Miksi miehet luulevat näyttävänsä hyvältä kaljuna?
Kommentit (84)
Ihan miehenä olen samaa mieltä. Kallo pitää olla täydellinen jos meinaa päänsä kaljuksi ajella. Moni sellainen kananmunapää tai muhkurainen peruna. Mielummin se pälvikalju sitten.
Miksi ap luulee olevansa täysjärkinen?
Parempi kuin keskellä päätä oleva kalju kohta ja sivuilla hiuksia
En tiedä, mutta olen aina ihastunut kaljuihin miehiin, ja minusta kalju sopii monelle. Olen siis nainen. Tiedän kyllä olevani vähemmistöä.
Miksi AP luulee että kaljut miehet luulee näyttävänsä hyvältä kaljuina?
Olen superruma kaljuna. Hiukset päässä ihan ok tavalline.
Miksi sinä ap luulet näyttäväsi hyvältä sen näköisenä kuin olet?
Huulitäytteet puolestaan eivät sovi yhdellekään ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
You're damn right about that! Listen, Hollyweird!
Suurelta osalta miehistä lähtee tuuhea hiuspehko harvenemaan tietyn iän jälkeen. Siinä täytyy tehdä kompromissi, että ajaako kaiken pois, vai taiteileeko harvenevat haivenet kaljun yli poninhännänriekaleeksi. Täys siili näyttää ainakin omaan silmääni paremmalta ja siistimmältä
Vierailija kirjoitti:
Nää alkaa onneksi olla menossa muodista. Kardashianit ei enää trendaa samalla tavalla, kuin 5-10 vuotta sitten
Harmi kun olen lyhyt rillipää ja kaljuunnun
Vielä lisäbonarina ohut haituvatukka ja omalaatuinen päänmuoto. Näillä mennään. Pidän lyhyenä, en leikkaa kaljuksi
Miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä, kun hiukset on kynitty kananperseen näköiseksi ja nenässä on rengas kuin jollain sonnilla?
Aika moni kalju pitäisi mieluummin hiuksia mutta ei halua olla pälvikalju, ja geenit on sellaiset että alkaakin hiukset lähteä jo 20- tai 30-vuotiaana, niin ajavat suosiolla kaikki pois ja tekevät siitä oman tyylinsä.
Iso osa miehistä, on ihan luonnostaan kaljuja. Testosteroni aiheuttaa nimittäin kaljuuntumista iän myötä. Niillä, jotka eivät kaljuunnu, yleensä kuitenkin hiusraja väytyy niin paljon, että vähintäänkin erittäin lyhyt hiusmalli sopii parhaiten.
Tiedoksi sinulle Ap, että myös naiselle voi tulla ns. miestyyppinen kaljuuntuminen, testosteronin epätasapainon seurauksena. Sinulle voi tulla myös Alopecia, joka aiheuttaa kaljuuntumista. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, etkä voi sitä elintavoillasi estää.
Jos sairastut syöpään, voit menettää hiuksesi syöpähoitojen seurauksena.
Joka k o l m a s suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana.
Monia syöpiä on myös nuorilla, eikä kaikki riipu elintavoista.
Ennenkuin haukut muita, mieti hetki. Luotatko niin kovasti hyvään onneesi?
Suurimmalle osalle meistä elämä näyttää myös nurjan puolensa ennemmin tai myöhemmin. Sillä huonon onnen hetkellä helpottaa, jos on itse ollut myötätuntoinen ja reilu muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin keskellä päätä oleva kalju kohta ja sivuilla hiuksia
Ns. joulukranssi
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin kysyisi miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä tatuoituna.
Tai ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä, on ihan luonnostaan kaljuja. Testosteroni aiheuttaa nimittäin kaljuuntumista iän myötä. Niillä, jotka eivät kaljuunnu, yleensä kuitenkin hiusraja väytyy niin paljon, että vähintäänkin erittäin lyhyt hiusmalli sopii parhaiten.
Tiedoksi sinulle Ap, että myös naiselle voi tulla ns. miestyyppinen kaljuuntuminen, testosteronin epätasapainon seurauksena. Sinulle voi tulla myös Alopecia, joka aiheuttaa kaljuuntumista. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, etkä voi sitä elintavoillasi estää.
Jos sairastut syöpään, voit menettää hiuksesi syöpähoitojen seurauksena.
Joka k o l m a s suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana.
Monia syöpiä on myös nuorilla, eikä kaikki riipu elintavoista.
Ennenkuin haukut muita, mieti hetki. Luotatko niin kovasti hyvään onneesi?
Suurimmalle osalle meistä elämä näyttää myös nurjan puolensa ennemmin tai myöhemmin. Sillä huonon onnen hetkellä helpottaa, jos on itse ollut myötätuntoinen ja reilu muita kohtaan.
Hiusraja vetäytyy !
Sama kuin kysyisi miksi naiset luulevat näyttävänsä hyvältä tatuoituna.