Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat näyttävänsä hyvältä kaljuna?

Vierailija
11.04.2026 |

Kalju sopii vain harvalle miehelle

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kalju pitäisi mieluummin hiuksia mutta ei halua olla pälvikalju, ja geenit on sellaiset että  alkaakin hiukset lähteä jo 20- tai 30-vuotiaana, niin ajavat suosiolla kaikki pois ja tekevät siitä oman tyylinsä.

Tämä on syynä itselläkin. Onneksi en tarvitse ratkaisuuni AP:n suosiollista siunausta.

Vierailija
22/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta olen aina ihastunut kaljuihin miehiin, ja minusta kalju sopii monelle. Olen siis nainen. Tiedän kyllä olevani vähemmistöä. 

Et edes ole vähemmistöä. 

Miehille naisen tuuheat, pitkät hiukset on tärkeä kriteeri, mutta monet naiset tykkää kaljuista ja tosi lyhyistä hiuksista miehellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pakenee tukka päästä ja sen jälkeen dementoituu. Eli ensin stressi vie hiukset ja kun dementoituu, voi vihdoin olla onnellinen.

Vierailija
24/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin kysyisi miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä tatuoituna.

Tai ilman meikkiä

Vain ilman meikkiä voi olla kaunis.

Vierailija
25/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he tietävät näyttävänsä paremmilta kaljuina kuin vanhoilta setämiehiltä,eli kalju päälaki sivu hiuksilla,Seppo Taalasmaa malli.

Varmasti valitsisivat useimmat koko hiukset,jos itse voisivat siihen vaikuttaa.

Vierailija
26/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä, on ihan luonnostaan kaljuja. Testosteroni aiheuttaa nimittäin kaljuuntumista iän myötä. Niillä, jotka eivät kaljuunnu, yleensä kuitenkin hiusraja väytyy niin paljon, että vähintäänkin erittäin lyhyt hiusmalli sopii parhaiten. 

Tiedoksi sinulle Ap, että myös naiselle voi tulla ns. miestyyppinen kaljuuntuminen, testosteronin epätasapainon seurauksena. Sinulle voi tulla myös Alopecia, joka aiheuttaa kaljuuntumista. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, etkä voi sitä elintavoillasi estää. 

Jos sairastut syöpään, voit menettää hiuksesi syöpähoitojen seurauksena. 

Joka k o l m a s suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana. 

Monia syöpiä on myös nuorilla, eikä kaikki riipu elintavoista. 

Ennenkuin haukut muita, mieti hetki. Luotatko niin kovasti hyvään onneesi? 

Suurimmalle osalle meistä elämä näyttää myös nurjan puolensa ennemmin tai myöhemmin. Sillä huonon onnen hetkellä helpottaa, jos on itse ollut myötätuntoinen ja reilu muita kohtaan. 

Geenit aiheuttavat kaljuuntumista. Moni kalju on myös impotentti. 

Miestyypin kaljuuntuminen (androgeneettinen alopecia) liittyy dihydrotestosteroniin (DHT), joka on testosteronin johdannainen.

Kaljuuntuvilla miehillä hiustupet ovat perinnöllisesti herkempiä tälle hormonille. 

Koska DHT on vahva mieshormoni, kaljuuntuminen on usein merkki siitä, että elimistössä on riittävästi tai jopa runsaasti androgeeneja!

Käsitys yhteydestä kaljuuden ja impotenssin välillä on sitkeä myytti, joka EI perustu lääketieteelliseen faktaan! 

Oikeasti asia on aivan päin vastoin ja kaljuuntuminen ja hiusrajan vetäytyminen kertoo tosiasiassa korkeammista testosteronitasoista ja hyvästä sukupuolisesta terveydestä! 

Kaljuuntuminen voi johtua monista syistä, joista miehillä yleisin on juurikin miestyyppinen kaljuuntuminen. 

On kuitenkin monia muitakin yleisiä syitä kaljuuntumiseen. Voit siis kaljuuntua vaikka suvussasi ei olisi yhtään kaljua ja voit kaljuuntua vaikka olisit nainen. 

Voit kaljuuntua kokonaan tai osittain, väliaikaisesti, tai pysyvästi minkä ikäisenä tahansa, olitpa kumpaa sukupuolta tahansa. Voit kaljuuntua elintavoistasi riippumatta vaikka suvussasi ei olisi koskaan ollut yhtään kaljua.

Vierailija
27/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jollakin taas elämänsisältö. Toisten karvoituksen arvostelu 🤣

Vierailija
28/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on erittäin kaunis pään muoto joten sopii niin kaljulla kuin hiuksilla. Ruminta ei ole ehkä puhdas kalju vaan kaljuuntuva henkilö joka kaikin keinoin pitää kiinni pidemmistä hiuksista.

