sinä vietävän tonttu. Tätä samaa on palstalla väännetty jo vuosia, ja vieläkään ei mene perille.

Tuleeko pälvikalju huonosta ruokavaliosta? Lähisuvussa pullamiehellä on ainut paha kalju.

Ei tule. 

.. ja voit kaljuuntua itsekin minä hetkenä hyvänsä, riippumatta sukupuolestasi ja elintavoistasi. 

Eikös olekin jännä ajatus?

Vierailija
71/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin keskellä päätä oleva kalju kohta ja sivuilla hiuksia 

Tuo tunnetaan paremmin Sasi-kaljuna tai Sasi-kranssina. Feat. Kimmo Sasi.

Vierailija
72/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, mun mielestä kaljut miehet on parhaita! En tiiä miksi, mutta ne saa mun huomion aina ekana. Oma mies ajaa aina pään kaljuksi, vaikka ei tarvitsisi -ja olen siihen tosi tyytyväinen. 

Kaljut naiset ovat seksikkäitä.

Vierailija
73/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan, tatuointi ei hiivi salakavalasti ihoon iän karttuessa.

Vierailija
74/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju vasta sitten, kun luontainen kaljuuntuminen on siinä pisteessä, että vain sivuilla on enää hiuksia. Eli sellainen vanha Seppo-Kalevi look. Ja senkin voi ownata tyyliin se yksi duudsoni. Mutta sellainen nuoren kalju vaikka hiuksia kasvaisikin, on aina vähän että tekis mieli kysyä, että mitä sä oikein yrität esittää. Yrittääkö olla joku lihapääkovis olevinaan. Noloa.

Sulla on kyllä alikehittyneet aivot

Vierailija
75/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan, tatuointi ei hiivi salakavalasti ihoon iän karttuessa.

avohakkuupalstoille hiipivät tatut, mutta näetkö monta tatua noilla https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DW-WaABmKdi/

Vierailija
76/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä, kun hiukset on kynitty kananperseen näköiseksi ja nenässä on rengas kuin jollain sonnilla?

Laitetaanko tuohon vielä ne tatuoinnit niin oksennus tulee varmasti?

Vierailija
77/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen villitys tämä kyllä, samoin ponnari miehillä. Sitten vielä jos parta on letitetty niin aivan hirveä!

Vierailija
78/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin keskellä päätä oleva kalju kohta ja sivuilla hiuksia 

Eikös sellainen 3 hiuksen kaljunpeittokampaus ole kaikkein paras?

79/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että itsekun ajan hiukseni noin 2mm terällä viikoittain eli lähes kaljuksi, niin en todellakaan mieiti sitä miltä se muista vaan ainoastaan sitä mistä itse pidän. Se osaa omaa kehoani ja sillähän voi tehdä itse haluaa.

Vierailija
80/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, ällöttäviä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi