Miksi miehet luulevat näyttävänsä hyvältä kaljuna?
Kommentit (84)
Itse ajelen hiukset ihan vain sen takia, että ei kiinnosta kuluttaa aikaa hiusten hoitoon (pesut, kampailut,jne.). Helppoa ja vaivatonta. Eli ihan samoin kuin naiset meikkaavat vain itsensä takia, niin samoin ajelen itseni kaljuksi ihan vain itseni takia.
Varmaan siksi, että monet näyttävät hyvältä kaljuna. Ja ainakin paremmalta kuin muutaman haivenen kanssa. Anna miesten olla sen näköisiä kuin haluavat. Ja naisten.
Feministi, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä, on ihan luonnostaan kaljuja. Testosteroni aiheuttaa nimittäin kaljuuntumista iän myötä. Niillä, jotka eivät kaljuunnu, yleensä kuitenkin hiusraja väytyy niin paljon, että vähintäänkin erittäin lyhyt hiusmalli sopii parhaiten.
Tiedoksi sinulle Ap, että myös naiselle voi tulla ns. miestyyppinen kaljuuntuminen, testosteronin epätasapainon seurauksena. Sinulle voi tulla myös Alopecia, joka aiheuttaa kaljuuntumista. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, etkä voi sitä elintavoillasi estää.
Jos sairastut syöpään, voit menettää hiuksesi syöpähoitojen seurauksena.
Joka k o l m a s suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana.
Monia syöpiä on myös nuorilla, eikä kaikki riipu elintavoista.
Ennenkuin haukut muita, mieti hetki. Luotatko niin kovasti hyvään onneesi?
Suurimmalle osalle meistä elämä näyttää myös nurjan puolensa ennemmin tai myöhemmin. Sillä huonon onnen hetkellä helpottaa, jos on itse ollut myötätuntoinen ja reilu muita kohtaan.
Geenit aiheuttavat kaljuuntumista. Moni kalju on myös impotentti.
Hyvä tietää, kiitos ihana 🔥
Jotkut kaljut kasvattavat sitten parran, typerän näköstä sekin.
Mun mieheni ei luule, vaan kaipaa hiuksiaan. Minusta hän on tuhannesti kuumempi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet rumentavat ympäristöä.
Jos kaljut miehet hymyilisivät enemmän, se vähän auttaisi. Mutta miehet eivät viitsi.
Poikani, hymyily on naamalle raskasta, koita vaikka ite. Tunnen myös itseni tyhmän näköiseksi hymyillessäini. Paljon helpompi esiintyä ilmeeetömänä. Se rentouttaa naaman
Itse ihmettelen naisten sivukaljuja.
Pään pitää olla sopivan kokoinen ja sopusuhtainen, jotta se näyttäisi hyvältä kaljuna. Liian pieni pää on kuin lipputangon nuppi, ja sellainen muhkurainen lanttu näyttää lähinnä naurettavalta myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehenä olen samaa mieltä. Kallo pitää olla täydellinen jos meinaa päänsä kaljuksi ajella. Moni sellainen kananmunapää tai muhkurainen peruna. Mielummin se pälvikalju sitten.
Pälvikalju on sairaus eikä miestyyppinen kaljuuntuminen sinä vietävän tonttu. Tätä samaa on palstalla väännetty jo vuosia, ja vieläkään ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Kalju on paremman näköinen kuin vähät ohuet hiukset, joilla yritetään peittää kaljuuntumista. Ajakaa vaan kaikki pois kun noin alkaa tapahtumaan. Just näin miehen, jolla ei ollut juurikaan hiuksia enää jäljellä, mutta takaraivolla iso rastoista tehty nuttura. Oli hassun näköinen. Kalju on parempi.
Miksiköhän oli kaljuuntunut. Rastat voi aiheuttaa kaljua. Mustilla naisilla amerikassa on raskaita kireitä lettejä ja se aiheuttaa hiusten lähtöä. Eivät pese hiuksiaan kovin usein, koska käyttävät paljon liimattavia peruukkeja ja hiukset ei samalla tavalla rasvoitu. Kaikki kuitenkin hikoilee myös päänahasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kaljun ylikampaus on paljon seksikkäämpi?
Kaikki huomaa sen.
Juljus kirjoitti:
Jotkut kaljut kasvattavat sitten parran, typerän näköstä sekin.
Tai kasvattavat harmaan parran 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaljut miehet hymyilisivät enemmän, se vähän auttaisi. Mutta miehet eivät viitsi.
Poikani, hymyily on naamalle raskasta, koita vaikka ite. Tunnen myös itseni tyhmän näköiseksi hymyillessäini. Paljon helpompi esiintyä ilmeeetömänä. Se rentouttaa naaman
Olet laiska ja häijy.
Tiiän miesvainaan jolla ei olltu juuri takaraivoa. kaljuna se olisi näyttänyt sorminukelta, jolle on piirretty vain pään elimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehenä olen samaa mieltä. Kallo pitää olla täydellinen jos meinaa päänsä kaljuksi ajella. Moni sellainen kananmunapää tai muhkurainen peruna. Mielummin se pälvikalju sitten.
Pälvikalju on sairaus eikä miestyyppinen kaljuuntuminen sinä vietävän tonttu. Tätä samaa on palstalla väännetty jo vuosia, ja vieläkään ei mene perille.
Tuleeko pälvikalju huonosta ruokavaliosta? Lähisuvussa pullamiehellä on ainut paha kalju.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin kysyisi miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä tatuoituna.
Tai ankkahuulilla, jotka todellisuudessa vain vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet laiska ja häijy.
En ole häijy sillä hymyilemättömyyteni ei haittaa ketään. Olenhan kuitenhi koltiaisentasoinen impipoika ja kouluaikana n 20 vuotta sitten jo hiukan holtiton vanha naisopettaja loihe ääneen julistamaan luokalle että minä (nimeni) ei välitä tytöistä. olen totellut sitä käskyä ja tunnen yhä vierastamista naihia kohtaan. En tunne minua mieheksi hintsustakaan, silkka ikipoika olen vainen
Vierailija kirjoitti:
Kalju on monella miehellä hieno.
Ei voi olla, vauvahiuksetkin on paremmat. Ajeltu iho pistelee.
Miksi naihet luulevat näyttävänsä sen paremmilta hyviltä kaljuvihhuisina kuin kaljupäisinäkään?