Vierailija
29/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mies näyttää Hyvältä  kaljuna, monet miehet näyttävät HYVILTÄ kaljuina

Vierailija
30/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö, kalju on harvoin oma valinta.

Vierailija
31/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on paremman näköinen kuin vähät ohuet hiukset, joilla yritetään peittää kaljuuntumista. Ajakaa vaan kaikki pois kun noin alkaa tapahtumaan. Just näin miehen, jolla ei ollut juurikaan hiuksia enää jäljellä, mutta takaraivolla iso rastoista tehty nuttura. Oli hassun näköinen. Kalju on parempi.

Vierailija
32/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä luule, minä tiedän ja ei noista naisista ole pulaa ollut, päinvastoin. Kun kallon muoto on hyvä ja komea naama niin hyvin pärjää. Tiedän että ei ole kaikkien naisten mieleen, mutta kukapa olisi vaikka olisi hiukset päässä.

Vierailija
33/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP luulee että kaljut miehet luulee näyttävänsä hyvältä kaljuina?

Ap halusi vaan sivaltaa, tietää ehkä kuinka ikävä asia kaljuuntuminen monelle on. Rohkeasti vaan kalju kuin onneton hiusten kerääminen kaljua peittämään. 

Vierailija
34/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kaljun ylikampaus on paljon seksikkäämpi?

Vierailija
35/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehenä olen samaa mieltä. Kallo pitää olla täydellinen jos meinaa päänsä kaljuksi ajella. Moni sellainen kananmunapää tai muhkurainen peruna. Mielummin se pälvikalju sitten.

Ei enää onnistu sitten esittää että valitsi kaljuutensa itse. 

Vierailija
36/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulitäytteet puolestaan eivät sovi yhdellekään ihmiselle.

You're damn right about that! Listen, Hollyweird!

Mitä se nyt sanoi?

Vierailija
37/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin parikymmentä vuotta kaljupää, koska joka toinen viikko parturissa käyminen oli vaivalloista.

Nykyään minulla on taas tuuhea pehko näin melkein kuusikymppisenä ja siistinä pitäminen on jatkuvaa leikkaamassa käyntiä.

Vierailija
38/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua käyttää peruukkia, niin uskottelen itse näyttäväni paremmalta kaljuna kuun niin, että yrittäisin näyttää hyvältä niiden lähinnä selkäpuolella kasvavien hiusteni kanssa. -

Aikani jaksoun maksaa parikynppiä kuussa parturolle siitä, että trimmasi ne siustin näköiseksi, kun arastelin "nahkapallo-lookkia' kun sain ja saan edelleen kuulla, että näytän teurastajalta tai uus-natsilta, kerran myös syöpäpotlaalta tai laitoksesta karanbeelta  jouta en osaa pitää samaistumiskohteina, tai sellaisena, jolta haluausin, jotenkin erityisesti näyttää. En vaikka jiskus ajattelen, että näin on parempi kuin ne hilseilevät hiukseni, jitka hapsottivat erisuuntiin, enkä koskaan onnistunut löytämäön miellyttävää hiustyyliä, joka olisi tehnyt minustakomeamman tai vaikka vähän fiksumman näköisen  

Vierailija
39/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä, on ihan luonnostaan kaljuja. Testosteroni aiheuttaa nimittäin kaljuuntumista iän myötä. Niillä, jotka eivät kaljuunnu, yleensä kuitenkin hiusraja väytyy niin paljon, että vähintäänkin erittäin lyhyt hiusmalli sopii parhaiten. 

Tiedoksi sinulle Ap, että myös naiselle voi tulla ns. miestyyppinen kaljuuntuminen, testosteronin epätasapainon seurauksena. Sinulle voi tulla myös Alopecia, joka aiheuttaa kaljuuntumista. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, etkä voi sitä elintavoillasi estää. 

Jos sairastut syöpään, voit menettää hiuksesi syöpähoitojen seurauksena. 

Joka k o l m a s suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana. 

Monia syöpiä on myös nuorilla, eikä kaikki riipu elintavoista. 

Ennenkuin haukut muita, mieti hetki. Luotatko niin kovasti hyvään onneesi? 

Suurimmalle osalle meistä elämä näyttää myös nurjan puolensa ennemmin tai myöhemmin. Sillä huonon onnen hetkellä helpottaa, jos on itse ollut myötätuntoinen ja reilu muita kohtaan. 

Testosteroni aiheuttaa, mutta jos vain nappaa keinotekoista. Äidin geenit ratkaisee, mutta mies ei muista tarkistaa kun pipuli veti naisen ulkonäköön. 

Vierailija
40/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljut miehet rumentavat ympäristöä. 

Jos kaljut miehet hymyilisivät enemmän, se vähän auttaisi. Mutta miehet eivät viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme